Ana içeriğe atla

Evil Panda Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhaba!
Bugün Stardoll'da yeni koleksiyon olarak Evil Panda yayınlandı. En son yayınlanmasından bu yana uzun zaman geçtiği için değişik bir koleksiyonda yeni parçalar görmek hoş oldu fakat ürünlerin geneli benim tarzımda olmadığı için beğendiğim bir koleksiyon olmadı. 

Ürünlerin fiyatları 9 d ile 17 sd arasında. ne yazık ki sadece bir adet sc ürünü var.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Koleksiyonla ilgili düşüncelerini ve kullanıcı adını yazan bir kişiye çekilişle koleksiyondan bir ürün hediye edeceğim.






Bazı Ürünlerin Orjinal Versiyonlar;


Jeremy Scott Adidas Teddy Bear Shoes


Emprada





Yorumlar

  1. Katılıyorum ben de tarzım olmadığından pek beğenmedim ama Belt Trousersa bayıldım çok orijinal bir ürün bence. Onun dışında pokemonlu çanta da çok tatlı

    YanıtlaSil
  2. Ben koleksiyonu sevip sevmediğimden emin değilim. Transparan üst, beyaz büstiyer, kot pantolon, saten elbise gibi ürünlere bayıldım ama gömlekleri, şortları etekleri kalitesiz ve kalıbı iyi değil bu yüzden beğenmedim. Yani yarı yarıya olmuş bence.
    Kullanıcı adım: shovturkiye
    İstediğim ürün: Belt Trousersa

    YanıtlaSil
  3. Evil Panda cok tercih ettigim bir marka degil acikcasi. Belt trousers'in farkli bir havasi var. onu sevdim. Ama digerleri Evil panda gibi :D :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder