Ana içeriğe atla

TRUE LOVE - STARDOLL STYLE


Merhabalar! 
Bildiğiniz gibi Callie Con etkinlikleri bu hafta sonu devam ediyor. Cumartesi günü etkinliği olarak Stardoll bizlerle Stardoll'da tanışmış bir çiftin aşk hikayesini paylaştı yazı İngilizce paylaşıldığı için sizlere çevirmek istedik. :)


"Merhaba Dolls!

Biz burada Stardoll'da güzel bir aşk hikayesini seviyoruz! Oyunumuzun böyle bir aşk hikayesinin kurgusu olduğunu bilmek bize tüm hisleri veriyor!

İnterneti kullanan bir dünyanın üyeleri olarak, çevrimiçi tanıştığınız kişilerin her zaman iddia ettikleri kişi olmadığını biliyoruz, bu nedenle diğer bir çok sosyal medya topluluğu gibi Stardoll'da güvenlik önlemleri alınıyor ve bu hikayedeki aşk kuşları her şeyi doğru şekilde yaptı: Onlar uzun zamandır birbirleriyle konuşarak ve halka açık bir ortamda buluşmaya karar vermeden önce bilgileri doğrulayan yetişkinlerdi.

Çevrimiçi konuştuğunuz biri onlarla tanışmanızı istiyor ve kendinizi güvende hissetmiyorsanız, hayır deyin. Bir yetişkin değilseniz, lütfen ailenize veya yaşamınızdaki güvenilir bir yetişkine söyleyin. Sizi güvensiz hissettiren herkesi engelleyin ve rapor edin ve Stardoll'da burada neye izin verilip verilmediğinden emin olmak için One-Stop Kurallarını inceleyin!

Ve şimdi, bu yılın sonunda kısmen Stardoll sayesinde evlenmeye hazır olan Foula ve ACHILLEAS'ın masalına! Tüm detayları almak için Foula'nın kendisiyle görüştük!




1. Birbirinizi ne zamandır tanıyorsunuz?
Achilleas sayfamı ziyaret eder ve iç tasarımlarımı StarBazaar'dan satın alırdı. Benim en iyi müşterimdi ve ziyaretçi defterime her zaman çok güzel yorumlar bıraktığı için onu tekrar ziyaret etmeye başladım ve sonra sohbet etmeye başladık. Bu iletişim 2015 Eylül'ünde başladı. 11 Kasım 2015'te özel bir Sohbet Partisi kurmaya karar verdik çünkü birbirlerimize mesajlaşmaktan çok yakın hissediyorduk. O Sohbet Partisinde, aramızdaki büyüyü hissettik. Bu Sohbet Partisi'nden sonra, telefonda konuşmaya başladık ve Kasım sonundan önce gerçek hayatta buluşmayı ayarladık!

2. ACHILLEAS hakkında ilk düşündüğün şey neydi ve senin hakkında onun ilk düşündüğü şey neydi?
Düşündüm ki, o aradığım kişi! O düşündü ki, o benim diğer yarım!

3. Ne zamandır gerçek hayatta çiftsiniz?
Üç buçuk yıldan fazla.

4. Bize ilk buluşmanızdan bahsedin!
Nafplio'da (Yunanistan'ın her ikisinin de bulunduğu bir liman kenti) buluşmayı ayarladık. Nasıl göründüğümü biliyordu çünkü kendimin bir resmini paylaşmıştım. Fakat Achilleas aynı şeyi yapmamıştı, bana sadece iyi göründüğünü söylemişti, bu yüzden benim için kör bir buluşma oldu! Halka açık buluşma noktasına doğru yürürken kendimi çok stresli hissediyor ve yaptığım şey hakkında endişeleniyordum. Beni bir otobüsün arkasında bekliyormuş ve beni sürekli izliyormuş. Aniden otobüsün arkasından fırladı ve onun olduğunu biliyordum - kalbimde hissettim. Öpüştük, sarıldık ve bir kahve içtik, gerisi tarih!

♥ Mutlu çift Aralık'ta evlenecek! Hepinizi Stardoll'da arkadaşlarımızla tebrik ediyoruz! ♥"


Yorumlar

  1. Foula ile birkaç kez konuşmuştum ve kendisinin çok kibar ve iyi biri olduğunu düşünüyorum ancak bundan bağımsız olarak bu hikâyenin yeri Stardoll olmamalı. Stardoll’da kişisel bilgi vermek yasak ancak buradan tanışan birilerini Starblog’da resmi hesaptan paylaşmak nasıl bir ironi :)

    Çok fazla genç olduğunu iddia eden ama aslında orta yaşlı olan erkeğin olduğu bir sitedeyiz, bu yıllar önce de böyleydi. Yaşı genç bir insanın hassas noktalarına giderek kandırmak çok kolay. Bu “kör buluşma” çok daha trajik de olabilirdi. Bence paylaşılması gerçekten yanlış olmuş. Çifti gerçek hayatta tanışıp oyunu birlikte oynuyorlar sanıyordum, şaşırdım. Mutluluklar tabii ki :) İstisnai bir şekilde hoş bir olay olmuş birbirlerini bulmaları.

    YanıtlaSil
  2. Aslinda Ozlem'e katiliyorum. Kisisel bilgileri paylasarak birine guvenmek stardoll'da cok cok riskli. Boyle tanistiklarini sezmistim. Zaten tek secenek bu :D :D

    Ayy ama cok romantikmis.. ^-^ Normalde romantik seyleri hic sevmezdim.. :D :D Tebrik Ederim

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir hikayenin çıkmış olması harika ama Özlem'e katılıyorum. Blogda paylaşılması özendirmeye yol açabilir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder