Ana içeriğe atla

Yılbaşı Takvimi 9. Gün


Herkese merhaba!
Yılbaşı Takviminin 9. gününde bu sefer inci küpeler satışta. 7 Stardollar değerindeki küpeleri yarın 19.00'a kadar Yılbaşı Takviminden alabilirsiniz.

9. Gün Ürünü:


Bu güzel küpeler için de çekiliş yapalım istedim.

Çekiliş 10.12.2019 saat 12.00'de bitecektir.

Buraya katıldığınızı belirttikten sonra ürünü katalogdan dilek listesine koymayı unutmayın. Kazanan kişinin dilek listesinde ürün yoksa sıra yedek talihliye geçecektir.

Çekilişe katılmak için bloga herkese açık bir şekilde üye olmalısınız. Bu konuda bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bu ay Yılbaşı Takvimi dolayısıyla Hotbuys yayınlanmayacak. Bu sebeple Begüm ve ben bu takvimden seçtiğimiz 10 ürün için çekiliş yapmaya karar verdik. Günlük olarak bu takvimden yayınladığımız ürünlerin arasından sürpriz bir şekilde çekiliş çıkma ihtimali var. Yazıları düzenli şekilde takip ederek bu çekilişleri kaçırmadığınızdan emin olun! :)

Yorumlar

  1. Cok guzel duruyor. Ben her tarz kiyafete yakisacagini dusunuyorum ^-^

    Katiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, nadide bir parça zarif duracağını düşünüyorum doğru kombinle.
    Ve katılıyorum.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Mira12305 nickimi yazmayı unuttum 😄😄

    YanıtlaSil

Yorum Gönder