Ana içeriğe atla

Şubat Hotbuysları Çekilişi!


Herkese Merhabalar!

Bu ayın Hbleri ayın 4'ünde gelmiş olsada gelen Hbler için henüz bir çekiliş açmamıştık. Sebebiyse erkek kıyafeti için çekiliş yapıp yapmamak arasında kararsız kalmam ve aslında eksik olan 3 parçaya ek olarak daha sonra bu ay için toplam 7 parçalı bir Hb penceresinin daha açılacak olması. Eski sisteme göre tüm Hbler için zaman kalsa da yeni sistemde tüm Hblerin çekilişlerini boş günlere yerleştirmek zor oluyor. Ondan dolayı bu ay için 2 ayrı mağaza penceresi çekilişi açmaya karar verdik.

Çekilişe katılmak için;

 Yukarıdaki ürünlerden istediklerinizin isimleriyle birlikte aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

Ayrıca blogu takibe almalısınız. Anonim olarak yorum yapanların katılımları sayılmayacaktır!
(Nasıl abone olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)


5 gün süreniz olacak. Katılım 18/02/2020 tarihinde bitecektir.


En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.


Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡

Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim!


Elbisenin orijinal versiyonu;


Kazanan JBloveirem oldu. Ödülü verildi!

Yorumlar

  1. katılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi ürün için çekilişe katıldığınızı belirtmeniz gerekiyor.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hangi ürün için çekilişe katıldığınızı belirtmeniz gerekiyor.

      Sil
    2. Butterfly Drees için katiliyorum,

      Sil
  3. BursinerKerem Butterfly Drees

    YanıtlaSil
  4. Butterfly Drees
    Kullanıcı adım: mira12305

    YanıtlaSil
  5. Butterfly Dress için çekilişe katılıyorum.
    Doll: JBloveirem

    YanıtlaSil
  6. Merhaba isim innPretty ~ Butterfly Drees~ blogunuzu severek takibe almışım ( ürün dilek listemde) iyi geceler💞

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Katılıyorum Dunya_GuzeliRul Errings Berry adlı ürün

    YanıtlaSil
  9. Katiliyorum ~butterfly dress~

    YanıtlaSil
  10. Katılıyorum
    İstediğim ürün: Earrings Berry
    Kullanıcı adım: shovturkiye

    YanıtlaSil

Yorum Gönder