Ana içeriğe atla

Antidote Spoiler!


Herkese Merhabalar!

Stardoll'da bugün çok erken bir zamanda cuma günü yayınlanacak olan Antidote'un spoilerları paylaşıldı. Bu kadar erken paylaşıldıktan sonra yarın büyük ihtimalle %50 Top Up gelecektir.

Ben bu koleksiyon parçalarının çoğuna gerçekten bayıldım. Umarım bir önceki koleksiyon gibi uygun fiyatlı olur.

Siz bu koleksiyon hakkında ne düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın! :)




Ürünlerin orijinal versiyonları GCDS Fall 2020 koleksiyonuna ait.








Yorumlar

  1. Begummm ne spoilerı :o Yaziyi gorur gormez oturusumu duzelttim :D :D En cok satilan 5. parca olacak yuksek ihtimalle. ilk siradan 1-5-6'inci urunleri cok sevdim. ikinci siradan 1. urunu, ucuncu siradan ise 1 ve ikinci bot, kemer ve cantalarin hepsine bayildim. Encok sevdiklerim ve yuksek ihtimalle bir kac saate tukenecek uurunler bunlar. Sabirsizlikla bekliyorummm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk gördüğümde çok şaşırdım, üstelik birde bugün gelecek sanmıştım dfdfsdfsd
      Baya güzel parçalar var ya. Umarım ucuz olur da hepsini alabiliriz :D

      Sil
  2. Şu krem renk pantolon bu ay gelen hotbuys'ın farklı rengi sadece. Aynı şekilde oradaki ucu siyah olan kahverengi ayakkabı da sanki hb olarak gelmişti. Küçük beyaz çanta en sevdiğim ürün oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Stardoll çok fazla benzer ürün getiriyor artık koleksiyonlarında. Onlar dışındakiler güzel yinede. :)

      Sil
  3. Sonunda geliyoooor! Cidden bayıldım parçalara, bundan birkaç saat önce geleceğini bilseydim harcama yapmazdım :D ne olursa olsun tüm parçaları almalıyım, umarım geçen de olduğu gibi fiyatları uygun olur (:

    YanıtlaSil
  4. Fotoğrafa ilk baktığımda çok düzler bence Antidote için uygun değil demiştim ama yakından bakınca fikrim değişti. Çok beğendim hatta şuan bu ürünler için süperstar olmayı düşünüyorum :D Birinci sıradan 3. ve 5. parçalar, ikinci sıradan 1. ve 6. parçalar ve kahve kemer, gümüş kolye, neon yeşil çanta ve beyaz çanta çok hoş. Bunlar için ss olmaya değer galiba

    YanıtlaSil

Yorum Gönder