Ana içeriğe atla

STYLE TRIAL 1 - SUBCOUTURE!


Hey Bebekler!

En tarz görüntüye kimin sahip olduğunu görmek için yeni bir haftalık yarışma olan Style Trial'a hoş geldiniz! Bu yarışmada, yakın zamanda paylaşılan belirli bir mağaza koleksiyonundan öğeleri kullanarak bir görünüm stilize etmeniz gerekiyor. Bu yarışma sadece 3 gün sürdüğü için katılımınızı hızlı bir şekilde gönderin! Her hafta, Stil Denemesinin kazananları olarak sergilenecek en iyi görünümü bulacağız! Kazananlar StarPlaza'dan bir eşya, 35 Stardollar ve Stil Deneme kupasını alacaklar! Aşağıdaki yarışmada sizden isteneni okuyun ve bize tarzınızı gösterin.



Şehirdeki yeni dairenizle ilgili en iyi şey balkon kolaylığı! Arkadaşlarınızla insanları izleyebilir, sakinleşebilir ve iyi bir kitap veya çalma listesi ile güneş ışığında serinleyebilir veya ilkbaharda dikmek istediğiniz saksı bahçesi için planlar yapabilirsiniz. Son Subcouture sürümünden en az 2 öğe içeren balkon hayatının tadını çıkarmak için şık bir görünüm yaratın.

Stilinizin bir fotoğrafını aşağıya gönderin. Yalnızca son Subcouture sürümünden 2 öğe içeren girişler dikkate alınacaktır. Bu yarışma 19 Ocak Pazar günü sona erecek.

Yorumlar

  1. Ben sadece 1 urunu sevdim sub'tan. Acaba diger yarismaya mi katilsam? :/ bilemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sevdiğin ürünle uyumlu olacak bir parça daha alıp o şekilde katılabilirsin. :)

      Sil
    2. 1 urun begendim deyip 3-4 urun almak :D kupeleri cok sevdim ^-^

      prnt.sc/qppgi9

      Sil
    3. Kombinine bayıldıım! Bol şans :*

      Sil
  2. 2 tane güzel uyum buldum ben bence şıklar AloneAngel.3

    YanıtlaSil
  3. Yarışma fikri harika olmuş, kulüplerde gibi hissettim :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder