Ana içeriğe atla

Yılbaşı Takvimi 7. Gün

Herkese merhaba!
Yılbaşı Takviminin 7. gününde ilk defa resmen bir kıyafet satışta! 21 Stardollar değerindeki peri elbisesini yarın 19.00'a kadar Yılbaşı Takviminden alabilirsiniz.

7. Gün Ürünü:


Çekilişlerimizi ilk kıyafetle başlatmak istiyorum.

Çekiliş 08.12.2019 saat 12.00'de bitecektir.

Buraya katıldığınızı belirttikten sonra ürünü katalogdan dilek listesine koymayı unutmayın.

Bu ay Yılbaşı Takvimi dolayısıyla Hotbuys yayınlanmayacak. Bu sebeple Begüm ve ben bu takvimden seçtiğimiz 10 ürün için çekiliş yapmaya karar verdik. Günlük olarak bu takvimden yayınladığımız ürünlerin arasından sürpriz bir şekilde çekiliş çıkma ihtimali var. Yazıları düzenli şekilde takip ederek bu çekilişleri kaçırmadığınızdan emin olun! :)

Çekilişin kazananı: aysevsegi
Hediyesi gönderildi.

Yorumlar

  1. katılıyorum kullanıcı adım busebegum

    YanıtlaSil
  2. Elbise çok tatlıymış
    Katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum kullanıcı adım : ilkem

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum kullanıcı adım Gpsy

    YanıtlaSil
  5. Katılıyorum kullanıcı adım: shovturkiye

    YanıtlaSil
  6. Katılıyorum adım khangiller

    YanıtlaSil
  7. Katılıyorum, kullanıcı adım: mira12305

    YanıtlaSil
  8. Katiliyorum.
    Ben cok sevdim. Cok guzel bir elbise. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder