Ana içeriğe atla

Original Future Yeni Koleksiyonu!


Herkese merhaba!
Stardoll'da bu haftayı Original Future mağazasının yeni koleksiyonuyla kapatıyoruz.


Tek katlık koleksiyonda fiyatlar 6-17 Stardollar arasında değişiyor. 3 adet Starcoins ürün var, onların fiyatları ise 110-135 Starcoins ürün arasında değişiyor. Koleksiyonda Superstar veya Royalty özel ürün yer almıyor.

Ürünlerin tamamı Stardoll kullanıcılarından Brittzay'ın dijital teknolojinin yaratıcı bir şekilde kendini ifade etme temalı tasarımlarından oluşuyor. Brittany isimli bu moda tasarımcısı kullanıcı aynı zamanda Stardoll'un resmi Youtube hesabında, Instagram üzerinden #BrittanyonStardoll ve #StardollSocialRecap etiketleriyle paylaşılan kullanıcı görsellerini kullanarak videolar çekiyor.

Ürünlerin orijinal hallerini görmek için aşağıdaki defile videosunu izleyebilirsiniz.


Siz bu koleksiyon hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)

Yorumlar

  1. Ben koleksiyonu çok fazla sevmedim, spesifik bir koleksiyon olmuş. En sevdiğim ürün ise sc gri body. Korona var iken maske gelmiş olması da güzel olmuş, çoğu kişinin maskeyi kullanacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Silver renk kaban daha onceki bir Tribute'da yayinlanan bir kabani animsaati. Yarisamasida cikmis. Koleksiyonu sevemedim. Fakat yarisma icin bir kac urun alacagim.

    YanıtlaSil
  3. Koleksiyonu çok beğenmedim açıkcası. Sc gri bluz güzel kombinlenebilir ayrıca kot ceket ve yeşil neon pantolonu beğendim sadece.

    YanıtlaSil
  4. Beğenemedim maalesef :(( Kot ceket ve küpeyi tek begendim o kadar. Yarışma için de onları alırım büyük olasılıkla. Antidote falan gelseydi de gözümüz gönlümüz açılsaydı :D

    YanıtlaSil
  5. beğenmedim malesef ürünler az ayrıca original futurenin daha özgün şeyler yapacağını sanmıştım eski sezonu tekrarlamış gibiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder