Ana içeriğe atla

Le Spoiler!


Herkese Merhabalar!

Süpriz bir şekilde Cuma günü yayınlanacak olan koleksiyonun Spoilerları siteye düştü ve göründüğü üzere Cuma günü Limited Edition koleksiyonu bizi bekliyor olacak.
Geçen hafta Cuma Gucci'nin yayınlanmasıyla Tribute sezonunun başladığı kesinleşmişken bu hafta Tribute yerine limitli bir koleksiyonun gelecek olması herkesi şaşırttı. 

Bu Spoilerlara baktığımız zaman değişik tarzlarda ürünleri barındıran bir koleksiyon olduğunu söyleyebiliriz. Ayrıca önceki koleksiyonlarda ki takıların sadece Güzellik Salonu'na uyumlu şekilde satılması acaba bu koleksiyonda da aynı şey olacak mı şüphelerini doğuruyor.

Genel olarak önceki koleksiyonlara kıyasla bolca ürün barındıran bu koleksiyonu siz nasıl buldunuz? Sabırsızlıkla almayı beklediğiniz ürünler hangileri? 

Ayrıca Spoiler paylaşmamızı yoksa mağaza geldiği zaman ürünleri görmeyi mi tercih edersiniz? :)



Yorumlar

  1. Merhaba! Öncelikle söylemem gerek ki bloğunuzun sıkı bir takipçisiyim ve yaptığınız iş çok hoşuma gidiyor. Özellikle stardoll tarihi yazılarınıza bayılıyorum <3

    Bu yazı ile ilgili konuşacak olursam ben bu koleksiyonu beğenmedim. Belki 2-3 parça alırım ancak. Sizin şu parça ilerde değerli bir parça olur dedikleriniz var mı? Varsa hangileri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için, çok mutlu oldum! :)
      Genel olarak benimde pek beğendiğim bir ürün olmadı ama bazen Doll'umun üstünde denediğim zaman beğendiğim parçalar oluyor. Bana göre değerli olabilecek ürünler kemerler ve neon parçalar.

      Sil
  2. Şu gri eteğin modelinin her rengini getiricekler galiba. Valentinoda da gelmişti, sonra it girls'de kahverengi, en son Le

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bordo ayakkabılarda Hotbuys olarak gelmişti. :(

      Sil
  3. Bende spoilerlari gormustum :D :D Ustten 5. parca hosuma gitti. koleksiyonu begenmedim maalesef :/

    YanıtlaSil
  4. Tabi kii spoiler paylaşmanızı tercih ederim :D Ona göre hazırlık yapılabilir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder