Ana içeriğe atla

Turkiye ile Röportaj! ♡


Herkese Merhabalar! Umarım güzel bir pazar gününe uyanmışsınızdır! Bu hafta sizlerle çoğunuzun istediği hatta bazen örnek aldığı mükemmel kombinleriyle tanıdığımız turkiye doll'u ile bir röportaj yaptık. Umarım hepinizin hoşuna giden bir röportaj olur. Bir sonraki hafta röportaj yapmamızı istediğiniz kişiyi aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın! 


S: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
C: Selam! Ben Nur. 25 yaşındayım ve öğrenciyim! Stardoll’a 2009 da kayıt oldum ve bir kaç senedir oyuna geri döndüm!

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: Eskiden bi site vardı xcrapulex diye, orada bir sürü oyun vardı ve oyunlardan biri bebek giydirmekti ve Stardoll’un oyunuydu. Hesap açmaya karar verdim ve 2009’da hesap açtım. Bir kaç senedir oyunun bağımlısı oldum her bakımdan.

S: En sevdiğin renk ne? Renklere göre modun değişiyor mu?
C: En sevdiğim renk beyaz fakat Stardoll’da ve gerçek hayatta daha çok renkli giyinen biriyim çünkü renkler beni mutlu ediyor. All black outfit çok nadiren yapıyorum çünkü çok sevmiyorum açıkçası.

S: Gerçek hayattaki favori tasarımcıların kimler?
C: Gerçek hayatta en sevdiğim designerlar Giambattista Valli, Elie Saab, Zuhair Murad, Francesco Scognamiglio, Georges Hobeika, daha cok Haute Couture elbiseleri takip ediyorum ve bu tasarımcılara BAYILIYORUM!

S: Şuanda hangi moda trendini beğeniyorsun ve neden?
C: Şu anda ki en beğendiğim trend kesinlikle saç tokaları!!! İri, taşlı, yazılı, gösterişli saç tokalarının bağımlısıyım. Bir kıyafeti tamamlıyor ve başka bir hava katıyor!

S: Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
C: Boş zamanlarımda Youtube’dan takip ettiğim beauty guru’ları veya Youtuberları takip etmeyi çok seviyorum. En beğendiğim Youtuberlar arasında Safiya Nygaard, Amber Scholl, Love Marie Escudero, Jamie Chua, Bretman Rock ve Patricia Bright! Bir de her hafta minimum bir kez yüzmeye giderim arkadaşlarımla.

S: Stardoll ve gerçek hayatta en büyük hedefin ne?
C: Stardoll’da en buyuk hedefim 200 level’e ulaşmaktır!!! Gerçek hayattaki hedefimse başarılı bir öğretmen olmak.

S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin şey ve en az sevdiğin şey ne?
C: Stardoll’da yapmayı en sevdiğim şey: STARBAZAAR’DA ALIŞVERİŞ!!! En az sevdiğim şey bir şeyler tasarlamak çünkü çok yeteneksizim bu konuda :/

S: Stardoll'daki favori markan hangisi?
C: Stardoll’daki favori markam Subcouture çünkü hem uygun fiyatlı hemde çok güzel parçalar var.

S: Bebeğine kombin yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: Bebeğime kombin yaparken renk uyumuna dikkat ediyorum ve o anki ruh halimle bir şey üretmeye çalışıyorum. Mesela çok neşeliysem o kadar renk ve parça katıyorum.




S: Kombinlerini ne sıklıkla değiştiriyorsun?
C: Kombinlerimi her gün değiştiriyorum aşağı yukarı ama bazen bir kombinimi bir kaç gün giyebiliyorum. Mod’um düşük olduğunda değiştirmek istemiyorum fazla.

S: Stardoll'a katıldığından bu yana tarzın nasıl gelişti?
C: Eskiden sadece elbise giyerdim ve fazla detay yoktu kombinlerimde çünkü eskiden para yatıramıyordum oyuna çalışmıyordum ama şimdi durumlar değişti ve bir çok parçam olduğu için daha detaylı daha güzel daha çalışılmış kombinler yapabiliyorum.

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Başardığım en zor şey iki üniversite bitirmek.

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene ehliyetimi aldım ve çooook mutluyum :D !!! Artık özgürüm xD

S: Bize senin hakkında insanların duyunca şaşıracağı bir şey söyleyebilir misin?
C: İsmim Nur ve doll’umun ismini Gilda koydum o yüzden bazı kişiler Nur diyor bazıları Gilda ama Nur Gilda gerçek ismim değildir xD Gilda doll’umun ismi.

S: Kendini üç kelime kullanarak tanımlamak zorunda kalsan ne olurdu?
C: Fashion addict, posh, cute

S: Bu röportajı okuyanlar için vermek istediğin en iyi tavsiye nedir?
C:  Bu röportajı okuyan herkese: Kendinizi oyuna fazla kaptırmayın gerçek hayatınız her zaman daha önemlidir. Bunu söylemek zorundayım çünkü bazen kendimi oyuna o kadar kaptırıyorum ki hem maddi hem manevi ve bu gerçekten benim için ve sevdiklerim için iyi değil!



Yorumlar

  1. Dolluna isim koymuş olması çok şaşırtıcı gerçekten :D Yaptığı kombinler ve verdiği tavsiyeler çok güzel, teşekkürler bu keyifli röportaj için

    YanıtlaSil
  2. Yaa ben bayiliyorum ona yaaa. Stardolldaki idolum desem yeridir. Harika ve cok iyi biri. Cok bir diyalogumuz olmadi ama bunu kolaylikla gorebiliyorum. Kombinleri olaganustu. Kendisini tebrik ediyorum bu yuzden.

    Roportaj harika. Tesekkurler.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder