Ana içeriğe atla

Holiday Gift-O-Meter


Herkese Merhaba!
Yılbaşı etkinliklerinin vazgeçilmezi Gift-O-Meter sonunda bugün yayınlandı. Yılbaşı takviminin tersine daha çok temaya uygun ve kaliteli ürün barındırmasıyla kesinlikle benim favorim oldu.
Ne yazık ki bu etkinliğin yazıları Türkçe'ye çevrilmemiş ve Ramazan zamanı yayınlanan Gift-O-Meter'daki yazıyı buraya eklemişler.

Yazının asıl çevirisi;
"Starplaza'da alışveriş yapın ve güzel gift-o-meter hediyelerini kazanın!

Hediye sayacının her adımı şık ve yeni bir ödülü temsil eder. 7 Ocak'tan önce Starplaza'da satın aldığınız her şey metreyi doldurmaya yardımcı olur. Alışveriş zamanı!"

Stardoll'un da belirttiği gibi StarPlaza'dan alışveriş yaptıkça aşağıda ki ürünleri kazanıyorsunuz. Yaptığınız belli harcamalarda hangi ürünü kazanacağınız rakamlarla belirlenmiş. 300 Stardollarlık alışverişinizde hepsinin sahibi oluyorsunuz.

Bu seneki Gift-O-Meter ürünlerini nasıl buldunuz? Favoriniz hangisi oldu?


Yorumlar

  1. favorim 7 numara oldu. küpeleri de kabanı da çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Ramazan ve Haziran yazınca ben de bi şaşırmıştım :D
    En bependiklerim 4-7-10 oldu

    YanıtlaSil
  3. 7-10'u cok begendim. Elbiseyi sevdim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder