Ana içeriğe atla

Bonjour Bizou Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!
Haftaya Bonjour Bizou'nun yeni koleksiyonu ile başladık. 
Bu koleksiyonda benim sadece ayakkabılar hoşuma gitti, onun dışında ne yazık ki beğendiğim bir parça olmadı. Ayrıca gelen parçaların Bonjour Bizou'nun tarzını yansıtan ürünler olduğunu sanmıyorum. Bana çok karışık ve birbirlerinden çok uyumsuzlar gibi geldi.

Ürünlerin fiyatları 6 sd ile 20 sd arasında, hiç sc ürün yok.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En sevdiğiniz parçalar hangileri oldu?





Yorumlar

  1. Ben cok sevemedim. Tek sevdigim urun ilk kattaki 16 sdlik kisa pudramsi elbise :/

    YanıtlaSil
  2. ben koleksiyonu beğendim güzel parçalar var fiyatlar uygunn güzel bir koleksşyon olmuş

    YanıtlaSil
  3. Kareli takım elbise dışında alınmaya değer hiç bir şey yok

    YanıtlaSil

Yorum Gönder