Ana içeriğe atla

Antidote Yeni Koleksiyonu!



Herkese merhaba!
Geçtiğimiz haftalarda Lisa.Stardoll'un ilk olarak Royalty Club'da geleceğini duyurduğu ve üyelerden öneri istediği yeni Antidote koleksiyonu bugün mağazada yerini aldı.



2 katlık koleksiyon her zamanki gibi sadece Superstar üyelere özel ve hiç Starcoins ürün bulunmuyor. Fiyatlar 40-99 Stardollar arasında değişiyor ve dekor ürünü olarak bir arkaplan var.

100 Stardollar değerindeki arkaplan:


Arkaplanın gerçek versiyonu ROSALÍA'nın Aute Cuture klibinden:


Siz koleksiyonu sevdiniz mi? Görüşlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın!

Yorumlar

  1. Leopard dress, black leather coat, sparkly trousers ve lace boots favori ürünlerim❤ Bunlar dışında da beğendiğim ürünler var. Genel olarak koleksiyonu sevdim ama arka plan 100 sd'yi hak etmiyor bence

    YanıtlaSil
  2. Kullanıcıların önerileriyle oluşturulmuş bir koleksiyon olması çok güzel gerçekten. Belt leather boots, Mahatma Hood ve Net Dress'i beğendim (:

    YanıtlaSil
  3. Çoğu ürünü beğendim ama süperstar olamadığım için alamadım :(

    YanıtlaSil
  4. Koleksiyonda goze carpan parcalarda var, cok sade olanlarda. Ama bana gore en guzeli 2. kattaki ilk kiyafet oldu..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder