Ana içeriğe atla

Yeni Yıl Çekilişi!



Herkese 2019'un son günü ve son yazısından merhaba!
Blogumuzun Begüm ile nisan ayında başladığı macerası sayesinde 2019'un yarısını burada hep beraber geçirdik. Bu süreçte 442 yayına imza attık ve 98 adet çekiliş yaptık. 2020'de çok daha fazlasıyla sizlerle birlikte olmak için sabırsızlanıyoruz :)

Begüm ve ben, 2019'a veda ederken son bir çekiliş yapalım istedik. Çekilişin kazananı 65 Stardollar dilek listesi ile ödüllendirilecek.

Çekilişin şartlarına gelirsek:

Çekiliş 05.01.2020 tarihinde sona erecektir.

Bu çekilişe özel olarak bloga abone olma zorunluluğu yok. Yapmanız gereken tek şey aşağıya kullanıcı adınızı yorum bırakmak.

Katılımcılar en az 30 level olmalı. Bunu sahte hesaplarla katılımı engellemek için yapıyoruz, eğer hesabınızın kapatılmış olması vs. farklı bir durumunuz varsa bize özelden yazabilirsiniz.

En az 5 katılım olmalı.

Herkese mutlu yıllar! Bizimle olduğunuz için teşekkürler! ♡ Blogumuzla alakalı görüşlerinizi ve önerilerinizi, yeni yılda sizlere getirebileceğimiz yenilikleri bizimle paylaşırsanız çok mutlu oluruz.

Çekilişin talihlisi shovturkiye oldu ve hediyeleri gönderildi. Tebrikler!

Yorumlar

  1. Sizlere de mutlu yıllar :) Yeni yıl herkese sağlık, mutluluk ve huzur getirsin inşallah...

    Doll: JBloveirem

    YanıtlaSil
  2. Yine yeni bir yıl geldi. 2020 yılının başların geçirdiğiniz şu günlerde size ve ailenize huzur ve mutluluk dolu yillar dilerim ^^
    Doll: ilkem

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim herkese:) kullanıcı adım Girlsasha

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı,mutlu,huzurlu yıllar dilerim :) doll: zeytinbal

    YanıtlaSil
  5. Yeni yıl herkese huzur sağlık mutluluk ve başarı getirsin :)
    Doll:mira12305

    YanıtlaSil
  6. Sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yıl diliyorum! Umarım en güzel yıllarımızdan biri olur! Doll: bercempm :)

    YanıtlaSil
  7. Herkese iyi yıllar diliyorum! Umutlarımızın gerçekleşeceğine inanıyorum :)
    Kullanıcı adım: shovturkiye

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yillar dilerim! Yeni yilda basari, saglik, huzur,baris bizlerle olsun.

    Katiliyorum...

    YanıtlaSil
  9. öncelikle bu yıl herkes için sağlıuklı mutlu huzurlu geçer herkesin hayallerinin gerçekleştiği bir yıl olur

    busebegum

    YanıtlaSil
  10. herkese mutlu yıllar :) Doll: ayss01

    YanıtlaSil
  11. AloneAngel.3
    uzun zamandır bloğunuza giremiyordum kusura bkmayın
    ama yaptığınız hediyeler harikaaaa
    herkese mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle merhaba! Herkes için 2020'nin müthiş bir yıl olmasını diliyorum.Sağlıklı olduğumuz,barışla ve sevgiyle kaldığımız bir yıl...
    Not:Bloğunuz bence harika! ♥


    Doll:Sevimli_145

    YanıtlaSil
  13. Herkese mutlu yıllar doll: prensesselcen1

    YanıtlaSil
  14. Herkese musmutlu yıllar 💕
    Muhteşemsiniz böyle devam edin 😄

    Kullanıcı adım: aysevsegi

    YanıtlaSil
  15. Herkese mutlu yıllar dilerim :) @rcrdqrsm07

    YanıtlaSil
  16. Herkese iyi yıllar dilerim hayal ettiğinizde varsa bu sene olsun inşallah BursinerKerem

    YanıtlaSil
  17. İnşallah mutlu bir yıl olur herkes için ^^
    heytiki

    YanıtlaSil
  18. imadrakitty
    Yeni yıl herkese sevinç, huzur ve barış getirsin...

    YanıtlaSil
  19. mutlu yıllar
    kullanıcı adı : senoi

    YanıtlaSil
  20. Merhaba. Bloğunuzu severek takip ediyorum. Daha önce de yazmıştım, özellikle stardoll tarihi yazılarınızı çok seviyorum. Yeni yılda da mutluluklar ve başarılarınızın devamını dilerim kızşar :)

    doll ismi: jasmin46

    YanıtlaSil

Yorum Gönder