Ana içeriğe atla

Nelly Yeni Koleksiyonu!


Herkese yeni bir haftadan merhabalar!

Cuma günü Stardoll'da Nelly koleksiyonun 1. partı yayınlanmıştı bugün ise 2 katlı 2. partı yayınladı.
Genel olarak bu ay gelen koleksiyonlar içinde bence en iyi koleksiyon Nelly koleksiyonu oldu. Hem basic hem de farklı parçalr içererek herkese hitap eden bir koleksiyon. Tek sorun bence basic parçaların sc ile satılmıyor oluşu. 

Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak 11 sd ile 23 sd arasında, sc ürün bulunmuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En beğendiğiniz parça hangisi oldu?



Yorumlar

  1. koleksiyonu beğenmedim üç tane elbisenin hiçbiri hoşuma girmedi eşofmanlar çok kırış kırış duruyo onları da beğenemedim ilk sayfadaki pantolonların kesimleri çok kötü mankendeki duruşu da güzel değil mavi bol kesim jeanin fiyatı 21 sd değil de 180sc gibi bir fiyat daha uygun olurdu bluzlar hoşuma gitti ikinci sayfadaki pantalonlarda güzel koleksiyonda sadece iki tane çanta var bence çok az ama çantalar güzel

    YanıtlaSil
  2. Ilk kattaki 3. mankendeki sort cok tanidik. Onu sevdim ama... Mavi denim pantolonda guzel. Ikinci katta ise ilk mankendeki ust parca, 5. mankendeki takim hosuma gitti. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet ben de LE şorta benzettim. Bide 4. Mankendeki siyah elbise çok tanıdık. Aynı şeyleri beğenmişiz😄

      Sil

Yorum Gönder