Ana içeriğe atla

Museum Mile Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!
Stardoll'da bugün Karl Lagerfeld'ın eski koleksiyonlarından alınmış parçalarla oluşturulmuş bir koleksiyon görüyoruz. Bu koleksiyonun anlamı Tribute sezonu başladı demek mi? Hepimiz bunun cevabı için beklemek zorundayız. :)
Bir önceki Tribute mağazalarına göre bu koleksiyonda bolca aksesuar görebiliyoruz. Ayrıca Museum Mile'a gelen her koleksiyon gibi bu koleksiyonda da dekor ürünleri bulunuyor.

Ürünlerin fiyatları 8 sd ile 29 sd arasında hiç sc ürün yok. 

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Tribute sezonu için heyecanlı mısınız?



Bazı ürünlerin orjinal versiyonu;








Yorumlar

  1. Çok tarz ürünler 😍 Tribute sezonu yeni bitmiş gibi geliyordu bana :D

    YanıtlaSil
  2. Harika. Ben bayildim. Tribute'u sabirsizlikla bekliyorum. Museum mile boyleyse digerlerini dusunemiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder