Ana içeriğe atla

Mart HotBuysları Part 2 + Çekiliş ve Yarışma

Herkese Merhabalar!

Bu hafta HBlerin 2. partı yayınlandı. İlk yayınlananlara göre daha hoş olduklarını söyleyebilirim. Fakat üstün oversize duruşu hoşuma gitmedi ne yazık ki. Umuyorum ki gelecek ay daha iyi Hotbuyslar yayınlanır. İlk Hotbuys yazımızı görmediyseniz buraya tıklayarak o yazıya gidebilir ve ürünlerin orijinal hallerini görebilirsiniz. 

Çekilişe gelecek olursak;
 Yukarıdaki ürünlerden istediklerinizin isimleriyle birlikte aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız. Her 3 ürün için ayrı çekiliş yapılacaktır.

 Ayrıca blogu takibe almalısınız. Anonim olarak yorum yapanların katılımları sayılmayacaktır!
(Nasıl abone olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

 1 hafta süreniz olacak. Katılım 24/03/2020 tarihinde bitecektir.

 En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

 Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡

 Kazananlar blogda diğer yazılara da yorum bırakan aktif takipçiler arasından seçilecektir.


Kombin Yarışması

Çekilişe ek olarak HBler arasından istedikleriyle kombin yapıp buraya resmini atanlar arasından bir kişi 35 sdlik dilek listesi ödülü kazanacaktır.
(Ödül katılımlara bağlı olarak artış gösterebilir.)

Katılmak için yapmanız gerekenler;

♡ Hblerden birini veya birden fazlasını kombininzde kullanmak.
İsteyenler hepsi içinde ayrı ayrı kombin yapabilirler.

♡ Kombinleri mağazada yapabilirsiniz. İlla satın alıp suitinizde yapmanıza gerek yok.

♡ Yaptığınız kombinin ekran görüntüsünü alıp ImgBB sitesinden veya kullandığınız başka bir site varsa oraya yükleyip linkini aşağıya bırakmalısınız.

♡ Katılanlar için bir anket açılacak ve ankette en çok oy alan ve bizim en beğendiğimiz kombini yapan kişi seçilecektir.
(Anket oyları %50 ve bizim oylarımız %50 şekilde etkileyecektir puanlamayı)

 En az 5 katılım olmalı. Olmazsa yarışmayı otomatik iptal ediyorum.

 1 hafta süreniz olacak. Katılım 24/03/2020 tarihinde çekilişle birlikte bitecektir.


Herkese iyi şanslar! 
Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim. :)

Yorumlar

  1. Bende çok beğenmedim sadece kemeri sevdim.
    İstediğim ürün: Hotbuys IsabelMarant Waist Belt
    Kullanıcı adım:shovturkiye
    Kombinim: https://ibb.co/cYG7PmR

    YanıtlaSil
  2. Sadece kemer guzel. Ben begenemiyorum Hotbuys'lari maalesef.
    Istedigim urun : Kemer
    Kombinim : prnt.sc/ri4kye

    YanıtlaSil
  3. Bende beğenmiyorum, umarım bir sonraki ay güzel olur.
    İstediğim ürün: Hotbuys IsabelMarant High waist denim
    @rcrdqrsm07

    YanıtlaSil

Yorum Gönder