Ana içeriğe atla

Archive: Enchanted Koleksiyonu!


Herkese tekrardan merhabalar!

Bir önceki Stylie Trial yazısında bu haftanın yarışmasına bu koleksiyondan ürünlerle katılım sağlandığını gördük. Bu hafta koleksiyonda erkek ürünleri fazlasıyla öne çıkarken yarışma için bu koleksiyonu tercih etmeleri bana anlamsız geldi.
Genel olarak ben Archive mağazasından hiç alışveriş yapmıyorum sadece sc ürünleri almak için giriyorum, ayrıca eski grafikte ürünler her ne kadar bazılarının hoşuna gitsede benim hoşuma gitmiyor. Bundan dolayı bu tür yarışmalarda çoğunluğun beğendiği ve alışveriş yaptığı mağazalara yönelmeleri bence daha doğru olurdu. Fakat Stardoll bu yarışmaları stratejik olarak az ürün satılan mağazalara yöneltmiş olabilir diyede düşünüyorum.
Genel olarak benim fikirlerim bu koleksiyon için olumsuz yönde. :D

Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak 8 sd ile 36 sd arasında, 2 adette sc ürün bulumuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En beğendiğiniz ürün hangisi oldu?
Ayrıca Style Trial yarışmasının mağaza seçimleri hakkında düşünceleriniz neler?



Yorumlar

  1. yarışma için bu markanın seçilmesini ben de yanlış buldum aslında nelly olur diye düşünüyordum ama archive olduğunu öğrenince hayal kırıklığına uğradım.Bir önceki yarışmayı kazandığım için buna da katılmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. Yarismayi gece saat 3'te gormustum. Ben gormeden 4 saat once yayinlamislardi. Archive'in son yayinlanan koleksiyonundan katilacagiz diye dusunup oyle katilmistim. ilk once yarismayi koyup 16 saat sonra koleksiyonu yayinlamalari harika :/ Hosuma gitmedi koleksiyon.

    YanıtlaSil
  3. Ben geldim bu bloğu 3 hesabımdan takip ediyorum biraz aktif olmamıştım ama bundan sonraa hep aktif olacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin, seni tekrar aramızda görmek ne güzel :)

      Sil

Yorum Gönder