Ana içeriğe atla

Tribute Kombin Önerisi




Herkese Merhabalar!
Blogda fazla okunup sevilen bir seri olduğu için Tribute sezonu bitmişken Özlem'in yorumlamasından sonra bende kombin önerisi yapmak istedim. Umarım hoşunuza gider!




İlk kombin önerisi için ilk yayınlanan Tribute mağazası Tingeling ürünlerini kullandım. Bu mağaza Özlem'inde bahsettiği gibi Pride Month zamanı yayınlanıp bu temaya uygun bir şekilde getirildiği için benim aldığım sadece 2 ürün vardı. O yüzden çok çeşitli bir kombin yapamadım.



 

İkinci olarak yayınlanan Museum Mile: Jean Paul Gaultier mağazası yine bana çok fazla hitap eden ürünler barındırmıyordu. Bazı parçaları sade bir şekilde kombinlemeyi tercih ettim.





Kombinlemesi benim için en zor olan üçüncü Tribute mağazası Chanel, bir çok oyuncu içinde beklentilerin altındaydı. 




Chanel koleksiyonundan sonra büyük bir beğeni toplayan dördüncü Tribute mağazası Valentino benimde çok beğendiğim bir koleksiyon oldu. kendi kombinlerimi yaparken de bazı ürünlerini olduğundan farklı kullanmayı tercih ettim.


Beşinci Tribute mağazası olan Alexander Wang bana göre önceki yayınlanan Tribute'lere göre daha çeşitli ve benim moda zevkime hitap eden bir koleksiyondu. Neredeyse tüm koleksiyonu aldım ve sizler için favori parçalarımı kombinledim.



Altıncı Tribute mağazası Balenciaga bir çok Stardoll kullanıcısının gelmesini en çok beklediği mağazaydı. Beklentileri karşıladı mı emin değilim ama farklı parçalar içermesi benim hoşuma gitti. Kombinlemeyi en sevdiğim parça Ruffle Top oldu.





Ve son Tribute koleksiyonumuz Jeremy Scott diğer Tribute koleksiyonlarına göre en farklı tarzda olanıydı. Her ne kadar çoğu parçayı almak istesemde en az para harcadığım koleksiyonlardan biri oldu. 




Sizin bu Tribute sezonunda en beğendiğiniz parçalar hangileri oldu? Hangi kombini daha çok beğendiniz? Fikirlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın!


Yorumlar

  1. En begendigim parcalar Alexander Wang urunleriydi. Yaptigin kombinler harika olmus. Benim en cok begendigim Tingelling'ten sari kombinin oldu. Sari rengini bu kadar cok sevdigimi bilmiyordum :D
    Channel'in ilk kombininide cok guzel yapmissin. O da diger bir favorim oldu. Tek kelime ile harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, beğenmene çok sevindim! ^^ ♡

      Sil

Yorum Gönder