Ana içeriğe atla

Top Up: 10 Hotbuys


Herkese yeni bir haftadan merhabalar!

Haftaya sonunda Hotbuys haberi ile başladık. Tam olarak Hotbuyslar bundan sonra nasıl olacak bir bilgi yayınlanmadı ama şuan herkese aşağıdaki görsel mesaj olarak yollanıldı ve resimde gördüğünüz 3 özel Hotbuys parçası için Top Up yapmamız gerektiği yazıyor. 
Ayın 13 ile 17 arasında satın alım yaptığınız herhangi bir sd paketi doğrultusunda bu 3 parçanın sahibi olacaksın.





Stardoll'a Kasım ayında yolladığım Hotbuys önerindeki ilk çantayı buradaki Antidote koleksiyonunda görmüştük. Diğer önerdiğim çantayı da bu sefer Top Up'ta görüyoruz. Önerilerimi koleksiyonlarda görmek beni çok mutlu etti. Umarım beğendiğiniz parçalar olmuşturlar. :)

Sizin bu Top Up hakkında düşünceleriniz neler? Almayı düşünüyor musunu?

Çantanın orjinal hali Balmain Spring 2020 RTW koleksiyonundan;

Takımın orjinal versiyonu Moschino Spring 2015 RTW koleksiyonundan;


Ürünlerin Stardoll Versiyonları;






Yorumlar

  1. Exclusive yazisini gorunce ingilizce soru bankam aklima geliyor :D :D Hayatim ders olmus :P Onerdigin urunlerin getirilmesi cok hos bence. :* Ben olsam egom tavandi ^-^ Birtek cantayi sevdim bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok mutlu oldum ya çantayı görünce, hiç beklemiyordum. 😄
      Çok sevindim beğenmene. 😊❤️

      Sil
  2. Ürünlerin markası nedir? Special offer mı? :(

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Çanta harika gerçekten, hep öner sen :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder