Ana içeriğe atla

Lisa ile Çay - Bugünün Koleksiyonu Callie's Picks


"Hey Bebekler!

Bugünün StarPlaza koleksiyonu, Pretty N Punk adlı zzmamadan SİZİN küratörlüğünü yaptığı Callie's Picks olması gerekiyordu. Nedense, çalışmıyor ve StarPlaza'da yükleme sorunlarına neden oluyor. Bu yüzden şimdilik kaldırıldı ve umarım içerik ve teknoloji departmanlarımızdan biraz TLC alacak, böylece yarın StarPlaza'da yayınlanabilecek.

Koleksiyon şu anda Stardoll Access'te veya katalogda mevcut.

Sabrınız için teşekkürler, zzmama sayesinde çok havalı  bir koleksiyon yayınladığımız için interneti bozdu.

Hugs!
Lisa.Stardoll"


Bugün yayınlanan Callie's Picks ile ne yazık ki Starplaza'da yüklenme sorunu oluştu ve kullanıcılar ne yazık ki hiç bir şekilde Starplaza sayfasını yükleyemediler. Bundan dolayı Stardoll ekibi koleksiyonu mağazadan kaldırmaya karar vermişler fakat bende hala mağaza açılmıyor. 
Stardoll'da bu aralar çok fazla Flash sorunu var ve bu giderek büyüyor. 
Umarım kısa zamanda bu sıkıntıların hepsini çözerler. :/

Yorumlar

  1. Aynen. Bende bir kulupten gormustum plaza'nin calismadigini. Face'den denemeistim ogleden sonra. Giriliyordu. Simdi baktim. Oradanda girilmiyor. O kuluptede demistim zaten, belkide yeni bir koleksiyon geliyordur diye. :/ Face'den acilsaydi en azindan urunlere bakabilirdim.

    YanıtlaSil
  2. Ürünler efsane gerçekten güzel ben de mağazaya giremedim ama sonra acces uygulamasını yükledim oradan baktım yine güzel bir koleksiyon olmuş arkadaşlar özellikle eski siyah fallen body süit çok değerlenecek :))))

    YanıtlaSil
  3. Bende dünden beri giremiyorum ama bir kere açıldı starplaza ve öyle koleksiyona bakabildim güzel parçalar vardı. Şimdi tekrar baktım açılmış arkadaşlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder