Ana içeriğe atla

Antidote Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!
Stardoll'da beklenen Antidote koleksiyonu, normal limitli koleksiyonların aksine çok erken bir saatte yayınlandı.
Çarşamba spoilerlarını paylaştığım yazıda orijinal versiyonları da bulunuyordu. Bakmak için buraya tıklamanız yeterli.
Koleksiyondaki ürünlerin hem fiyatları çok uygun hem de satın almak için SS olmanıza gerek yok. 

Ürünlerin fiyatlarına gelirsek 12 sd ile 70 sd arasında, arka planda 85 sd den satışa konuldu.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En beğendiğiniz parça hangisi oldu? :)


Yorumlar

  1. Bu kadar erken yayınlanacağını hiç düşünmemiştim, girdigim an şok oldum. Fiyatlar çok uygun ve ss'lere özel olmaması beni çok şaşırttı. Şu an sıkıntı sadece ben de mi bilmiyorum ama beyaz ceketi alamıyorum... Digerler parçaların hepsini aldım :D

    YanıtlaSil
  2. Keşke top offer da gelseydi mecburen teklifsiz sd almak zorunda kaldım ürünleri alabilmek için.
    Bence koleksiyonda güzel parçalar var. Altları beğenmedim. Üstler güzel. Küçük çantalardan da sadece 2 tane aldım. O kadar küçükler ki 45 sd fazla geldi ama yine de aldım 2'sini. O değil de ürünler geldiği gibi duruyor hala. Hiçbir şey bitmemiş. Buna biraz şaşırdım.

    YanıtlaSil
  3. Yaa Begum be unuttum ve kemer tukenmis zdjshcaxsz Aglayalim :D :D Gitti ama yaa... Ama baya bir urun aldim ve sd'ler gitti. 8-9 tane urun aldim sanirim :D Degdi bu koleksiyona ^-^ Kemere cok uzuldum.:/ Beyaz ceket alinabilseydi bide. Yukaridaki yoruma da cok katiliyorum. Bence cantalar gereksiz 50 sd. Diger urunler daha cok pahali olmaliydi o zaman :/ Kemeeeeeeeeeerrrr :D

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, çok şok oldum ben ya ve çok sevindim ss lere özel olmaması hem şok edici hemde güzeldi benim için bugün ya pasta alacaktım ya ss olacaktım pasta almayı tercih ettim ve biraz aklım antidote alamayacağımda kalmıştı ama aldım ss lere özel olmadığı için çok mutluyum, neyse gelelim başka bi konuya şey şimdi bu hemen tükenmediya ben corona virüsü ile ilişkilendiriyorum bunu herkes evinde veya karantinada ama çoğu Avrupa'daki insanlar bence bunun için almadı virüse bağlıyorum tükenmemesini ben. Ürünler gayet güzeldi saten blazer mavi ve onun içindeki bikinimsi üst güzeldi aldım sonra 6.mankendeki kıyafeti aldım 2.manken üstü aldım 1.manken üstü aldım bunlar yeterli bence bide dekor olarak odayı alacağım birazdan :)
    İlk tükenen ürün kemer olmasına şaşırdım biraz kemer güzel evet ama o şeffaf made in italy yazan üstün tükenmesini beklerdim, kısaca güzel fevkalade bir koleksiyon son olarak stardoll son zamanlarda beni şaşırtıyor yani nasıl desem young h. Mağazası limitsiz geldi şimdide bu mağaza limitsiz geldi yani artık ss lere özel olmayacak mı onu merak ediyorum cidden, inşallah olmaz ss lere özel cidden bu özellik baya hoşuma gitti düşünsenize le geliyor ve ss lere özel değil vay be stardoll bu ara baya değişti :D

    YanıtlaSil
  5. Destan yazmışım ellerimden özür diliyorum şuan :O :D

    YanıtlaSil
  6. Yaa ben boşuna ss olmuşum gibi oldu :D Antidote için ss olmuştum ama olsun bazaarda ürünler satarak paramı arttıracak oldum. Ve Koleksiyon dediğim gibi güzel bir koleksiyon. İstediğim her ürünü aldım çantalar hariç. Küçük çanta için 50 sd çok geldi banada, almadım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder