Ana içeriğe atla

Callie's Picks: mfentyx Küratörlüğünde!


Herkese merhaba!

Kasım ayından beri hiçbir koleksiyonunu görmediğimiz Callie's Picks'in 120. koleksiyonu sonunda geldi. Koleksiyon, 2019 Scavenger Hunt yarışmasının kazananı mfentyx'in seçimlerinden oluşuyor.



2 katlık koleksiyonda fiyatlar 11-50 Stardollar arasında değişiyor ve hiç Starcoins ürün yok. Hatta 2. resimde 2. mankende görebileceğiniz beyaz sneakerlar daha önce Starcoins olarak Callie's Picks'te yayınlanmasına rağmen bu sefer Stardollar ile getirmeyi tercih etmişler. 2 manken erkek ürünlerine ayrılmış.

Ürünlerin büyük kısmı eski grafik ve değerli sayılacak parçalardan oluşuyor. Muhtemelen bu yüzden Callie's Picks standartlarına göre yüksek fiyatlı bir koleksiyon olmuş.

Ayrıca her zamanki gibi Callie'den bir not var:


"2019'da, bazı sevimli harika giyim ürünleri ve aksesuar ödüllü bir yıl süren bir scavenger hunt yarışması düzenledik.

Şık buluntularla geçen yılı kapatmak için, ödüllerden 2 ürünü kullanarak bir kombin yapmanızın gerektiği bir final yarışması düzenledim. 

Moda takımımız sizin girdileriniz arasında gezindi ve kazanan olarak mfentyx'i seçti. Ödüllerden biri Callie's Picks SİZİN Küratörlüğünüzde'nin ilk koleksiyonunu seçme fırsatıydı!

mfentyx'den cidden tatlı bazı görünümleri yaratmak için sportif ve tatlı vintage Stardoll ürünlerinin karışımı şık kombinler teslim aldık! Umarım Callie's Picks SİZİN Küratörlüğünüzde'nin bu yeni-ve-geliştirilmiş başlangıcından keyif alırsınız!"

Sizin koleksiyon hakkında görüşleriniz neler? Aralarında almayı istediğiniz değerli ürünler var mıydı? Görüşlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın!

Yorumlar

  1. Ben ürünleri çok beğenmedim açıkçası ve fiyatları biraz fazla buldum. Sadece çantaları beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Ya bu ne Allah aşkına bu nasıl bir moda anlayışı ya insan daha zevkli olur yani nedir bu hayır bide üye seçti bu sefer daha güzel beklerdim ah be stardoll beni yanılt bir kerede yanılt ve kaliteli işler yap, kendi fikrimi söylüyorum artık bazı markalar kaldırılmalı calilies için demiyorum bunu sadece daha kaliteli grafikleri güzel gerçekçi duran şeyler getirilmeli le olsun antidote olsun işte young hollywood olsun kaliteli ürünler geliyor ama onun muadili güzel mağazalar getirin yıl olmuş 2020, 2012 den bu yana çok geliştiremedi oyun kendini sürekli eski ürünler getirmekle olmuyor biraz yenilik ya yenilik!! Zevksiz olan her ekip yada her kreatör değişsin protesto edicem artık çok doldum dkdkdkdkd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kizin LE yada Anti gibi markalardan limitli urunleri secmesi yasakti. Ayrica Facebook'tan herkesin bilgisini aldi. Buarada sadece kendi begendigi kiyafetler yok. Neden kiza bos yere yukleniyorsun anlamadim. Grafik urunler simdi cogu kisi tarafindan arandigi icin iyilik yapmis. Ama yaranamamis. Ben olsam bu yorumu gorup uzulurdum acikcasi.

      Sil
    2. Beni bu şekilde yargılayamazsın ben kendi fikrimi belirttim (ifade özgürlüğü denen şeyi unutma) ayrıca ben kıza laf atmadım bidaha okursan kızı da eleştirdim ama en büyük eleştirim stardollun güzel içerikler üretmeyişindendi ben calilies e tabiki limitli ürünler gelsin demiyorum desem bile gelmez ben diyorum ki stardoll limitli ürünlerde harcadığı kaliteyi muadili olabilecek güzel Bi mağaza açarak limitsiz de olsa getirmeli grafik açısından yorumladım. Olayı farklı algılamanı tavsiye ederim!!!

