Ana içeriğe atla

Antidote Spoiler!



Herkese Merhabalar!
Geçtiğimiz hafta perşembe günü Lisa, Stardoll Royalty kulübündeki üyelere sıradaki Antidote koleksiyonu için ne istediklerini sordu. Bildiğiniz üzere Antidote koleksiyonu Süperstar ve Royalty'lere özel, bundan dolayı Süperstar olanların da fikri alınabilirdi diye düşünüyorum.





" Merhaba Dolls!

Tamamen varsayımsal olarak, bir sonraki ANTIDOTE koleksiyonu için bir ürün önerecek olsaydınız, önerebileceğiniz SADECE BİR öğeye sahip olsaydınız ne olurdu?

Bana ne olacağını bildirin! İdeal olarak, eğer biliyorsanız, tasarımcının adını ve öğenin belirli adını da ekleyin; Vogue Runway'in slayt numarası da işe yarayabilir.

Eğer bir sonraki Antidote koleksiyonu için öneriniz seçilirse, size havalı bir şey yollayacağım! Unutmayın: her doll yalnızca BİR parça önerebilir. Bu konu içerik ekibimiz tarafından önümüzdeki hafta aktif olarak gözden geçirilecektir bu yüzden hadi SİZİN Antidote olarak ne istediğinizi görelim! SADECE buradaki cevaplara bakacaklar, bu nedenle öneride bulunmak için başka yere göndermeyiniz. "



Sizler için buraya kulüpte önerilen parçaların çoğunu ekledim. Sizin bunlardan favorileriniz hangileri? Siz bir parça önerecek olsanız o ne olurdu?


2


3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30


31

32


Yorumlar

  1. 1-10-23 Harika.. Eger bu dedigim parcalar gelirse aninda biter diye dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım Stardoll aralarından hangilerini seçecek. :))

      Sil
  2. Çok değişik öneriler gelmiş ama bazılarının antidote'a uygun olmayacağını düşünüyorum. Göreceğiz, haftaya gelirler herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten değişik öneriler var. Stardoll ekibinin hangilerini seçeceğini çok merak ediyorum. :D

      Sil

Yorum Gönder