Ana içeriğe atla

muge_derin ile Röportaj! ♡



Herkese mutlu pazarlar dilerim! Bu hafta sizlerin istekleri üzerine Starblogger olan muge_derin ile röportaj yaptık. Umarım keyif alarak okuduğunuz bir röportaj olur! :)


S: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
C: Merhabalar ben Müge. Yaşım hakkında bilgi vermeyi tercih etmiyorum ama üniversite öğrencisiyim diyebilirim. Bölümüm İnşaat mühendisliği ve çap programından Mimarlık fakültesini de eş zamanlı okuyorum. Mesleğimden de anlayacağınız üzere matematik ve fizikle uğraşmayı, tasarım yapmayı seviyorum. Bunların dışında da masa tenisi oynamayı, yeni müzikler keşfetmeyi ve seyahat yapmayı çok seviyorum.

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: Cevaplamayı en çok sevdiğim soru bu olacak sanırım :D 4. veya 5. sınıfta öğle teneffüsünde yemeğimizi yedikten sonra büyük bir hevesle bilgisayar odasına çıkmıştık, tabii o zamanlar bu kadar çok iç içe değildik teknolojiyle o yüzden çok büyük bir heyecandı bizim için :D Birkaç kız arkadaşımla bilgisayarda dolanırken yanımıza 7. sınıf arkadaşlarımız geldi. Size çok güzel bir oyun göstereceğiz, modayla alakalı, istemediğin kadar mağaza var ve kendi stilini oluşturuyorsun hemen üye olun oynayalım demişlerdi. Sonra kızlarla ilk Stardoll hesabımızı açtık ve eve gidince bir gün boyunca çok net hatırlıyorum Stardoll oynamıştım. Daha sonrasında okul sebebiyle (ve sanırım hesabım çalınmıştı) oyuna çok uzun yıllar boyunca ara verdim. Eski hesabımla ilgili en küçük detayı bile hatırlamıyorum ne yazık ki. 2017 yılında yine arkadaşım sayesinde oyuna geri başladım. Benim hikayem bu şekilde :)

S: En sevdiğin renk ne? Renklere göre modun değişiyor mu?
C: En sevdiğim renk pembe kendimi hep pembe rengine çok yakın hissettim. Renklere göre modum değişmiyor, genelde moduma göre renk seçimi yapıyorum.

S: Şuanda hangi moda trendini beğeniyorsun ve neden?
C: Açık konuşmak gerekirse moda trendlerini takip etmeyi sevmiyorum. Belli bir çizgi doğrultusunda hareket etmeyi tercih etmem.

S: Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
C: Çok fazla boş zamanım olmuyor maalesef ama en küçük fırsatta kendime vakit ayırmaya çalışırım.

S: Stardoll ve gerçek hayatta en büyük hedefin ne?
C: Stardoll'da şu anlık her hangi bir hedefim yok, gerçek hayattan bahsedersem eğer, ileride iş kariyerimin yol kat etmesi ve güzel projelere imza atmak diyebilirim.

S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin şey ve en az sevdiğin şey ne?
C: Stardoll'da en çok yapmayı sevdiğim şey Starblog için çalışmak. En az sevdiğim şey değil de yapmadığım tek şey saç/Stardesign'da herhangi bir şey tasarlamak.





S: Stardoll'daki favori markan hangisi?
C: Kesinlikle Antidote.

S: Starblogger olmak nasıl bir his, zorlukları var mı? 
C: Starblogger olmayı hep çok istemiştim, tabii ki çok güzel bir his. Takım arkadaşlarımızı, kulübümüzü ve okuyucularımı çok seviyorum. Zorlukları da var ama bize olumlu yorum kadar olumsuz yorumun da olabileceği, her şeye hazırlıklı olmamız gerektiği söylendiği için bir şekilde üstesinden geliyorum.

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Oyun için konuşacak olursam, ilk CG denemem çok zor olmuştu benim için. Bir çok kez denedim ve ilk CG'mi *kendi adıma* zorlanarak aldım. Fakat şuan 7 tane CG kupam ve 15 kadar NCG kupam var, diyeceğim o ki, bir şeyi çok isterseniz mutlaka başarırsınız.

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene tanışıp hayatıma dahil olan insanlar sanırım. Güzel dostluklar edindim :)

S: Bize senin hakkında insanların duyunca şaşıracağı bir şey söyleyebilir misin?
C: Göz rengim giydiğim kıyafete göre değişebiliyor, hem mavi, hem yeşil hem de gri tonlarına kadar. :D

S: Kendini üç kelime kullanarak tanımlamak zorunda kalsan ne olurdu?
C: Arkadaşlarım beni yardımsever, sıcakkanlı ve azimli olarak tanımlar. Ben de öyle olduğumu düşünüyorum.

S: Bu röportajı okuyanlar için vermek istediğin en iyi tavsiye nedir?
C:  İyi olun. Çok net, sanalda da olsanız gerçek hayatta da olsanız, nerede olursanız olun iyi olun. Ve çok sevin, sevginin çözemeyeceğe hiçbir şey yok.
'' Ve son kez: Bloğu yeni yeni keşfettim, süper bir emek ve sevgi yatıyor bütün okuduğumuz satırların altında. Bütün Modam Stardoll okuyucuların adına teşekkür ederim Begüm ve Özlem!''





Yorumlar

  1. sanirim blogtaki en doyurucu ve keyifli cevaplari muge abla vermis :) dollunu ve kendisini cok begeniyorum. guzel is tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Son sorunun cevabi muhtesemdi. Oyun dahi olsa insanlar o kadar kirici ki.. Bazen sadece ben mi iyiyim diye dusunurdum. Harika olmus. Kesinlikle en sevdigim roportajlar icerisinde :)

    YanıtlaSil
  3. başarılı bir oyuncu çok da zdsine yazan var

    YanıtlaSil
  4. Müge ablayı görmek mutlu etti. Emeklerinize sağlık :* -twinoflove-

    YanıtlaSil

Yorum Gönder