Ana içeriğe atla

MS.TQ Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Stardoll'da haftanın açılışını güzellik markası olan MS.TQ ile yaptık. Bu koleksiyonda takılardan çok saç aksesuarları ön plana çıkmakta. Çoğu kişinin beklentisi ürünler güzellik salonu ve suit için ayrı ayrı satın alım yapılması yönündeyken ne yazık ki Stardoll yine aksesuar parçalarını sadece güzellik salonuna özel yapmış. 

Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak 8 sd ile 14 sd arasındalar ve hiç sc ürün bulunmamakta.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Güzellik salonunuzda kullanmak için bu tür takı alışverişi yapıyor musunuz yoksa suit için olanları mı tercih ediyorsunuz?
Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)



Yorumlar

  1. Ben bu markanın ürünlerini seviyorum ama güzellik salonu için tasarlanması alma isteğimi baltalıyor tabiki. Çok bayıldığım ürünleri alıyorum yine bir iki bandana ve siyah küpeyi beğendim alacağım ama güzellik salonunda olunca çok aklıma gelmiyor, çok fazla kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ürünler çok hoşuma gitti! Çoğunu alacağım ama güzellik salonu için tasarlanmış olması kötü. Dolaba da gelseler çok iyi olur, hiç değilse kombin yaparken direk ekleyebiliriz ürünü. Güzellik salonunda olunca unutuyorum hep :((

    YanıtlaSil
  3. Bu mağaza b*k gibi :((

    YanıtlaSil
  4. Son gucci yayinlandiginda da ayni boyleydim. Urunlerin hem gs'de hemde suitte olmasi gerekiyordu. Son yayinlanan bir tribute markasinda altin rengi halka bir kupe almistim. Hem gs urunu hemde suit olarak geldi. Neden boyle yapmiyorlar ki? :/ Ayrica bu kelebekli aksesuarin turuncusunu bir markada gormustum. Siyah kupe hosuma gitti. Gumus kolyeyide cok sevdim. ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder