Ana içeriğe atla

Holiday Calendar Challange! -Tanıtım-


Merhaba!
Bu linkte tekrardan görebileceğiniz, 2019 sonunda yayınlanan Yılbaşı Takvimi ürünlerini kullanarak kendi aramızda bir meydan okuma yapalım istedim. Yapmanız gereken tek şey takvimden satın aldığınız ürünler arasından istediklerinizi kullanarak stillendirmeler yapmak.

Meydan okumada geçerli olan günlerin ve ürünlerin adları:
6. Gün = Silver bracelet
7. Gün = Fairy Dress
8. Gün = Gingerbread Tee
9. Gün = Natural Pearl Earrings
10. Gün = Black Nightgown
11. Gün = Shoulder Bag
12. Gün = Cozy Knitted Cardigan
13. Gün = BF Leather Pants
15. Gün = Moon Boots
16. Gün = Cashmere One-Piece
17. Gün = Green Jacket
18. Gün = Lennox Belt
19. Gün = Mens Blue Plaid Shirt
20. Gün = Silver Skirt
21. Gün = Queen Clutch
22. Gün = Black Maribou Heels
23. Gün = Velvet Long Dress
24. Gün = Flared Pants
25. Gün = Jacket Long

Kombinlerinizi istediğiniz ürünlerle yapabilirsiniz. Her ürünle kombin yapmak zorunda değilsiniz, hepsini bir arada da yapmak zorunda değilsiniz. İstediğiniz zaman istediğiniz kombinlerinizi Stardoll'dan -resmini çekip blogunuzda paylaşabilirsiniz, ama paylaşınca bana haber vermeyi unutmayın- ya da Instagram'dan bana gönderebilirsiniz. Bana gönderilen kombinleri her hafta pazar günü blogda paylaşacağım ve anketle en sevilen kombini seçeceğiz. Kazanana da küçük hediyelerimiz olacak.

Instagram kullanan takipçilerimiz gönderilerini Instagram'da #holidaycalendarchallange etiketiyle paylaşıp beni etiketleyebilir, ya da bana DM atabilir. Facebook kullanan takipçilerimiz de hesap adlarını buraya yazabilirler. Facebook'ta da #holidaycalendarchallange etiketiyle gönderileri paylaşıp beni etiketleyebilirsiniz.

Katılmak isteyenler buraya yorum yazarsa çok sevinirim. Anlamadığınız bir şey olursa buradan sorularınızı sorabilirsiniz. Herkese iyi akşamlar!

Katılımcılar:
- kadish
- ayselevi123
- shovturkiye
- JBloveirem
- bts_fire

Yorumlar

  1. Ben katılıyorum, fotoğrafı tanıtımıma koydum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanıcı adını da söyleyebilir misin? 😊

      Sil
  2. Ah pardon unutmusum 😂
    Doll: JBloveirem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorun değil, teşekkür ederim ♡

      Sil
    2. Kombinde kullandığım ürünler;
      -10. Gün = Black Nightgown
      -22. Gün = Black Maribou Heels

      Sil
  3. Katiliyorum. Su anda instagram'dan giremiyorum. Guncellememe ragmen akis yenilenmiyor. Paylasim yapamiyorum. Fakat face'ten yapabilirim.

    prnt.sc/qy6zdc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook'u eklemeyi unutmuşum, oradan da katılabilirsin tabii ki :) Buraya link de kabul ediyoruz. İstediğin gibi yapabilirsin. Katılacağın ürünleri yazman yeterli :)

      Sil
    2. Kullandigim urunler :
      11. Gün = Shoulder Bag
      18. Gün = Lennox Belt

      Sil
    3. Kombinlerinde birden fazla takvim ürünü kullansan da her kombin için sadece 1 ürünü kabul ediyoruz :)

      Sil
    4. O zaman yanlis anlamisim. Istedigimiz kadar kombin yapabiliriz. Ve her kombinde 1 urun olmasi mecburi mi?

      Sil
    5. Evet, istediğin kadar kombin yapabilirsin. Her kombinde takvimden 1 ürün mutlaka olmalı -kombin ankette o ürünle beraber adlandırılacağı için- ancak kombinlerin içinde elbette diğer takvim ürünleri de yer alabilir :D Umarım anlatabilmişimdir

      Sil
    6. Sen cok guzel anlattin ama ben maalesef cok sacma anlamisim :D Kusura bakma. ^-^ Bu gece yeniden maximum 2 tane kombin yapip buraya atacagim + facebook'ta da etiketleyecegim. Tekrardan kusura bakma :D :D

      Sil
    7. Katilacagim kombinler :

      1) Shoulder Bag: prnt.sc/qz8ddr
      2) Lennox Belt: prnt.sc/qz8dkf

      Bu iki kombin icin Face'te etiketledim sizi. Herkese bol sans dilerim..

      Sil
    8. Tamamdır, kombinleri aldım :)

      Sil

Yorum Gönder