Ana içeriğe atla

Couture Tribute Re-Colored Koleksiyonu!


Herkese yeni bir haftadan merhabalar!

Bir önceki Lisa ile Çay yazımda bahsedildiği gibi bugünün koleksiyonu eski bir koleksiyonun yeniden renklendirilmiş hali.
Bu koleksiyon 2015 yılında Tribute zamanında yayınlanmış fakat şuan ki durumdan dolayı Stardoll bu koleksiyondaki bazı parçaları orijinal hallerinden farklı renklere boyayarak yayınlamaya karar vermişler. Bundan dolayı ürünlerin fiyatlarını hem ucuz tutup hem de çoğu parçayı Starcoins ile satışa sundular.

 Ürünlerin fiyatları 5 sd ile 17 sd arasındalar ve 12 adet sc ürün bulunuyor. Arka plan şuanlık satışa konulmadı.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?




Koleksiyonun ilk yayınlanmış hali;




Yorumlar

  1. Bugün yayınlanan renkler eskisine göre daha kalitesiz duruyor ama parçaların çoğunun sc olması beni satın almaya teşvik etti. Çoğunu alacağım bence çoğu üyenin işine yarayacak bir koleksiyon oldu

    YanıtlaSil
  2. Yeşil-mavi tonlarındaki elbisenin scye satılmasına şaşırdım biraz ben sd olur diye düşnmüştüm. Fiyatlar da çok uygun bence çoğunu alıcam sanırım :D Güzel olmuş beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  3. Wild Candy'e benzemiş koleksiyon bence. Abiye tarzını pek kullanmıyorum. O yüzden bana hitap etmedi açıkçası

    YanıtlaSil
  4. Renkleri beğenmesemde fiyatlarının uygun olmasından kaynaklı hemen hemen hepsini alabilirim bende

    YanıtlaSil
  5. Eski koleksiyonun renkleri daha guzelmis. Ben ucuz oldugu icin aldim. Ama sevdigim parcalarda var tabii. Keske deri elbiseyi ve saat cantayida ekleselerdi. Ayrica neden erkek kombinini eklememisler ki?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder