Ana içeriğe atla

Sunny Bunny Yeni Koleksiyonu!



Herkese Merhabalar!

Gecikmeli yayınlanan yazı için önceden herkese özür dilerim.

Uzun zamandır gelen koleksiyonlarda teknik hatalar bulunmazken bu koleksiyon tamamen hatalarla dolu. Saçlar, şapka ve fular dollarımızda gerektiği gibi durmuyorlar. Şapka çok büyük, fularsa çok küçük duruyor. Saçları giymeye çalıştığınız zaman kafanızın çaprazında bir yerde beliriyor. Stardoll'a bu hatalarla ilgili mesaj yolladım fakat henüz bir geri dönüşte bulunmadılar ne yazık ki. Umarım kısa zamanda bu hataları düzeltirler.

Ürünlerin fiyatları 6 sd ile 20 sd arasındalar ve 2 adet sc ürün bulunuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Kullanmak için aldığınız bir ürün oldu mu?


Yorumlar

  1. Saç almıştım ama kullanamıyorum :((

    YanıtlaSil
  2. Aynen :D Soyle bir deneyeyim dolluma dedim. Faciaaaaaaaaaa :D :D Cogu kisi gozlukleri sevmis ama. Ben bu markadan alisveris yapmisyorum ama. Bilmiyorum benlik degil sanki :/

    YanıtlaSil
  3. Bu markada zaten genel olarak sorun var :D o yüzden sadece çantayı ve sc tokayı alacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder