Ana içeriğe atla

Limited Edition Yeni Koleksiyonu!


Herkese merhaba!
Bugün bu yazıda spoilerlarını paylaştığımız Limited Edition'ın çok beklenen, bir o kadar da konuşulan devasa yeni koleksiyonu sonunda Starplaza'ya geldi.





Limited Edition inspired by Young Hollywood havasındaki bu 3 katlık koleksiyonda Golden Globe Ödülleri ve 2019-2020 Grammy Ödüllerinden görünümler yer alıyor. Fiyatlar son Antidote'un oldukça aşağıya çektiği bandı hiç olmadığı kadar yukarıya taşıyacak şekilde yüksek. Öyle ki koleksiyonda 90 Stardollarlık ayakkabı dahi yer alıyor.

Koleksiyon her zaman olduğu gibi Superstar üyelere özel ve hiç Starcoins ürün yok. Fiyatlar ise  29-210 Stardollar arasında değişiyor. Dekor ürünü olarak sadece 105 Stardollarlık interior var. Son zamanlarda erkek ürünlerine en çok yer ayrılan koleksiyonun da bu olduğunu söyleyebiliriz, 22 mankenden 5 tanesi erkek ürünlerine ayrılmış. Bunlara ek olarak koleksiyonun çok yüksek fiyatları, tamamen Young Hollywood'un teması olan ünlülerin gala kıyafetlerini getirmesi, koleksiyon-arkaplan uyumsuzluğu kullanıcılar arasında en çok tepki çeken konular oldu. Ben bize göre pazartesi sabaha karşı düzenlenecek Academy Ödülleri'nin kıyafetlerinin haftaya Young Hollywood'a geleceğini düşünüyorum, bu yüzden Grammy ve Golden Globe Ödülleri saçma bir şekilde Limited Edition'a gelmiş gibi geliyor. Ancak bu elbette benim tahminim. Yine de bu koleksiyonla Limited Edition koleksiyonunun harcanmış olması kesinlikle üzücü.

105 Stardollar değerindeki interior:


Koleksiyondan ürün alan kullanıcılara gönderilen Limited Edition charm'ı ise şu şekilde:



Ayrıca kullanıcı adını ve adını belirtmeyen bir okuyucumuz spoiler yazımıza yorum olarak koleksiyonda yer alan 120 Stardollarlık Feather Dream elbisenin etek şeklinde olan versiyonunun Voile'de 23 Stardollar'a Ralph Russo Inspired skirt adıyla satıldığını haber verdi. Kendisine bunu bizimle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum. Aşağıdaki görselden de görebileceğiniz üzere Ralph Russo markalı bu ürünler ton farkları ve birinin etek birinin elbise formatında olması dışında tamamen aynı. Bahsi geçen etekten 2 tane alarak kendiniz benzerini bile yapabilirsiniz.




Ürünlerin ünlüler üzerindeki gerçek versiyonları:
Golden Globe 2020 Ödül Töreni

Kerry Washington

Gwyneth Patrow

Molly Sims

Cate Blanchett

Sacha Baron Cohen 


Kat Graham


Grammy Ödül Töreni


Ariana Grande


Billy Porter


Chrissy Teigen


Gwen Stefani


John Legend


 Kylie Jenner (2019)

 Hennessy Carolina

Kacey Musgraves (2019)

Post Malone

 Janelle Monae (2019)

 Tracee Ellis Ross

Ali Tamposi


 Bebe Rexha

Anna Kendrick (2019)


Jameela Jamil

Koleksiyon hakkındaki düşüncelerinizi çok merak ediyorum, yorumlarda buluşalım! :)

Yorumlar

  1. Cok pahaliydi. Bende almayi dusunuyordum. ilk once katalogda cikti. Magazanin bende gozukmesi 1 saat surdu ama katalogta gorunce fiyatlar cok cok fazla oldugundan almama karari aldim. Ariana'ninki kirismis gibi gorunuyor sd'de :D :D Uzuldum yaa :/ Billie'ninki de olsaydi keske...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook'tan koleksiyonun linkini bulmuştum ben ama verilen linkte çoğu ürün yoktu, hazırlayan kişi kendi alacaklarını çıkartarak hazırladı galiba :D 1-2 kere yenilediğimde katalogda vardı senin dediğin gibi.

      Billie'nin kıyafetinin olmamasına ben çok şaşırdım, törenin en çok konuşulan ismi oydu aslında.

      Sil
    2. Olsaydi aninda biterdi. Su anda sd'de degilim. Gece girip yeniden bakarim ama zaten fark etmissindir. En cabuk tukenen urun siyah blazer'in altindaki parcaydi. Gerisi 10 saat gecmesine ragmen vardi. Urunlerin gorunusleri ic acici degil. Kuru temizlemeden yeni gelmis gibi :/ Cok fazla gomdum ^-^

      Sil

Yorum Gönder