      Sil
    3. algılamamanı*

      Sil
    4. "Surekli eski urunler getirmekle olmuyor" demissin. Callie's Picks'in amaci zaten bu. Kizin daha zevkli olmasi gerektigini soyleyip sonradan laf atmadim demen cok acayip. Son cumlende de zaten zevksiz kelimesini ekip yada kreator diye belirtmissin. Bence laf attigin fazlasiyla ortada. Ki diger cumlelerde fazlasiyla ustu kapali cumleler kurarakta bunu tekrar tekrar belirtmissin. Benim seni yargiladigimi soyluyorsun. Sende o kizi bu sekilde ithamlarla yagilayamazsin o zaman. Ayrica burada tek bir kisi yargiliyor. O da senin bu koleksiyonu hazirlayan kisiyi yargilamandir. "Yargilamak" kelimesinin ne anlamana geldigini bilmedigini cok net gorebiliyorum. Olayida farkli algilamadim. Daha oncede soyledigim gibi bu urunleri tek secmedi. Facebook'ta yaklasik 60'dan fazla kisiye kendi gonderisi altinda sordu. Ve bu tur grafik urunler Stardoll'da su siralar cok moda. Boyle bir mantik izlemesi cok normal. Herkesi memnun edemez. Bu bir gercek. Ama kendi ilk cumleni okursan, ne demek istedigimi anlarsin. Iyi gunler dilerim.

      Sil
    5. Benim yorumum seni ilgilendirmez, daha fazla uzatmaya gerek yok!

      Sil
    6. Facebook'ta her ne kadar öneri alsada, gelen önerilerden hiçbirini getirmedi. Kendisinin ve arkadaşlarının istediklerini getirmiş. Bundan dolayı herkese hitap eden bir koleksiyon değil ve 2020 yılında hala insanların 2006 yılında yapılmış eski grafik ürünlerini beğenmesini bekleyemezsiniz bence.
      Bende bu koleksiyonu hiç ama hiç beğenmedim. Getirelebilecek güzel grafik kalitesinde çok fazla eski ürün vardı. Bu koleksiyon bence de en kötü Cp koleksiyonu olmuş. Ondan dolayı bu yorumu yazan ilk Anonime katılıyorum. Bu şekilde sert bir çıkış yapmana gerek yoktu bence.
      Ayrıca zamanında çok fazla limitli ürünün cp ye geldiğini de gördük.

      Sil
    7. " Bu sekilde sert bir cikis yapmana gerek yoktu bence " ??? Pardon ama sert bir cikis yapmadim. Normal bir dille acikladim. Sert bir dille cikis yapan katildigin ismi bilinmeyen kisidir. Ki zevksiz diyerek birinide asagilamistir. Istiyorsan onun ilk mesajlarini ve benim mesajlarimi tekrardan oku. Onun sert cikisini goremiyorsan olaya objektif bakmiyorsundur demektir.

      "Grafik urunlerinin begenmesini bekleyemezsiniz bence" demissin. Bekleniliyormus ki yayinlanmis. Bu acikladigim sebeplerden dolayi kuratoru zevksiz diyip moda anlayisina laf etmek sacma olur. Bence sert cikisi kimin yaptigi belli.

      Evet limitli urunler geldi. Ama zaten kiz fikirleri aldigi sirada stardoll'a limitli urunleri alabilir miyim tarzi soru sormus ve olumsuz yanit almisti. Bence her seyi duzgun bir sekilde acikladim. Bir daha insanlara kotu ithamlarda bulunmamaniz dilegiyle. iyi aksamlar.

      Sil
    8. Sanane??? @bts_fire

      Sil
  3. 2. kattaki denim ceket ve kirmizi ust bildigim kadar cok araniyordu. Fiyatlarda cok ucuk. Bazilarini sevdim bazilarini sevmedim :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder