Ana içeriğe atla

Active Yeni Koleksiyonu!


Herkese yeni bir haftadan merhabalar!

Cuma günü yanlışlıkla yukarıdaki görselin yollanmasıyla Pazartesi günü hangi koleksiyonun geleceğini önceden öğrenmiştik. Fakat spoilerlar paylaşılmadığı için ürünleri göremedik. 
Bugün koleksiyonun yayınlanmasıyla önceki koleksiyonuna göre daha fazla parça barındırdığını görebiliyoruz. Active benim neredeyse hiç alışveriş yapmadığım bir mağaza olduğu için ilgimi çeken ürünler olmadı.

Ürünlerin fiyatları 6 ile 16 sd arasında, 2 adet sc ürün var.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En beğendiğiniz parça hangisi oldu?
Stardoll'da en az sevdiğiniz ve en çok sevdiğiniz markalar hangileri? 
Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)


Yorumlar

  1. active benim de en az alışveriş yaptığım mağza ürünleri bana göre değil bu koleksiyonda ilgimi çeken hiç bir parça olmadı

    YanıtlaSil
  2. Ben daha once alisveris yaptim mi onu bile bilmiyorum :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder