Ana içeriğe atla

Archive: CarnivArchive Koleksiyonu!


Herkese merhaba!
Geçtiğimiz hafta bu yazıda önerilerinizi Lisa.Stardoll'a yazmak üzere duyurduğumuz Karnaval temalı yeni Archive koleksiyonu bugün geldi.



Koleksiyonda fiyatlar 6-28 Stardollar arasında değişiyor. Starcoins olarak 9 ürün var. Koleksiyonda Alexander McQueen Tribute, D-Signed Austin and Ally, Special Offer, Barbie, Stardoll, Folk, Bonjour Bizou, Rio, Fudge Boys, Oscar de la Renta Tribute gibi markaların eski ürünleri ve bedavaları yer alıyor. Koleksiyonun tematik olması ve pek çok markayı bir arada getirmesiyle karşımızda sanki tam bir Callie's Picks koleksiyonu var, ki bildiğiniz üzere o da geri dönmek üzere.

Koleksiyon benim için pek çok Archive koleksiyonunda olduğu gibi bir hayal kırıklığı oldu. Stardoll'un Karnaval'ı Rio'dan ibaret görüp tamamen ona yönelik kıyafetler getirmesi ve Venedik Karnavalı gibi pek çok farklı karnaval temalı önerileri getirmemesi, önerilerimizi ne kadar ciddiye aldıklarının göstergesi olsa gerek.

Ama bu koleksiyonun en inanılmaz kısmı hala katalogda olan Barbie markalı tüm karnaval ürünlerinin fiyatları artırılarak tekrar satışa sunulması olsa gerek. Eğer aşağıdaki görselde gördüğünüz ürünleri sevdiyseniz gerçek etiketiyle çok daha uygun fiyatlara katalogdan alabilirsiniz, ki muhtemelen kısa sürede katalogdan kaldırılacaklardır.

Siz ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)

Yorumlar

  1. Bende fark ettim direkt katalogta gordugum urunler oldugunu. Gecen sene yarismaya hazirlanirken hep gormustum barbie urunlerini. Aksesuarlari begendim sadece. Ama keske beyaz takim'i -piviera- da ekleselermis :/ En azindan adam akilli bir sey gorurdum archive'de. Gomdum yine :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder