Ana içeriğe atla

Sohbet #2




Herkese Merhabalar!

Geçen hafta Özlem tarafından Sohbet #1 konusu açılmıştı ve sizden çok güzel geri dönüşler aldığımız için yeni bir sohbet konusu açmak istedim.

Bu sohbet konularında illa tek bir konu ile sınırlı kalmamıza gerek yok. İstediğiniz her konuda yorum bırakabilirsiniz.

Ayrıca her bir diğer açılan sohbet konusu için rastgele yorumlarda aktif olan birinin dollunu gelecek konunun kapak dollu yapmak istiyorum.

Bu aralar moralim bozuk ve canım bazen hiçbir şey yapmak istemiyor.
Ders çalışmak istiyorum ama kendimi sürekli bir şeyler izlerken buluyorum.
En son Sandra Bullock'un başrol olarak yer aldığı Two Week Notice filmini izledim. 
Siz bu zamanlarda gününüzü nasıl değerlendiriyorsunuz?
En son izlediğiniz film veya dizi neydi?
Ayrıca önereceğiniz filmler veya diziler var mı?

Umarım güzel bir gün geçirirsiniz! 

Yorumlar

  1. Gormustum bu iki kombinide sizde :D Hatta Ozlem'e kombin fikri icin tesekkur etmistim. Tribute koleksiyonlarindan urunler aliyorum. Kombinleyemeyince, dolabima koyduktan sonra unutuyorum. Hala yapamadim. Hemen yapayim pembe kabanla hatta :D

    Benim gunum online derslerle geciyor. Onun haricinde ders calismaya calisiyorum. Mesela bugun saat 13.30 - 17.30 arasi kurs hocamla online dersim var. Aksamda kursun kurucusu olan kisi tum kurumlardaki ogrencilere 19.30 - 22.30 arasi ders yapacak. Gunumuz boyle :( Kitap okumaya vaktim yok. Supernatural izleyemiyorum :/ Ama size Supenatural'i onerebilirim. Ilk bolumunu izleyin, iyiki onermissin diyeceksiniz :*

    Yks'de ertelenmis. Iyi mi kotu mu anlamadim. Hakkimizda hayirlisi olsun. Mutlu bir hafta gecirmeniz dilegiyle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konular da çıkartılmış YKS'den :( Sen ne düşünüyorsun bunun hakkında?

      Sil
    2. Konuların çıkarılması kötü yönden sayısalcıları etkiledi sanırım, çok fazla zaman harcadıkları konular hep çıkarılmış. Ama ben sözelci olduğum için benim baya işime geldi zaman arttırsam eşit ağırlık için de çalışacağım sanırım.

      Ayrıca Meyra merak ediyorum, ben bir türlü kafamı toplayıp ders çalışamıyorum. Sen nasıl ders çalışıyorsun? Bana önerebileceğin yöntemler var mı? :)

      Sil
    3. Cok az konu kaldirilmis. 12.sinif Matematik onemliydi. Cok cikarmak istememisler gibi. Inkilaptan ne kalkmis ki diye dusundum. Bence cok bir degisiklik olmamis gibi :/ Begum hakli. Ben dilciyim. Ayni zamanda esit agirliga da girecegim. Benim acimdan cok bir kaldirilan ders yok. Ama sayisal dersleri sayisalcilari etkileyebilir.

      Asagida Ozlem'in yazdigini okudum. Aile sorunlari geciriyormus. Benim sorunum 1 yil'i bulacak neredeyse. Cok yiprandim bu surecte. Bu sinvavi kazanip bir an once uzak yerlere gitmek istiyorum. Psikolojik olarakta hic iyi degilim. Benimde pes ettigim zamanlar oluyor. Dersime odaklanamadigim zamanlar. Denemelerde bile denk geliyorum hep. Sonra kendime kizip yeniden oturuyorum derse. Ben 2. kez sinava girecegim. Bir daha da girmek istemiyorum acikcasi. 2 tesellimde bu. Biri bulundugum sehirden ayrilmak, ikincisi ise bir daha sinava girmemek :D Eger plansiz calisiyorsan, kendine gore bir plan olusturmalisin Begum. Ben bazen aksatiyorum. O da iyi olmadigim ya da ne bileyim ev isleri oldugu zamandir. Yine de sen plana bagli kalmaya calis. Umarim kazaniriz su sinavi ^-^

      Sil
    4. Ben 4. kere girmiş olucam :D Ama hala kendime hiç güvenim yok. Geçen sene çok iyi yapmıştım ama üni tercihi yaptığım için sıralamam 10 bin geriledi bende dilciydim ama artık o kadar senenin sonunda bunaldım dilden ve başka bir alan denemeye karar verdim. Iyi mi yaptım kötü mü hiçbir fikrim yok. :/

      Sil
    5. Keske tercih yapmasaydin. :/ Var tanidiklarim tercih yapip universiteye gitmeyenler. Ama keskelere bakmamaliyiz artik. Birazcik kasarsak kendinimizi isin sonundaki iyiyi fark ederiz. Hic bir ogrenmenin kotulugu olmaz :*

      Sil
    6. Tercih yapıp gitmemezlik yapmadım, tercihim çıktığı yere gittim ama o bölümü okumaktan vazgeçtim. :D

      Sil
  2. Ben günün çoğunda yatıyordum onu fark edince artık bir şeyler yapayım dedim. Sex And The City bayıldığım bir dizi, onu tekrar izlemeye başladım. Arada kitap okuyorum, her gün spor yapıyorum. Arada bir yeni yemekler deniyorum. Öyle günü geçirmeye çalışıyorum. Ve şuan okuduğum kitap Virginia Woolf un Deniz Feneri, bir türlü kitabı bitiremiyorum, okurken odaklanamıyorum acaba okuyanınız var mı seven var mı, yoksa sorun bende mi, kitap okumaktan mı bıktım anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insan bazı kitaplara karşı öyle oluyor galiba ama Virginia Woolf -bana göre- biraz ağır yazıyor zaten. Özellikle Kendine Ait Bir Oda'sını okuyamamıştım. Başka kitaplara fırsat verebilirsin bence. :)

      Sil
    2. Senin rutinine çok özendim ben Sena :) Sex and the City'yi ben de bayılarak izliyordum, sonra sınavlar araya girince bırakmıştım bir daha unutmuşum. Bitireyim bari.

      Aynı kitap okuma listemde şu an ama daha başlama fırsatım olmadı ve sebeplerinden biri benimkiyle aynı. Ben de odaklanamıyorum ne kitaplara, ne de derslerime. Belki gündemin yoğunluğundan dolayı bir türlü kafamızı veremiyoruzdur :/ Eymen'in önerisi gibi başka bir kitabı dene bence :)

      Sil
    3. Evet belki gündemden, belki kitaptan... Ama ben maalesef kitapları, dizileri, filmleri yarım bırakamıyorum :D o yüzden bitirmeye çalışacağım sonra Anna Karennina yı okuyacağım. Ama önceliğim Sex And The City :D Bu arada Kendine Ait Bir oda yı okumuştum bende, benim için ortalamaydı yani çok bayılmadım bende.
      Ve Özlem teşekkür ederim :) Bence bitirmelisin, çok çok seviyorum.

      Sil
    4. O zaman iyi okumalarr :) Sex and the City maratonum başlasın benim de :D

      Sil
  3. bu tatilin ilk haftası benim için aşırı sıkıcı geçti mezuniyet çekimlerimiz iptal oldu birsürü sorun çıktı ama bunlar gelip geçici sıkıntılar şimdi kendimi daha iyi hissediyorum.ikinci hafta bir sürü film izledim izlediğim filmler konu bakımından aşk ve dram oldu size önerebileceğim film veya dziler

    Love at Second Sight = bu filme bayıllllldım çok güzel ama sadece bir sitede izlenebiliyor filmizlex.com

    İtalyan Usulü Aşk = hem komik hem aile sıcaklığını hissetiren içinde azıcık dram da bulunan bir aşk filmi spoi vermek istemiyotum

    Spinning Out = çok güzel bir netflix dizisi bir sezon ne yazıkki gerilim dolu bir film çok akıcı çok güzel ama ikinci sezon iptal olmuş o yüzden yarım kalmış gibi oldum ona göre izleyin

    Pardon! Seni Seviyorum = bu bira eski bir film 2008 yapımı on kere izlemişimdir bu filmi çok güzel aşk dolu bir film


    Aşka Yükseliş= ahhhh mario casas yaktın kalbimi diyorum başka bişey demiyorum izlemeyen çok şey kaybeder demiycem ama izlerseniz bişey kaybetmezsiniz bir bakın derim

    benden bu kadar sizin önerebileceğiniz filmleri merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriler için çook teşekkürler <3 Ben listeme aldım ilgimi çekenleri. Spinning Out'un kadrosunda Kaya Scodelario'yu görünce onu önceliğime aldım ama iptali daha izlemeden üzdü :(

      Ben de aşağıda önerilerimi paylaşacağım

      Sil
    2. Filmleri not ettim bakacağım bende

      Sil
  4. Sabahın 10 unda derse başlayıp öğlen 3 e kadar soru çözümü yapıyorum akşam 9 da tekrar soru çözümü başlıyor okulların tatil olması nedeniyle öğretmenlerim ekstra özen ve ilgi gösteriyorlar iyi mi kötü mü emin olamadım akşama kadar ders olmaz ki.Üstelik 10.sınıfım çok baskı var :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10. sınıf için biraz gereksiz yoğun değil mi cidden ya? 10. sınıf müfredatı değişmediyse konular cidden önemli konulardı, özellikle matematikte eksiksiz gidersen -eşit ağırlık düşünüyorsan edebiyat da geçerli- sınav senende çok işine yarar. Ama yine de bu kadar uzun saatler gerekli mi bilemedim ya :(

      Sil
  5. Evde otur otur günler gerçekten çok sıkıcı geçiyor bazen ama ben mümkün olduğunca dolu geçirmeye çalışıyorum.
    Kitap okuyorum uzun zamandır okumayı ertelediğim bir kitabı, her gün mutlaka yoga yapıyorum bir de Kpssye çalışıyorum. Sınav ertelendiği için mutlu mu olsam üzülsem mi bilemedim ama sonuçta bütün bir yaz ders çalışarak geçecek. Bu biraz can sıkıcı.
    En son izlediğim film 'Freedom Writers' oldu. Gerçek hayattan alınan bir film ve çok yeni bir film olmamasına rağmen çok sevdim. Zaten gerçek hayattan uyarlanmış filmlere bayılırım. Size de tavsiye ederim, iyi oyunlar herkese! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor yapanlara çook özeniyorum, benim hiç içimden gelmiyor :D Şunu merak ettim, yogayı Youtube'dan vs. video izleyerek mi yapıyorsun yoksa önceden belli bir rutinin mi var?

      KPSS için de şimdiden başarılar. Şu günleri bir an önce atlatabilsek yazın çalışmak bile zor gelmeyecek bence :(

      Sil
    2. Önceden indirdiğim uygulamalarla yapmaya çalışıyordum sonra Youtube'da 'Elvin ile Yoga' kanalıyla yapmaya başladım. Başlangıç seviyesinde olanlar için çok güzel videoları var. Ben de sürekli onları tekrar ediyorum. Yolun başında hiç esnek biri değildim ama zamanla çok yol katettiğimi hissediyorum. Bazı hareketler çok zorluyor. Sürekli tekrarlarla güzel bir noktaya gelirim diye umuyorum. :)

      Evet şu günler geçsin sıkıntısız bir şekilde çalışmak daha verimli olacaktır eminim. :(

      Sil
    3. İlk videoya baktım ve gerçekten çok hoşuma gitti, bu dönemde fiziksel olarak çok iyi geleceğini düşünüyorum. Ben de yarın başlayacağım bir sıkıntı olmazsa :) Çok teşekkür ederim burada paylaştığın için. Umarım tekrarlarla istediğin noktaya gelirsin :))

      Sil
    4. aayy eğer benim sayemde başlamış olursan çok mutlu olurumm. :) rica ederim her zaman :)

      Sil
  6. Benim de moralim çok bozuk, birkaç gün önce ailemle alakalı bazı durumlar oldu ve günlerce hiçbir şey yapmaya hevesim yoktu. Şimdilik her şey yolunda ve sürekli böyle de kalması için dua ediyorum. Malum gündemden bahsetmeye gerek bile yok, her gün daha da üzücü haberler alıyoruz. Bir an önce geçip gitse keşke tüm bunlar. Neredeyse 6 ay boyunca okulum olmayacağını öğrendim dün, hala inanamıyorum.

    Burada kafamızı dağıtabiliriz cidden :) Ben en son Birds of Prey'i izledim ve bayıldıım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film önerilerimi buradan paylaşayım ben de, belki ilgisini çeken olur.

      Birds of Prey kesinlikle keyifli bir filmdi, kafa dağıtmak isterseniz birebir.

      Bir genç kızın kendini bulmaya çalışma hikayesini anlatan Lady Bird'ü de öneririm. Filmin yönetmeni Greta Gerwig'in aynı adlı romandan uyarlanan 2019 yapımı filmi Little Women de harikaydı. Ben vizyondayken izlemiştim ama artık internete düşmüştür, vizyona gireli çok oldu.

      Jojo Rabbit de izlemeye değer bir film bence. Spoiler vermek istemiyorum ama şunu söyleyebilirim, karantina günleri için birebir. İzleyince görebilirsiniz bunu :(

      Romantik komedinin ve pek tabii klişelerinin ilk örneklerinden birini izlemek isterseniz 1934 yapımı It Happened One Night'ı öneririm :) Filmi sürekli yüzümde bir tebessümle izlemiştim.

      Son olarak izlemediyseniz Before serisine göz atabilirsiniz. Diyalog üstüne kurulan en güzel filmlerden bence. 3 film de birbirinden iyi :)

      Sil
    2. Filmlere bakacağım, not ettim. Ailene ise çok ciddi bir şey değilse takılmamaya çalış çünkü günlerdir aynı evin içindesiniz ve birbirinizi normalden daha çok görüyorsunuz, tartışmalar normal.
      Okullarınızın açılmayacak olması can sıkıcı bir durum maalesef. Sanırım bunu iyiye çevirmenin tek yolu okul varken yapamadığın şeyleri yaparak vakit geçirmen. Daha iyi ders çalışmak, edinmek istediğin yeni hobileri edinmek, kendine bakım yapmak gibi şeyler olabilir.
      Umarım çabucak bu dönemi atlatırız

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim Sena <3 Öyle bir durum değildi, ne yazık ki bir hastalık durumu oldu. Çok korktuk, hala içten içe korkuyoruz. Şu an iyi olduğu için biz de toparladık sayılır.

      Önerilerin için de teşekkür ederim, özellikle hobi edinmek ve bakım kısmında çok hevesliyim şimdi. Bu dönemde ruhsal sağlığımızı korumak zorundayız ve bu dediklerin ruhumuza iyi gelecek diye düşünüyorum. Buradan yeni hobilerimizi, yaptıklarımızı paylaşırız hep beraber :)

      Umarım bir an önce hepsi geçecek, her şey düzelecek.

      Sil
  7. Bu arada Dua Lipa'nın yeni albümünü dinleyen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cikis parcasini dinledim. Dua hafiften kas yapmis sanki :D :D Sarkiyi begendim ben. Ama unluler su zamanda album cikarsa bile tur duzenleyemiyorlar. Eger tur duzenleyebilseler daha kalici olurlardi. Mesela Lady Gaga gecen stupid love'i cikardiginda basta cok tutuldu. Ama ben simdi sosyal medyada yada baska bir yerde cok rastlamiyorum. Turlar unlulerin kaliciligini sagliyordu en azindan. Dua Lipa'yi cok severim. Umarim bu album onun icin cok iyi sonuclar getirir. Blackpink'le olan sarkisi cok hosuma gitmisti. Bu cikis parcasinida cok sevdim. Klibi de guzel olmus bence.

      Sil
    2. Dua'nın albümü o kadar heyecanla bekleniyordu ki tura falan ihtiyacı kalmadı bence :D Zaten şu anda albümün eleştirmen notları çook yüksek, Madonna'nın albümleriyle kıyaslanıyor. Tamamını dinlemeni tavsiye ederim, pişman olmazsın :D

      Bu arada Gaga'nın yeni albümü yakın zamanda çıkacaktı ama ertelenmiş :((

      Sil
    3. Corona'dan ertelenmistir yeni albumu. Hastalik yuzunden tur duzenleyemeyeckleri icin ertelendi.

      Madonna'yla aram iyi degil zaten :D Ghosttown sarkisini bir tek severim. Dua'yi ona tercih ederim acikcasi. :D Billbord odul toreninde Dua olabilirdi fakat, Billboard'da ertelenir herhalde. Unluleri sadece kliplerde gorecegiz gibi.

      Sil
    4. Dua Lipa şarkılarını dinlediğim tek popçu sanırım. Gerçi hepi topu 4 şarkısını biliyorum ama az dinlemedim o 4 şarkısını 😄

      Sil
    5. New Rules'u unutabilir miyiz? :D Ben Sean Paul ile olan No Lies sarkilarini cok severdim. Cikis yaptigi ilk zamanlar yuzu ve fizigi dikkatimi cekmisti. Sonra sarkilari hosuma gitti ve oyle basladim. Bakalim bu hafta Billboard'a kacinci siradan girecek? ^-^

      Sil
    6. @bts_fire bence o albüm zaten normal şartlarda da ertelenecekti :/ Çıkmasına 1 ay kala albüm kapağı bile yoktu henüz :DD

      Sil
  8. Ben stardoll'dan çok sıkıldım. Çünkü sd'm bitti ve Stardoll'un son zamanlarda herkeste bozulması para yüklememi engelliyor :/ Flash da yakında gideceği ve Stardoll ne yapacağını açıklamadığı için artık para yüklemeyeceğim. Diyorum ama inşallah yüklemem, güzel şeyler gelince dayanamıyorum bazen :D Ama gerçekten oyundan sıkıldım 3-4 gündür sadece girip çıkıyorum. Zaten ss'liğimin bitmesine de 2 gün kalmış.

    Valla herkes evde film dizi falan izliyor herhalde. Ben de dün Aşk ve Gurur izledim 2005 olanı. Bugün de mini dizisini izleyeceğim 6 bölüm zaten. Aslında evde yapmayı planladığım çok şey vardı. Yazılıma ve Almanca'ya başlayacaktım. Ama sanki yük gibi oldu başlayamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Stardoll için aynı şekilde hissediyorum. Ayrıca çalışanlar da çok boşladı gibi geliyor. Önceden surekli etkinlikler yaparlardı, şimdi doğru düzgün hiçbir şey yok ve koleksiyonlarda çok baştan savma insanın bir şey alası ya da kombin yapası gelmiyor. :(

      Bu kadar çok zamanımız varken film veya dizinin yanı sıra kendimize zaman harcamamızda önemli bence. Fobi edinmek veya yeni şeyler öğrenmek için harcayabileceğimiz çok fazla zaman var. Umarım Almanca öğrenmek için gerekli enerjiyi kendinde bulabilirsin. :)

      Sil
    2. Right information ^-^ Adam akilli koleksiyon bende goremiyorum. :/ Ben blog sayesinde Opera'dan giriyorum. Flash'i indirdikten sonra hic sorun cikmadi. Sende deneyebilirsin.

      Bende supernatural'a devam edeyim dedim, ama hocalar sagolsun her gun ders duzenliyorlar. Haftada 3-4 gun 2 tane hocayla ders yaptigim zamanlar oluyor. Diger gunler tek bir hocayla. Katilimlarda az zaten. Kimse universiteyi kazanmak istemiyor gibi. Begum rakip eliyoruz :D :D Ss'ini almistim dersin. Ozlem merak etmisti online dersi. Birakiyorum buraya. Normalde ekran bu kadar temiz olmazdi. Hoca surekli cumleler yazardi. Dersin sonlarina dogru bu.

      prnt.sc/ronjof

      Sil
    3. @bts_fire Flash'ın bozukluğundan ziyade ben kalkınca stardoll'a ne olacak onu merak ediyorum. Ben mesaj atmıştım bu konuda. Bana stardoll'u devam ettirebilmek için çalışıyoruz gibi bir cevap vermişlerdi ama ne yapacaklar bilmiyorum. Yine de büyük bir değişikliğe uğrayacağı kesin.

      Ben de Facebook'da bir kaç yks-kpss grupları ne varsa üyeyim. Gerçekten insanların psikolojisi bozulmuş. Hergün başka biri ben çalışamıyorum diye post atıyor. Ama sen bırakma sakın bence yoğun ders olması iyi. Zaten ev ortamı da rahat, bırakınca gidiyor.

      @Begüm ya aynen öyle grafikler kötüleşti baya. Tribute'lar bile. Ben de kombin yaparken aşırı zorlanıyorum. En sonunda aman uğraşamam deyip çıkıyorum. Ama ben genel olarak da yapamıyorum bence. Hatta o kadar ki giresim hiç gelmiyor bir şey yapamayınca. Bu aralar da tıkandım🤔

      Bu arada adım Rumeysa kızlar. İster heytiki, isterseniz rumeysa diyebilirsiniz😄

      Sil
    4. @bts_fire Cidden bu dönem bırakmadan ders çalışanlar kazanacak, ben 1 aydır hiçbir şey çalışmıyorum ve uyku düzenim o kadar bozuldu ki hiçbir şey yapasım gelmiyor. Senin bu kadar ders çalıştığını gördükçe bende gaza geldim. Uyku düzenimi düzeltip direk ders çalışmaya başlayacağım. Bence çoğu kişi yeterli motivasyonu alamadığı için bırakıyor. Cidden çok önemli bir şey çalışmaya teşvik edecek şeylerin olması.

      @Rumeysa Flash konusunda Özlem'e de bir kere bunun gizli bir bilgi olduğunu ve paylaşamayacaklarını söylemişlerdi. :D Kimse ne yapmaya çalıştıklarından bi habersiz. Keşke programları ne ve ne yapmayı planlıyorlar söyleseler.

      Bende kombin yapma konusunda aynı şeyi yaşıyorum, bir şeyler yapıyorum ama sonra vazgeçip direk sayfayı kapatıyorum. Hiçbir şeyi kombinleyesim gelmiyor. :/
      Umarım biran önce düzgün koleksiyonlar yayınlarlar. Evde oldukları için çalışmak daha kolayken ben daha güzel şeyler görürüz diye umut etmiştim ama baya hayal kırıklığına uğradım.

      Sil
    5. Lisa'nın yazısını gördünüz mü? Ekipte enfekte olanlar varmış ne yazık ki, en çok da tasarım ekibinde rahatsızlanan varmış. Çok üzüldüm ya :( Umarım bir an önce iyileşirler. Ayrıca Flash problemi benim de çok canımı sıkıyor, Chrome desteği iyiden iyiye çekiyor artık. Nereye kadar böyle devam edeceğiz merak ediyorum.

      Sil
    6. Bu blogta daha once bir yazi gecmisti zaten, Corona'dan dolayi onlarda islerini duzgun yapamiyorlardir diye. Urunlerin kalitesizligi hakkinda konusuyorduk. Turkiye'de de 10.000'den fazla kisiye bulasmis. Umarim sd ekibine de bizlerede bir zarar gelmeden kurtuluruz. Ekipte en akin zamanda iyilesmesi dilegiyle... Artik disari cikmak istiyorum :/ Chrome'a sadece youtube icin giriyorum. Opera'dan donuyo surekli. Onun hariicnde chrome benim icin bitmistir. :/

      Sil
    7. @Özlem hiç bilmiyordum. Çok üzücü. İnşallah hemen iyileşirler.
      @bts_fire inşallah🙏

      Sil
  9. Merhaba stardollda banka kartıyla ödeme seçeneği var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benim bildiğim kadarıyla "Kredi kartı" seçeneğini seçince de kart internet alışverişlerine açıksa ödeme yapılabiliyor. Yani ben daha önce Ziraat kartımla yapabilmiştim. İninal'i de aynı seçenekle kullanabiliyorum

      Sil
    2. Kredi kartım kendi üzerime değil babamın üzerine o yüzden tek başıma internete açamıyorum :D Banka kartından ödeme yapabilirim sadece. Mobil ödemede de fiyatı 2 katına çıkarıyorlar çok fazla malesef :(

      Sil
    3. Evet var ben hep banka kartıyla yapıyorum. Kredi kartı olmasına gerek yok

      Sil
    4. @Adsız ben eksik anlatmışım kusura bakma, demek istediğim şuydu: Banka kartı olmasına rağmen ödemede kredi kartı seçeneğini seçersen sorun olmuyor. @heytiki de yapabiliyormuş zaten :)

      Sil
  10. Bu arada anasayfada tanıdık bir isim gördünüz mü :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bakiyorum bakiyorum kimse yok. Ama baktigim blogtu :D :D Kiz Featured olmussun Spotlight'ta. :* Tebrik ederimmmmmmmm ^-^

      Sil
    2. Çok teşekkürleer :**

      Sil

Yorum Gönder