Ana içeriğe atla

Yılbaşı Takvimi 25. Gün


Herkese Merhabalar!
Artık hem bir senenin hem de bu Yılbaşı Takviminin sonuna gelmiş bulunuyoruz. Yabancılarda Noel ayın 25'inde kutlandığı için Yılbaşı Takvimi de 25 gün sürdü. Bu etkinlikten doğru düzgün Yılbaşı parçalarına sahip olamamış olmamız üzücü. Umuyorum ki bir sonraki sene bu takvimde daha güzel ürünler görüyor oluruz.

25. Günde JAcket Long satışta. 22 Stardollar değerindeki uzun ceketi yarın 19.00'a kadar Yılbaşı Takviminden alabilirsiniz.

25. Gün Ürünü:




10 taneden fazla çekiliş yaptık ama çoğuna yeterli katılım gelmediği için son ürün içinde çekiliş yapmak istiyorum.

 Çekiliş için yapmanız gerekenler;

 Çekiliş bu akşam sona erecek. Artık ürünler daha erkenden satın alıma kapandığı için gönderemiyoruz. Ondan dolayı akşama kadar yorum yapanlar arasından seçilecektir. 

 En az 5 katılım gerekiyor.

 Buraya katıldığınızı belirttikten sonra ürünü katalogdan dilek listesine koymayı unutmayın. Kazanan kişinin dilek listesinde ürün yoksa sıra yedek talihliye geçecektir.

 Çekilişe katılmak için bloga herkese açık bir şekilde üye olmalısınız. Bu konuda bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.

İyi şanslar ve mutlu Noeller diliyorum! :)


Yorumlar

  1. Katılıyorum

    Evet çok daha güzel ürünler koyabilirlerdi :(

    YanıtlaSil
  2. Sana katiliyorum. Cidden bir kac urun disinda hepsi cok bos geldi :/ Ama bu hos duruyor. :) Katiliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder