Ana içeriğe atla

Şubat Hotbuysları Part 2 + Çekiliş!



Herkese Merhabalar!

Tahmin edildiği gibi 6 parçadan oluşan Hotbuys'ların kalanı bugün yayınlandı. Bu ay yayınlanan diğer Hotbuys'lar gibi tüm parçalar sadece Voile markasına ait.

Çekilişe katılmak için;

 Yukarıdaki ürünlerden istediklerinizin isimleriyle birlikte aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

 Ayrıca blogu takibe almalısınız. Anonim olarak yorum yapanların katılımları sayılmayacaktır!
(Nasıl abone olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

 1 hafta süreniz olacak. Katılım 27/02/2020 tarihinde bitecektir.


 En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

 Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡

 Kazananlar bundan sonra blogda diğer yazılara da yorum bırakan aktif takipçiler arasından yapılacaktır.


Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim!


Kıyafetlerin orijinal versiyonu;


Bir hafta boyunca aktif olan üyemiz İrem (JBloveirem) çekilişin kazananı oldu. Ödülü verildi!

Yorumlar

  1. Yarın da mı young hollywood gelmeyecek bi bilginiz var mı herhangi bir limitli mağaza gelmiyor sanırım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan da çoğu kullanıcı Stardoll'a giriş yapamıyor ya da sayfaları yüklenmiyor, böyle bir sıkıntı varken Limitli bir koleksiyon getirirler mi hiç bilmiyorum. Henüz bugünün koleksiyonu ile ilgili de spoiler yayınlanmadı. Yayınlandığı zaman mutlaka paylaşırız. :)

      Sil
  2. Ilk mankendeki kiyafet hotbuys degilde pearls'in her hangi bir urunu gibi :/

    Ben katiliyorum. En sevdigim urun. ikinci mankendeki top oldu ^-^

    YanıtlaSil
  3. İkinci mankendeki top ikinci kez katılıyorum sizi sık sık takip ediyorum inşallah beni seçersiniz bu sefer :)
    Kullanıcı adım Girlsasha

    YanıtlaSil
  4. Butterfly Blouse için çekilişe katılıyorum :)
    Doll: JBloveirem

    YanıtlaSil
  5. Katılıyorum, istediğim ürün Butterfly Blouse.
    Kullanıcı adı: shovturkiye

    YanıtlaSil
  6. Katılıyorum, bat dress @rcrdqrsm07

    YanıtlaSil
  7. katılıyorum kullanıcı adı: dance_

    YanıtlaSil

Yorum Gönder