Ana içeriğe atla

Archive Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Stardoll'da bugün Archive koleksiyonunda çok fazla istenen Stardoll Tarihi'nde de bahsettiğimiz Mortal Kiss koleksiyonu yeniden yayınlandı. 
Aralarında çok değerli olup sürekli olarak arananlar da bulunuyor ve fazlasıyla sc ürün bulunuyor.

Ürünlerin fiyatları 6 sd ile 33 sd arasında, 17 adet sc ürün bulunuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? İçinde aradığınız ürünler var mı?
Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)





Yorumlar

  1. Katlarda Masallah :D :D Bari bolum bolum yayinlasalardi :D Cogu kisi bu urunleri ariyordu. Gerek facebook'ta gereksede yayin mesaji kisminda hep gormustum. En begendigim parca hangisi bilmiyorum. Cunku cok fazla urun var. Begendigim bir kac urunu alirim. Cidden cok sasirdim yaklasik 4 kat yayinlamalarina. Ama eski urunler hep archive'de yayinlanirsa callie'nin ne anlami kaliyor ki? :/

    YanıtlaSil
  2. Çook fazla ürün var maşallah sayfa ilerlettikçe şok oldum :D Sc ürünlerin çoğunu aldım ama sd ürünlerden bir iki tane beğendiğim var

    YanıtlaSil
  3. Bu mağazayı çok seviyordum ya tam nostalji havası ben bayıldımmm. Ancak keşke pin broş da olsaydı gözüm onu aradı direkt :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder