Ana içeriğe atla

Subcouture Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar! 
Bu haftayı sınırlı zaman mağazada kalan Subcouture koleksiyonu ile kapatıyoruz. 
Koleksiyon mağazadan Pazartesi günü kalkacak. 
Dün gelen spoilerları Özlem sizinle burada paylaşmıştı. Ne yazık ki bana göre çok iç açı bir koleksiyon değil ayrıca bazı ürünleri daha önceki koleksiyonlarda zaten görmüşken neden aynı ürünlerin tekrardan getirildiğini çok merak ediyorum. 

Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak 14 sd ile 47 sd arasında hiç sc ürün bulunmuyor. Ayrıca 30 sd değerinde bir arka plan bulunuyor.




Arka plan;


İlk kattaki son kombin daha önce 2018 yılında Alexander Mcqueen Tribute mağazasına gelmişti. Ayrıca kemer ve ceket ayrıydı fakat bu koleksiyonda ürünlerin birleştirilmiş olduğunu görüyoruz. Ayrıca pantolonda bu koleksiyondaydı fakat sanırım sadece katalogda görünüyordu. O zamanki koleksiyonu buradan Truques Stardoll Hoje bloğundan bakabilirsiniz.

Truques Stardoll Hoje bloğundan alınmıştır.


Sizin bu koleksiyon hakkındaki görüşleriniz neler? En sevdiğiniz parça hangisi oldu?
Kullanıcı adıyla beraber koleksiyon hakkındaki yorumlarını belirtip istediği bir parçayı yorumlara yazanlar arasından bir kişiye çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü dilek listenize eklemeyi unutmayın! ♡


Yorumlar

  1. ne yazık ki beğenmedim ayrıca çok pahalı ürünlerin mankenlerde duruşu da güzel değil
    çanta ve aksesuarlar idare eder

    YanıtlaSil
  2. Ben koleksiyonun spoilerı geldiğinde de mağazada gördüğümde de beğenmemiştim. Bir iki şey dışında güzel ürün yok diyordum ama üstüme giydiğimde çoğu ürünü sevdim. En çok taba ceketi sevdim ve hemen aldım.
    İstediğim ürün: Checked Stripe Skirt
    Kullanıcı adım: shovturkiye

    YanıtlaSil
  3. Ben demistim dimi tribute sirasinda sub'u istiyorum diye. Ben bir ara oyuna girmemistim. o zamanda bir tane sub gelmis. sizin yazilarinizdan gordum. o bile bundan daha iyiymis. Bir elde tutulan ceket guzel :/

    YanıtlaSil
  4. Evil panda'da jeremy scott ürünlerinin benzerini görünce bile çok saçma bulmuştum. Onlar en azından benzeriymiş bu birebir aynısı :S Getirdiklerini mi unuttular acaba :D
    Sub koleksiyonlarını merakla beklediğimiz için kötü gelince üzücü oluyor. Ben en çok hırkayı beğendim ve aldım. Sarı tutkumdan dolayı elbiseyi de beğendim ama pahalı geldi

    YanıtlaSil
  5. Aynı ürünleri tekrar getirmiş olmaları kötü. Koleksiyonu genel anlamda orta buldum. Daha iyisini bekliyor insan Sub'dan. Özellikle ikinci sayfadaki beyaz elbise çok kötü duruyor, diğer ürünlerin yanında grafikleri hiç gerçekçi değil. Blazerlı takımları beğendim. Aksesuarlar idare eder. En seviğim ürün Cloud Blouse oldu ve aldım. Kullanıcı adım: Dunya_GuzeliRul İstediğim ürün: Dreamy Creamy Dress

    YanıtlaSil

Yorum Gönder