Ana içeriğe atla

Trails Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Stardoll'da bu haftanın kapanışını Trails koleksiyonu ile yapıyoruz.
Koleksiyon bana çok basit geldi. Daha renkli bir koleksiyon görmek isterdim.
Bu aralar koleksiyon ürünlerinde çok fazla krem rengi ve soluk renkler gördüğümüz için artık bu tarz renkte parçalar görmek istemiyorum sanırım. :D

Ürünlerin fiyatları 7 sd ile 13 sd arasında, hiç sc ürün bulunmuyor.

Sizin bu koleksiyon hakkındaki görüşleriniz neler? En sevdiğiniz parça hangisi oldu?


Kullanıcı adıyla beraber koleksiyon hakkındaki yorumlarını yazanlar arasından bir kişiye çekilişle Trails koleksiyonundan beğendiği 30 sdlik dilek listesi ürünlerini hediye edeceğim. (Blogda aktif olarak yorum yapanlar arasından çekiliş yapılacaktır.) 

Çekiliş 25/03/2020 tarihinde sona erecektir.

Ürünleri dilek listenize eklemeyi unutmayın! ♡

Yorumlar

  1. Genel olarak ürünleri çoğunu beğendim ben ve fiyatları da gayet uygun bence. Sadece çantaları pek beğenemedim bi beyaz çanta hoşuma gitti :)

    doll: JBloveirem

    YanıtlaSil
  2. Ben koleksiyonu çok beğendim. Bütün parçalar çok farklı şekillerde kombinlenecek kadar basic parçalar. Ama sen deyince haklı buldum, çok fazla bu renklerde ve basic ürünler var son koleksiyonlarda ve dolabımda bazı aldığım ürünlere bir baktım da neredeyse aynılar. Ama yine de almamak için kendimi durduramıyorum :D
    en sevdiğim parça kırmızı sandalet oldu.
    Kullanıcı adım: shovturkiye

    YanıtlaSil
  3. Bende sabah sohbet 1'e yazmistim trails gelmis diye. :D :D Ya ben sevmiyorum bu markayi. Icime sinmiyor. Onceki koleksiyonlarin birinde neon yesili bir ust ile yesil bol pantolon vardi. Onlari en azindan sevmistim ama bu koleksiyon sanirim benlik degil. Ama cogu kiside sevmis gibi.

    Tek sevdigim urun mavi sandalet. ^-^ Bol sans dilerim katlanlara.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder