Ana içeriğe atla

Callie's Picks - Curated by: zzmama


Herkese Merhabalar!

Geç oldu fakat Stardoll CP koleksiyonunun spoilerlarını yeni yayınlayabildi.
Bildiğiniz üzere koleksiyon Çarşamba günü geldiği zaman Starplaza'da bir sıkıntı oluştu ve Starplaza'ya erişim engellendi. Kullanıcılar bu konuda sorun yaşayıp şikayet edince Stardoll ekibi koleksiyonu mağazadan kaldırdı ama Acces uygulaması ve katalogda ürünlerin hala bulunduğunu Lisa ile Çay yazısında belirttiler. 

Ürünlerin fiyatları 9 sd ile 36 sd arasında, 3 adet sc ürün bulunuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?

Ayrıca bu koleksiyon ile alakasız bir konu hakkında bir kaç şey yazmak istiyorum. Biliyorsunuz ki bu blogda Özlem ve ben tamamen gönüllü bir şekilde yazılar paylaşıyor ve yarışmalar düzenliyoruz. Size yardım edebileceğimiz her konuda da yardımcı olmaya çalışıyoruz. Fakat bildiğiniz üzere şuan tüm dünya olarak zor zamanlar geçiriyoruz ve bu ister istemez herkesi etkilediği gibi bizi de etkiliyor. Bazı kişiler ziyaretçi defterlerimize veya buraya gereksiz emir cümleleri veya triplerle yorum bırakıyor. Şuna açıklık getirmek istiyorum ki biz bu blogda hiçbir şeyi yapma zorunluluğumuz yok. Kimsenin tribini çekecek moralimiz de yok, yaşadığımız şeyler bize zaten fazlasıyla yetiyor. Herhangi bir yorum yazarken yazdığınız şeyi bir kaç kere daha düşünüpte öyle yazarsanız çok memnun oluruz.  Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim.






Yorumlar

  1. Yazida ki son 3 paragrafi koleksiyondan daha cok sevdim. Bende gordum nereye ne tur yazilar yazildigini. Keske anonim yada Stardoll'da fake hesapla degilde gercek hesaplariyla yazsalar. Dedigin gibi sadece gonullu bir sekilde yaziyorsunuz. Insanlari bilgilendiriyor, cekilisler yapiyorsunuz. Ama insanoglu iste... Bazilarimiz dusunceli, bazilarimizda bunun aksi olabiliyor. Takmayin kafaya :*

    Gordugum kadariyla koleksiyonu hem urunler bakimindan hemde fiyatlar bakimindan cogu kisi sevdi. Benimde hosuma giden parcalar var. Ben katalogtan bakmistim koleksiyona. Daha dogrusu bakabilmistim. Magazaya girilebildigini simdi sizden ogrendim. Tesekkurler :*

    YanıtlaSil
  2. Ayy kıyamam ben sana ya, biz de corona dan dolayı zor günler geçiriyoruz yalnız değilsin tatlım, ayrıca iyi yorum görünce o iyi yorum yapandan iyisi yok kötü yorum yapınca biz kötü oluyoruz, paylaşım yapmayacaksan açmasaydın bu blogu eleştiri kabul edebiyorsan açmasaydın mesela bu yönden hiç düşündün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eleştiri ile kötü yorum yapmak aynı şey değil. Bu bloga yönelik öneri ve eleştirileri bizzat sormuşluğumuz var, neden eleştiri kaldıramayalım? Her zaman da yapıcı eleştirilerinize açığız. Burada Begüm'ün bahsettiği durum emir kipiyle, sahte hesaplarla hem buradan hem de Stardoll'dan bizlere kabaca yazan kişi ya da kişilere yönelik. Hem bizim hem de okuyucularımızın eleştiri ve direkt olarak kaba yorumları ayırt edebilecek kadar olgun kişilerden oluştuğunu düşünüyorum.

      Sil
    2. Yapılan yorumlar ne yazık ki eleştiri yorumları değil. Bir insana sen nasıl adminsin veya hemen şunu koyun yok şunu düzeltin demek bir eleştiri olmuyor. Eleştirinin ne olduğunu ve nasıl dikkate alınması gerektiğini gayet iyi biliyoruz.

      Sil
  3. Benim Starplazada gözükmüyor Callie'nin yeni koleksiyonu. Katalogdan bakmak zorunda kaldım ama kötü değil bence. Sc kemer ve sc palyaço üstü sevdim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder