Ana içeriğe atla

Lisa ile Çay - Fashionably Forward!


Hey Bebekler!

Ne kadar gerçeküstü bir zaman yaşıyoruz! Umarım bu belirsiz zamanlarda güvenli ve sağlıklı kalmak için gerekli tüm önlemleri alırsınız. Şu anda size bu yeni kurulumdan çok memnun olan birkaç köpeğin yanında çalıştığım evimden yazıyorum.
Sosyal mesafenin yeni norm haline gelmesi, bu pijama için modayı her zaman terk etmemiz gerektiği anlamına gelmez. Özel bir muamele olarak ve sizi ileriye doğru ilerlemeye teşvik etmek için, herkese gönderdiğimiz sevimli, mutlu golf varsity ceketlerinin tadını çıkarmanızı umuyoruz! Gardırobunuza bu renkli ve sevimli ilaveleri nasıl şekillendirdiğinizi görmek için sabırsızlanıyorum.
Herkese büyük sevgiler!

Hugs!
Lisa.Stardoll



Bugün herkese hediye olarak verilen Golf Wang Varsity Ceketler;


Yorumlar

  1. Ya su oyunu duzeltsinler ama yaaa. Yandex'i indirdim. flash'i nasil aktif edecegimi bulamadim. Sonra geri kaldirdim. Firefox'da ayni sebeple olmadi. Geri chrome'dayim. Bu arada facebookta stardoll calismiyor. Sizde de ayni mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çalışıyor, bende Chrome kullanıyorum. Çoğu kişi Opera'da sıkıntısız çalıştığını söylüyor. Sanırım Özlem de Chrome'da sıkıntı yaşadığı için Opera'yı kullanmaya başlamıştı.

      Sil
    2. Opera'yi indirdim. Bir kac ugras sonunda her sey sorunsuz calisiyor. Bazaara adam akilli bir sey ekleyemiyordum. Kaydetme sorunum vardi. Dedigim gibi Face'de Sd'ye giremiyordum. Tesekkurler Begum ^-^

      Sil
  2. operadan girmeyi deneyebilirsin

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir mesaj vermesi ve hediye hazırlamış olmaları güzel bir düşünce, sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. Puffinden de girilmiyor artık mağaza zor açılıyor çıldırıcam, stardoll dünyası çok yakında biticek yok olmaya yüz tutmuş belli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf ben de puffinden mağazaya giremiyorum :(((

      Sil
  5. sabahtan beri paylaşmadınız bişey yetherrrr calile gelmiş ama koleksiyonu göremiyorum mağaza açılmıyor sevgili (!) blog yazarları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde nasıl açılmıyorsa bizde de aynı şey yaşanıyor. Göremediğim bir şeyi nasıl paylaşmamı bekliyorsunuz acaba?

      Sil
    2. Ben sadece bende çalışmıyor sandım İnternet sıkıntılı çünkü partiye gidince herkeste açılmıyormuş meğer

      Sil
    3. Sevgili (!) Adsız, gördüğün gibi yorumlarda da herkes belirtmiş giremediğini. Böylesine kaba ve anlayışsız bir şekilde yorum yapacağına önce bir yorumları okusaydın keşke.

      Sil

Yorum Gönder