Ana içeriğe atla

Q&A - ASK RAUL CEVAPLARI!


Herkese merhaba!
Callie Con'un geçtiğimiz günlerde duyurulan Stardoll'un Güvenlik Şefi Raul ile Soru-Cevap etkinliğinin cevapları bugün Starblog üzerinden İngilizce olarak paylaşıldı.

"Selam bebekler! Sizler sordunuz ve Raul kendisi ve Stardoll'da güvenlik hakkında bazı harika soruları cevapladı!

1. Her şeyin tamamen düzende olmasının ve halledilmesi gereken şeylerin baskısını nasıl idare ediyorsunuz? X
-- goldiegem

Bu soru için teşekkürler, goldiegem! Öncelik veriyoruz veriyoruz veriyoruz! Takımım şikayetleri gözden geçiriyor, trendlere bakıyor ve yapılması gereken bir faaliyet saptadığımız zaman müşteri destek takımı ve memnuniyet takımıyla konuşuyor. Bilgi topladığımız zaman sıklıkla ortaya çıkan bazı modeller olur ve biz onları kararlarımızı bildirmekte kullanırız. Örneğin, bazen işte önemli miktarda taklitçiler olur ve bu durumda biz bu hilebazları izlemek için derin bir analize geçeriz. Gelecek hafta ücretsiz Stardollar veya Superstarlık vaat eden linkler paylaşan pek çok e-dolandırıcıya bakacağız ve onları izleyip kapatılmalarını sağlamak bizim zamanımızın çoğunluğunu alacak. Üyelerimizle en fazla şekilde etkileşim kuran staff ile bağlantıda kalarak (Müşteri Destek Servisi ve Memnuniyet Takımı), oluşan sorunları vaktinde en iyi şekilde halledebiliyoruz.


2. Hey Raul! Kız kardeşimin geçen sene bir doll'u vardı ancak aylarca aktif değildi... O şimdi giriş yapmak istiyor ancak hesabı Stardoll tarafından silindi :( Hesabını geri almak için ne yapabilir? Lütfen cevapla!! O çok üzgün.
-- desireeleardi_

İyi soru, desireeleardi_. Kız kardeşinin hesabı kurallara uymamaktan kapanmadıysa hesabını geri alabileceğini düşünüyorum. Onun Müşteri Destek'e yazmasını sağla. O sayfada gerekli hesabını bulup yeniden aktifleştirmelerini sağlamak için gerekli bilgilerin neler olduğunu anlatan tam bir liste var.
Eski bir hesabını geri almak isteyen herkese BİR PROFESYONELDEN İPUCU: eğer aktif olmayışınızın üzerinden çok uzun zaman geçtiyse ve doll'unuzun kullanıcı ID numarasını hatırlıyorsanız (bir başkası sizin doll'unuzun Suitini ziyaret ettiğinde görülen URL'nin sonunda görebileceğiniz eşsiz numara) veya arkadaşlarınızdan biri giriş yaptığınız zamanlarda yaptığınız yorumlarda vs. kullanıcı adınız yerine görünen numaraya bakabiliyorsa Destek ekibimiz bu numarayla hızlıca hesabınızı bulabilir. Hesabın sahibi olduğunuzu onaylamak için istenilen bilgileri hala temin etmeniz gerekecektir ancak bu numara onların sorunuzdaki hesabı bulmalarını sağlayacak.


3. Ücretsiz bir şekilde Superstar olmamız mümkün mü?
-- irmStar

Merhaba irmStar! Çok nadiren, oyun içerisinde bir yarışmanın veya karşılıklı promosyonun bir parçası olarak Superstarlığı ödül veriyoruz, bu yüzden bu gibi fırsatlar için her zaman gözünüzü dört açın. Eğer biri size ücretsiz Superstarlık vereceklerini ve giriş bilgilerinize ihtiyaçları olduğunu söylerse onlar dolandırıcıdır ve onları rapor kutusunu kullanarak şikayet etmelisiniz. Eğer Stardoll'un kendisinden başka (stardoll.com) bir site bunu teklif ediyorsa bu bir aldatmacadır ve bunun internetten kaldırılmasını sağlamamız için bizi haberdar etmelisiniz.


4. Sizin işe alınma hikayeniz nedir?
-- mmhnyrl

Evet, mmhnyrl, bu tam bir hikaye. Ben bir gamer'ım ve tüm hayatım boyunca öyle oldum. Gençken bilgisayar becerilerimi oyunlardaki kuralları yıkmak için kullanırdım. Bir yetişkin olarak, bunu yapmanın iyi olmadığını anladım ve yetişkinlik hayatımı dolandıranlar ve oyunlarda hile yapanları önlemek için oyunlara yardım etmekle geçirdim, çünkü onlar deneyimi herkes için mahvediyorlar.

Stardoll'a bana ve takımıma yardım eden bilgilere sahip biri olarak geldim çünkü insanlardan koruduğumuz kişilerin yerinde ben de oldum. Buradaki zamanımda moda hakkında bilmek istediğimden ve bilmem gerekenden çok daha fazla şey öğrendim, ama beni bu şirkete çeken şey burada çalışan ve oyun yapan ilerici ve feminist bir grup insan oldu, ve bu oyun sektöründe çok nadir ve değerli bir şey. Oyun dünyasının eşitlik fikrine sahip insanların daha fazlasına ihtiyacı var ve ben bunu yapmaya yardım etmekten gurur duyuyorum ve oyunu herkes için olabildiğince adil tutma işini çok ciddiye alıyorum.


5. Stardoll topluluğuyla ilgilenmekten keyif alıyor musun?
-- mowrty

Kesinlikle alıyorum, mowrty.  Burada çalışmak benim için bir ayrıcalık ve üyelerimizin yaratıcılığı ve kendini ifade edişine hayranım.


6. Spotlight'a katıldığımda maalesef pek çok doll sahte hesaplarla beni ziyaret ediyor. Hepsini engelliyorum ve artı olarak o sahte hesapları engellesem dahi bu doll'ların ziyaretlerinin benim doll'uma herhangi bir şekilde zarar verip vermeyeceğini merak ediyorum.
-- Mony_Mary.

Sahte hesaplar senin doll'una zarar veremez, Mony_Mary. Sistemlerimiz sahte hesapları tespit ediyor ve yaptığımız yarışmalarda yüksek oy alanlara olan oylarını engelliyor. Hilebazların bilgileri kendi avantajları doğrultusunda kullanmasını önlemek adına oylama süreci ve zaman tüneliyle alakalı çok fazla bilgi paylaşmamamızın sebebi bu.


7. Callie gerçek biri mi yoksa bir takma isim mi?
-- monchichigirl1

Merhaba monchichigirl1! Callie gerçek biri (Cuma gününden Callie Condifential paylaşımından görebileceğin üzere) ve o sahip olduğum en iyi patron.


8. Merhaba, Stardoll zorbalıkla nasıl başa çıkıyor? Siz personel olarak zorbalarla nasıl başa çıkıyorsunuz ve onlara ne oluyor? Bir uyarı mı alıyorlar yoksa hesapları kapanıyor mu?
-- YouLetMeFly

Bu önemli soruyu sorduğun için teşekkürler, YouLetMeFly. Zorbalık tolere edilmiyor. Eğer görürsek, peşine düşüyoruz ve zorbanın davranışına göz atıyoruz ve harekete geçiyoruz. Şikayet kutusunu kullanmanın çok önemli olmasının sebebi bu. O olmadan soruşturmak zor olabiliyor. Onların kullandığı dili ve size nasıl zorbalık yapıldığını bizim tam olarak ne olduğunu anlamamız için bildirmelisiniz. Zorbalığa uğranan herkes için kalbim kırılıyor ve biri şikayet kutusunu kullanıp şikayet ettikleri kişinin bir zorba olduklarını söylediğinde ama nasıl olduğunu anlatmadığında bu bizim için çok stresli oluyor çünkü zorbaca davranışı bulmak için sayfalarca ve sayfalarca sohbetin üstünden geçecek kadar vaktimiz ve kaynağımız yok, ve bazen dışarıdan birine bu oldukça masum bir konuşma gibi gözükebilir.

Yapılacak işlem duruma göre değişiyor. Eğer bir seferliğine kaba bir şey söyleyen biriyse o uyarı alabilir. Eğer bir başka üyeye saldırmak için başkalarını dahil eden ya da kendisini engelleyen birini rahatsız etmek için hesaplar açan biriyse daha güçlü bir işlem yapılıyor.

Ve bu Raul'ün yanıtlayabildiği soruların sonuydu. İşe geri dönmesi gerekti ancak soru gönderen herkese teşekkürler!"

Yarın CallieCon son etkinliğiyle karşımızda olacak! Sizce bugün nasıldı? Merak ettiğiniz sorulara yanıt alabildiniz mi?

Yorumlar

  1. Bedava superstarlik diye bir sorunun kabul edilecegini hic dusunmemistim :D :D Ise alinma hikayesini biraz eksik buldum. Bende onu sormustum aslinda. Ama bekledigim cevap bu degildi. Daha detayli anlatmasini isterdim ^-^

    YanıtlaSil
  2. Callie gerçek biri mi yoksa bir takma isim mi? sorusunu ben de merak ediyordum. Callie için olmasa da diğer staffler için öyle olabileceğini düşünüyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder