Ana içeriğe atla

Rio Yeni Koleksiyonu!


Herkese yeni bir haftadan merhabalar!
Stardoll'un Karnaval haftasında yayınlaması gereken Rio koleksiyonu, karnaval bittikten sonra yayınlandı. Bu koleksiyonu yayınlamak için neden bu kadar beklediklerini çok merak ediyorum.
Küçük bir koleksiyon olsada Stardoll bu sefer aksesuarları normale göre bol tutmuş durumda. Karnavaldan çok günlük kombinler için uyumlu olan bu parçalar benim hoşuma gitti.

Ürünlerin fiyatları 6 sd ile 16 sd arasında, hiç sc ürün bulunmuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En beğendiğiniz parça hangisi oldu?



Yorumlar

  1. Karnaval bittiginden karnaval temali olmamasi (?) beni sevindirdi. 15 sd'lik beyaz sadece elbise hosuma gitti. Pembe etekde guzel. ^-^

    YanıtlaSil
  2. Güzel kombinler yapılabilecek bir koleksiyon olmuş. Genel olarak etekleri ve üstleri beğendim ben

    YanıtlaSil
  3. Stardollun paylaştığı spoilerı nereden görüyorsunuz bizlere de söyleyebilir misiniz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://sdcdn.com/cms/items/0/86699.swf sondaki numarayı değiştirerek bu linkten bakıyoruz. Puffin uygulaması ile açılıyor link

      Sil
    2. Teşekkürler ❣️

      Sil
  4. Yarın calilies picks gelecek mi?
    Ve cuma günü runway mı gelecek??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anlık bunun hakkında bir bilgimiz yok ne yazık.

      Sil
  5. Siyah tül olan elbise çok hoşuma gitti ama o kadar çok aynı tarzda kıyafetim varki alamayacağım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder