Ana içeriğe atla

HB Off Shoulder Top x Çekiliş


 
Herkese merhaba!
Bu haftanın hotbuys ürünü olan üst, It Girls mağazasında 21 Stardollardan satışa sunuldu. 

Ürünün orijinal versiyonu Ruve markasına ait;





Çekilişe gelecek olursak,

 Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

 Ayrıca blogu takibe almalısınız. Anonim olarak yorum yapanların yorumları sayılmayacaktır! 
(Nasıl olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

 2 gün süreniz olacak. Katılım 06.09.2019 tarihinde bitecektir.

 En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

 Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡


Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim.




Yorumlar

  1. şu an a kadar hiç kazanamadım busefer kazanmak istiyorum çünkü harika parça
    AloneAngel.3

    YanıtlaSil
  2. imadrakitty :)

    YanıtlaSil
  3. Bu etekle bu ust cok basit duruyor. Ama siyah deri detaylari olan bir pantolonla daha guzel duracagini dusunuyorum ^-^ Katiliyorum

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum secret_girl2

    YanıtlaSil
  5. katılıyorum kullanıcı adım busebegum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder