Ana içeriğe atla

Young Hollywood Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Bugün burada spoilerları paylaşmıştım Orijinal versiyonlarını da o yazıda bulabilirsiniz.
Aslında daha büyük bir koleksiyon bekliyordum fakat Stardoll bu haftalar çok fazla gala elbisesi paylaştığı için sanırım YH'yi küçük bir koleksiyon yapmaya karar verdi.
 Bu koleksiyon diğer limitli koleksiyonlara göre çok erken yayınlandı ve koleksiyondaki ürünler şu anlık limitli gözükmüyor. Ayrıca koleksiyon SSlere özel olmadığı için tüm üyeler satın alım yapabilirler.

Ürünlerin fiyatları 30 sd ile 195 sd arasında.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! 


Yorumlar

  1. Ben genel olarak ürünleri beğendim. Güzel bir koleksiyon olmuş bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceki koleksiyonlara göre gerçekten güzel gelen bir koleksiyon ama keşke en azından bir kattan oluşsaydı daha da güzel olurdu sanırım. :)

      Sil
  2. Bu kadarda az olacagini dusunmemistim :D 2'ncisi gelir mi acaba? Bende sevdim. Sade ve hos ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar az ürün gelince bende belki 2. part gelir diye düşünmüştüm ama sanırım zor bir ihtimal. :D

      Sil
  3. O size sürekli young hollywood gelecek mi diye haftalardır yazan şahısım ben :D
    Herneyse yani tabiki mutlu oldum koleksiyonun gelmesine limitli olmaması da güzel turuncumsu ten rengimsi elbise güzel takılar güzel onun haricinde bana koleksiyon az geldi baya az geldi bana ya 1 kattan oluşup interiör gelmesini bekliyorum ama stardoll ne zaman beklentilerimi karşıladı ki bilmiyorum :D güzel şeyler yap artık stardoll ya, ayrıca 155 sd pahalı elbise için limitli de değil ucuz olabilirdi ve çok yazdım destan ama bu eleştiriyi yapıcam
    Şimdi o başı örtülü elbise bence yani bana hitap etmedi ve diğer Portmanın dior elbisesi güzel değil güzel olan tarafı onu giyip hollywood dünyasındaki cinsiyet ayrımcılığına protesto olarak giymiştir düşümce güzel baya iyi ama elbise hitap etmedi bana kısaca daha kaliteli estetik olarak güzel elbiseler beklerdim ben ya birsürü güzel giyen kişiler vardı diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en merak ettiğim şey bize soran kişinin bu koleksiyonu nasıl bulduğuydu. Sürekli bize sorunca bende istemsiz merak ettim acaba koleksiyonu beğendi mi ya da küçük olduğu için mutsuz oldu mu? :D
      Koleksiyon bencede güzel ama fazlasıyla yetersiz. Ayrıca kesinlikle katılıyorum gri elbise herkese hitap edecek türden değil, onun yerine farklı bir seçimde bulunsalar daha iyi olurdu.
      Natalie Portman'ın verdiği mesaj her ne kadar güzel olsada bildiğim kadarıyla aday gösterilmeyen kadın yönetmenlerin isimlerini yazdırmıştı fakat kendisinin kariyeri boyunca doğru düzgün kadın yönetmenlerle çalışmadığını okumuştum, ondan bana saçma bir duyar gibi geldi. Ayrıca bu sefer senin aksine benim baya beğendim bir elbiseydi. Ondan geldiği için memnunum. :D



      Sil
  4. Açıkçası daha fazla ürün bekliyordum, hayalkırıklığına uğradım. Ürünler de pek hoşuma gitmedi, sadece kolyeyi ve Natalie Portman'ın ceketini beğendim. Limitli olmaması çok iyi, hiç değilse sıkıntı yapmadan istediğimiz zaman alabileceğiz. Ve acaba antidote gelecek mi? Birkaç kişi haftaya gelebilir dedi, eğer gelecekse ona göre yh'den şimdilik almayacağım Antidote geldikten sonra alacağım. Tüm paramı Antidote'a vermeye hazır olduğum için :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda gelecek koleksiyonlarla ilgili bir spoiler paylaşılmadı ama Runway ya da Antidote koleksiyonun gelebileceği söyleniyor. Eğer spoilerlar yayınlarsa direk burada haberini yaparız. :)

      Sil
  5. Natalie Portman'ın elbisesini çok beğenmiştim, yetişemedim sanırım, bazaarda satılıyorsa satmak isteyen olursa bana ulaşabilir, damladebre kullanıcı adım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder