Ana içeriğe atla

Lisa ile Çay - Sağlık Güncellemesi & Mağaza Koleksiyonları Haberleri


Merhaba Dolls,

Umarım orada güvende kalıyorsunuz ve diğerlerinin de güvende kalması için üstünüze düşeni yapıyorsunuzdur. Koronavirüs dünyadaki insanları etkiliyor ve bizim Stardoll çalışanlarımızı da etkilemeye başladı. Bunun anlamı ne? Stardoll ekibinin bir kısmı hasta oldukları için çalışmaz. Fark etmiş olmalısınız ki çalışanlarımız iyileşmeye odaklandıkları için son bir kaç haftadır cevap vermeleri normalden uzun sürüyor.

Özellikle tasarım ekibimizi çok fazla etkilendi. Düzenli koleksiyon yayınımızı sürdürmek için, bugün yayınlayacağımız ürünler, ancak bunları zaten hatırlayabilirsiniz. Bugünün koleksiyonu, önceki Tribute koleksiyonunun yeniden renklendirilmiş koleksiyonu olacak. Çarşamba günü çok özel bir Archive koleksiyonu olacak ve Cuma günü de büyük olasılıkla yeniden renklerden oluşacak. Moda döngüsel olduğundan, umarım eski kıyafetlerin bu güncellenmiş versiyonlarını şekillendirmenin havalı yollarını bulabilirsiniz. Sabrınız ve ilginiz için bir teşekkür olarak bugünün koleksiyonunu Starcoins ve düşük Stardollar miktarlarında yayınlayacağız.

Büyük, sanal (mikropsuz) sarılmalar!
Lisa.Stardoll



Ayrıca Lisa Royalty Kulübünde de bir yazı paylaşarak Cuma günü hangi koleksiyonun yeniden renklendirilmiş halini görmek istediğimizi sordu.


"Merhaba Dolls,

Umarım ana sayfada blog yayınımı kontrol etmişsinizdir. Çalışanlarımızın çoğu şu anda hasta, özellikle sanat çalışanlarımız, bu yüzden bugünün koleksiyonu eski bir koleksiyonun yeniden renklendirilmesi (zaten oluşturulmuş öğeleri yeniden renklendirmek için hala iyi olan sanat çalışanlarımız için çok daha kolay şu anda ).

Bunun ideal olmadığını biliyorum, ama bu çılgın zamanlarda olan şey bu.

Cuma günü, yeniden renklendirmeyi tekrar yapacağız. Yani, hepinize sorum şu: Cuma günü hangi yeniden renklendirilmiş görmek istersiniz? Mağaza adı ve yaklaşık orijinal yayınlanma süresi veya o sürümdeki bir veya iki öğenin adı yeterli olacaktır.

Bu konu yalnızca bu soru içindir, bu nedenle * yeni * öğelerin eksikliğiyle ilgili diğer yayınlar veya şikayetler kaldırılacaktır, bu nedenle ekibimizin önerilerinizi değerlendirmesi daha kolaydır. Her zaman olduğu gibi, bu stresli zamanda nezaketinizi takdir ediyorum.

Hugs,
Lisa.Stardoll"


Bu konunun altına Royalty kulübüne erişemeyen üyeler istedikleri koleksiyon veya ürünleri yazarlarsa sizin yerine yorum atabiliriz.
Unutmatın istediğiniz koleksiyonun yayın zamanını da eklemelisiniz. 


Herkese iyi bir hafta diliyorum!

Yorumlar

  1. Tahmin ediyorduk zaten Corona'nin sd calisanlari etkiledigini. Umarim onlarda iyilerdir. Ayrica fikir gercekten cok hosuma gitti. Sub'da dahil mi acaba? Gecen seneki coachella koleksiyonu olabilir. Yada yine sub'dan leopar desenli suitin bulundugu koleksiyonda olabilir. Off-white'dan bir link birakacagim. https://prnt.sc/rpekp5 Bunun farkli bir rengi gelse cok guzel olur. Ama eminim bundan daha guzel parcalar vardir. Blogtaki diger arkadaslarin ne paylasacagini merak ediyorum. ^-^

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ayy çok heyecanlandım çünkü geçmişteki bir mağazayı getirebilme şansımız var şimdi diyeceğim koleksiyon interiörü ile gelirse heyecandan havalara uçarım büyük ihtimalle söylüyorum:ocak ayı 2012 yayımlanan harrods mağazası bu arkadaki yürüyen merdivenli odaya bayılıyorum senelerdir alamadığım için üzgünüm umarım gelir önerme şansım yok roalty olmadığım için siz önerebilir misiniz şimdiden çok teşekkür ederim ♥️♥️🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok istediğim ürünlerden biri o, aklımda vardı :) Tabii ki öneririz, 1-2 gün daha bekleyelim önerileri toplu göndeririz. <3

      Sil
  4. Waw süpermiş limitli ürünler de dahil mi? Ben de 20 Kasım 2015 yılında gelen young hollywood kırmızı halı koleksiyonunun gelmesini istiyorum ♥️ �� �� �� �� �� ♥️ ♥️ ���� �� �� �� ♥️ Mükemmel bir koleksiyondu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda limitli ürünlerin gelemeyeceği belirtilmemiş, bence sayılabilir :) Zaten gelen önerilerde LE-RE vardı. Öneri için teşekkürler :)

      Sil
  5. Soru işareti çıkmış :(
    Ben kalpli emojiler yapmıştım oysaki

    YanıtlaSil
  6. Ben bu yazıyı şu an okudum ve şoka girdim. Çok kötü desenize durum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef evet. İsveç'te durumu anlatan şu habere bakmanı tavsiye ederim: https://www.ntv.com.tr/galeri/dunya/avrupada-karantinayi-reddeden-tek-ulke-corona-ile-savasta-isvec-stratejisi,ttgoEUB5wUGFKeM82oEYZA/OIv75NMvpkaKH9l7ot21eg

      Sil
  7. Önerilerinizi klüpte paylaştım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder