Ana içeriğe atla

Stardoll Carnival 2020 HUB - Kazananlar


Herkese merhaba,
Öncelikle ülkemizin gündemi sebebiyle çok üzgünüz ve tüm şehitlerimizin ailelerine sabır, yaralı askerlerimize de sağlık diliyoruz. Sözün bittiği yerlerden birindeyiz, bugün blogumuzda size haberleri duyurmak oldukça zor, o yüzden gecikmeler ve hatalar yapabiliriz. Kusura bakmayın.

Starblog'da Karnaval yarışmalarının kazananları şu yazıyla duyuruldu:

"Selam Bebekler!

Carnivabitti ve şimdi 2020 kazananlarıyla tanışma zamanı!

Kazananlar 1 AYLIK SUPERSTARLIK + 100 SD KAZANDI


STARDOLL 2020 KARNAVAL KRALI!


STARDOLL 2020 KARNAVAL KRALİÇESİ!



STARDOLL 2020 KARNAVAL PARTY ANIMAL'I!


Katılımınız için teşekkürler!"

Bu linkten 2020 Karnaval Kralı yarışmasında adı geçen diğer 49 kişiyi görebilirsiniz. (Aralarında Party Animal'ımız bts_fire da var!)

Bu linkten 2020 Karnaval Kraliçesi yarışmasında adı geçen diğer 84 kişiyi görebilirsiniz. 

Bu linkten 2020 Karnaval Party Animal yarışmasında adı geçen diğer 39 kişiyi görebilirsiniz. Blogumuzun değerli takipçilerinden bts_fire'ı bu başarısı için ayrıca tebrik ederiz! :*

Yorumlar

  1. Turkiye'nin yasadigini baska ulke bu denli yasadi mi bilemem. Ama benim cevabim hayir olurdu. Ne zorluklarla bu devlet kuruldu. Ne zorluklarla bu seviyeye geldik. Ne kadar sehit kani doktuk? Hala da dokuyoruz. Kendi topraklarimizin cevresinde guvenlik saglansin diye nice asker gitti oraya. Sehitlerimize Allah'tan rahmet, ailelerinede bas sagligi diliyorum. Umarim bir daha Turkiye Cumhuriyeti askerlerine bir zarar gelmez. Mekanlari cennet olsun.

    Gecikmeleride hatalarida bosver. Bugun bizler icin zor bir gundu. Cogu kisi Karnaval Krali olan kisiyi elestirdi. Pals oldugundan dolayi. Hatta finalistleri komple elestirdiler. Bir kizi bile almislar. Hatta bende bildigimiz Piviera'nin yayinladigi rihannanin beyaz suitiyle katilmisim ve Karnaval kralinda derece dahi yapmisim. :D :D Biraz sacma olmus karnaval krali.
    Karnaval kralicesine gelirsek, Ozlem senin suitini yada kiyafetini gormedim. Ama Begum'un ki gercekten cok guzeldi. Onun dolluna da cok yakismisti. Finalist olarak alinmamasina cok sasirdim.
    Parti kazananinin fotografi cok guzelmis :D :D Gecen senenin kazanani cogu kisiden urun karsiligi oy istemisti. Urunsuzde kazaniliyormus :D Bence bu sene biraz daha gecen seneninkine gore adil oldu. Begum'de vardi party animalda yanlis hatirlamiyorsam. Cidden cok sacmaydi onun kralice finalistlere konulmamasi :/ Tebrikler kazananlara ve derece yapanlara :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :o cok uzun bu... Okumayin. Niye boyle yazdim bilmiyorum. Cok dolmusum. ^-^

      Sil
    2. Dua ve dileklerinin hepsine tamamen katılıyorum, çok büyük ve tarif edilemeyecek bir acı gerçekten. Bütün temennim bir daha böyle haberler görmememiz.

      Ben yarışmaların hiçbirine okul yoğunluğum yüzünden katılamamıştım ancak Begüm'ün resimleri kesinlikle girmeliydi diye düşünüyorum ben de :( Sana da tekrardan tebrikler. Stardoll kullanıcılarının demokrasi anlayışı yok :DDD Ben de bu senenin daha adil olduğunu düşünüyorum

      Sil

Yorum Gönder