Ana içeriğe atla

Sohbet #7


Herkese merhaba!
Bu hafta sohbet konumuzun kapak dolu Eymenn oldu. Bildiğiniz gibi normalde her hafta konuya gelen yorumlardan çekilişle bir üyemizi kapak doll'u olarak seçiyoruz ancak bu hafta küçük bir istisna yapmak istedik. Bu yazıyı yazarken Eymen, Hottest Design Interior yarışmasında dereceye girmişti ve ödülü almak için oy toplamaya çalışıyordu. Biz de bu kampanyayı bloga taşımak istedik ancak yazarken Eymen'den yarışmayı kazandığının güzel haberi geldi :) Kendisini bir kez de buradan tebrik ediyoruz. Eğer kendisine ödül getiren güzel tasarımından almak isterseniz bazaarında 5 Stardollar'dan satışta bulabilirsiniz.


Gelecek hafta normal şekilde sohbet konusunda da aynı şekilde yorum yapanlardan bir kişiyi çekilişle seçmeye devam edeceğiz. O yüzden özellikle anonim kullanıcılar nicklerini de yazabilirse çok güzel olur :) Bu sohbet yazılarında konu sınırlandırması yok, istediğinizi yazabilirsiniz. Yeni yorumunuzla yeni muhabbet konusu açabilirsiniz.

Karantinada bir ayı daha bitirdiğimize inanamıyorum. Havalar her geçen gün daha güzel oluyor ve ben evde her şey üstüme üstüme geliyormuş gibi hissetmeye başladım. İnsanın doğaya ve direkt vücuda temas eden güneş ışınlarına psikolojik olarak ne kadar ihtiyacı olduğunu her geçen gün daha fazla deneyimliyorum. Bir de ben evde kalmayı seven insanlardandım :D Sizde durumlar nasıl ve bu hafta neler yaptınız? Ben bu hafta Netflix'te Never Have I Ever adındaki teen dramayı izledim. Eğer başka izleyen varsa aşağıda konuşmayı isterim :D

Bu arada bildiğim kadarıyla aramızda bu sene mezun olacak kişi yok ama bu yine de bir mezuniyet balosu partisi yapmayacağımız anlamına gelmemeli :P Mayıs ayının sonlarına doğru ya da haziran başında herkese uyacak bir tarih ve saatte kendi balo partimizi düzenlemek istiyoruz. Paskalya Partisinde olduğu gibi konsepte göre giyinmeyi ve en güzel giyinen kişiyi seçmeyi planlıyoruz. Böyle bir partiye siz de katılmak ister misiniz? Yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim :) Herkese güzel ve sağlıklı bir hafta sonu diliyorum!

Yorumlar

  1. Yaaa siz harikasınıız gerçekten. Benim için bunun ne kadar mutlu edici olduğunu anlatamam. Stardoll'a geri dönüş serüvenimde sizinle yollarım kesiştiği için çok mutlu ve şanslıyım. Çok teşekkür ederim Özlem'e, Begüm'e ve hepinize.


    Öncelikle bu olayın benim için trajikomik bir şey olduğunu söylemek istiyorum. Çünkü moda için çabalayıp çırpınırken dün gece bir baktım dekorda 3. sıradayım. Moda için emeklerime ağlasam mı yoksa hiç yoktan dekorda dereceye girmeme sevinsem mi bilemedim. Ve hâlâ nasıl daha çok oylamada çıkacağımı anlamış değilim. (Sanırım ne kadar fazla satış, o kadar fazla gösterim.) Ama sonuç olarak kazandım ve çok mutluyum. Tasarımı merak edenler için; bu sene yaklaşık 6-7 yogaya merak sardığım ve yaptığım için bu 'yoga sembolünü' tasarlamak istedim. İsteyenler ne anlama geldiğini araştırabilir. (Zaten çok uzun olacak bu yazı iyice meşgul etmeyeyim burayı.)

    Bu haftaya gelecek olursak benim için güzel başlamıştı fakat sonlara doğru kendimde bir tükenmişlik hissetmeye başladım. Artık Özlem'in de dediği gibi direkt güneş ışınlarına ihtiyacım var ve sosyalleşmeyi özledim. Ama yine de bu halime şükrediyorum, daha kötü bir durumda olabilirdim. Ve ayrıca kızlar annem pide, ekmek vs yerine artık evde bazlama yapıyor çok güzel de oluyor ama bu ayın sonunda bir bazlamaya döneceğim diye korkuyorum. :D

    Dediğin diziyi izlemedim maalesef Özlem, ama bakabilirim. Ben bu ara önceden de izlediğim The Originals'ı izliyorum. Ingiliz aksanlarına hayran biri olarak beni çok mutlu ediyor bu dizi. :D

    Parti fikrine bayıldım, kesinlikle katılmaya çalışacağım.

    Eğer gerçekten buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim, sanırım içimi dökmeye ihtiyacım vardı. Herkese güzel hafta sonları! ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ya, modada ararken dekor nereden çıktı ben de şaşkınım hala :D Sonu güzel oldu yine de.

      Bizde de durum aynı, şu an saat 3 buçuk ve annem mutfakta pide ve minik poğaçalar yapıyor :D Markete her an gitme şansımız olmadığı için ve internet üzerinden market alışverişinde siparişlerimiz genelde eksik geldiği için böyle yollara gidiyor annem. Bu karantina sonucunda tanınmaz hale geleceğiz cidden :DD

      Diziye bakmasan da olur, ana karaktere uyuz olmuştum, başka olan varsa biraz onun dedikodusunu yapmak için sordum valla :D Aman aman bir dizi değildi zaten. Ay sen The Originals deyince Vampire Diaries anılarım canlandı benim.. Originals'ı izleyememiştim ama.

      Sil
    2. Bu bazlamayı ben de denemek istiyorum. Çok pofuduk gözüküyor çünkü sdfbfd

      Sil
    3. Tebrik ederim Eymen'im :* Ne ara dekoru denedin bilmiyorum :D Hic haberim yoktu. Bende bir bucuk ay once denemistim ama kazanamamistim. Gunluk 90-95 oyum olmasina ragmen. O yuzden sana bir sey istiyorum. Sen saat kac ile kac arasi oyladin ve kac tane oyun vardi? Bana bir soyler misin? Muhtelemelen benim oyladigim saatler yanlisti. :/ Kendimi teselli edisime baksana :D

      The originals'i bende izliyordum. Vampir diaries'i bitirdikten sonra merak etmistim. Oyle baslamistim. Ama cok bunlatti beni. Sonra supernatural'a gectim. Sanirim 4. sezonda birakmistim Niklaus'cigimi. :D :D

      Kendine dikkat et :* Seviliyorsun.

      Sil
    4. Teşekkür ederim Meyra'cımmm. Şimdi ben önceki gece 1 gibi kendimi üçüncü sırada görünce (moda için oy veriyordum kendime o sırada :D) ikiye kadar falan dedim hadi kendime oy vereyim birden ikinci oldum, sonra sabah kalkınca da kendime oy vermeye devam ettim ama kendi kendime olmayacak diye düşünüp akşama doğru yardım istedim arkadaşlarımdan. O da iftardan sonraydı, bir de çok satış yapmaya ve ardından tekrar tasarımı almaya devam ettim. Gece de bir baktım birinciyim. :D çok bir düzeni yok galiba ama bir kız 3-5 saate falan hemen birinci oldu, o da oy toplamış FB'dan zaten.

      Çok bir dizi değil ama Niklaus dinlemeye bayılıyorum. Ben supernatural'ı yıllar önce izliyordum ama 5. sezonda bıraktım, sonra da hiç izlemedim. Zaten bence ilk sezonları mükemmeldi sonradan kötü oldu. :D

      Sen de kendine dikkat et, seviliyorsun. <3

      Sil
    5. Bende tam dedigin gibi dusunmustum. Aksam saatlerinden sonra oylayinca siralamalar hemen degisiyor. Bunu simdi kesin olarak fark ettim. Tesekkurler bilgi icin :)

      Niklaus'un aksani dedigin gibi gercekten harika. Bende su anda 5. sezondayim supernatural'da. Dedigin gibi ilk sezonlari cok daha guzeldi. Ben birde gece izlerdim :D :D korku filmi etkisi birakirdi o zamanlar. Ama devam etmek istiyorum. Bir bitsin, The walking dead'i 9. sezonda biakmistim. Ona da devam edecegim :D :D tum dizilerim yarim

      Sil
  2. Lütfen beni yanlış anlamayın ama haksızlık yaptığınızı düşünüyorum ben bu bloğu karantinadan beri takipteyim yaklaşık 3 haftalık ilk defa yorum yapıyorum çünkü yorum yapma gereği ilk kez duyuyorum, Eymen diğer haftalarda da kapak doll'u oldu ve 2.defa olması çok saçma bence torpil yapmamanız gerekirdi bu sizin bloğunuz istediğinizi yaparsınız ama benim açımdan hoş karşılamadı bu olay üzgünüm, bu arada tebrikler Eymen başarılarının devamını dilerim Benim kimse ile bir sorunum yok onu da söyliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldin, umarım seni yorum sekmesinde daha sık görürüz. Görüşünü paylaştığın için teşekkür ederim ancak ben bunu torpil olarak nitelendirmeni çok yanlış buldum. Biz burada aktif üyeler arasında yarışma kazanmaya çalışan ve kampanya yapanlara ekstradan destek olmaya çalışıyoruz. Ayrıca sohbet konularında kapak dollu geçen haftanın sohbet konusuna yorum yapan ve nickini paylaşan kişiler arasından çekilişle seçiliyor. Bu şartların ikisini de yazıda zaten belirtiyoruz. Geçen haftanın sohbet konusuna yorum yapan ve nicki olan kişiler şöyle:
      1) Eymenn
      2) heytiki (Kendisi zaten geçen hafta kapak dollu olduğu için arka arkaya iki hafta eklenmesin diye bu hafta çekilişe yazılmayacaktı.)
      3) shovturkiye (5. haftanın kapak dollu)
      4) bts_fire (3. haftanın kapak dollu)
      5) Evaandreanne
      6) mira12305

      Yani toplam 5 kişilik listede zaten 3 kişi kapak dollu olmuştu, geriye iki kişi kalıyordu. Çekiliş yapıldığında gelseydi de yine haksızlık mı yapmış olacaktık? 7.'sine girdiğimiz sohbet konularında bu listedeki altılı yorum sekmesinde hep aktif olan, bu hafta olmasa dahi bir başka haftada denk geleceğini çok iyi bildiğim üyelerimiz. Burada hepsi aynı şekilde değerli olan ve sürekli iletişim halinde olduğum bu kişiler yani arkadaşlarım arasında torpil yapmaya değil, geçen haftanın sohbet konusunda yarışma için hep beraber yardım ettiğimiz Eymen'in başarısını kutlamayı amaçlayarak bu istisnayı yaptım. Okuyucular olarak takdiri sizindir.

      Sil
    2. Ben de bir kaç aydır bloğu takip etmeme rağmen yeni yeni yorum yapmaya başladım.Bence kimin kapak olduğu fazla önemli değil sohbet edebildiğimiz sürece .Daha fazla yorum yapmalısın derim .

      Sil
    3. Çok yersiz bir yorum olmuş bence ben sohbette seni görmedim geçen hafta, hadi geçen hafta yorum yazsaydın tamam derdim bu kız seçilmedi diye atar mı yapıyor diye Ahaha cidden çok komiksin ya hiç yorum atmamış insan neden bunun altına yazıyor onu anlamadım,fazlasıyla tuhaf yani :D sohbet etmeye gel bence kargaşa yaratmaya değil!

      Sil
    4. Zaten bir Mira bir de ben hiç kapak olmamışız bizim için sorun yokken böyle yazmanı ben de anlayamadım

      Sil
    5. Bu konuda bana yorum yapmak pek düşmez. Çünkü ben kapak kızı oldum ama biz zaten yorum yazan hep aynı kişiler olarak iyice aile gibi olduk ve içimizden birinin buna içerleneceğini düşünemiyorum bile. Eğe daha fazla yorum yazıp bize katılırsan emin ol o sıcaklığı hissedeceksin ^^

      Sil
    6. Blogun takipcisi olsaydi Eymen'in ilk kez kapak dollu oldugunu bilirdi. :/ Ayrica amac kapak dollu olmak degil ki. @Heytiki zaten aciklamis. Biz burada sohbet ediyoruz. Bu zor zamanda bize en yardimci olan sey, insanlarla kurdugumuz iletisim. Kapak dollu olsakda olmasakda hepimiz buraya yorum yapabiliyoruz.

      Bazen soyleyeceginiz seyleri ileri surmeden once onun dogrulugunu arastirin lutfen :)

      Sil
    7. Bu sohbet yazılarında sohbet edenler olarak bence hiçbirimizin birbiriyle yarıştığı yok. Hepimiz buraya güzel vakit geçirmek için giriyor,yorumlarımızı yazıyoruz. Zaten stardoll bir yerden sonra bizi sıkıyor. Ek olarak ben geçen haftanın sohbet yazısında yardım istediğim için -ki maalesef bu oyunda tek başına böyle şeyleri kazanmak çok zor belki de imkansız- kızlar jest yapmak istemişler yardım amaçlı ama Özlem yazıyı yazarken ben bir baktım ki sıralama yenilenmiş ve birinci olmuşum. Torpil gibi bir durum yok, bu sadece güzel bir yardımdı. Ve teşekkür ederim tebrigin için. :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle Eymenn'i tebrik etmek istiyorum.Hep hayalim oyunda bir yarışma falan kazanmak ama çevrem geniş olmadığı için denemeye cesaret edemiyorum .20 yaş altı sokağa çıkma yasağı bitmeden süperstarlığım bitecek diye ödüm kopuyor benimle aynı durumda olan var mı?Netflix'te izlemek istediğim her şey bitti .Westworld izliyordum haftaya sezon finali var bir süre stardoll ve derslerden başka uğraşım yok bu sokağa çıkma yasağı umarım bir an önce biter .Umarım gelecek sohbet yazısı bir an önce gelir uzun zamandır stardoll oynadığımı duyunca küçümsemeyen ve bu konuda benimle konuşabilecek aynı ilgi alanlarını paylaştığımız bir çevre arayışındaydım bu yüzden sohbet yazıları çok hoşuma gidiyor .❤❤❤

      Sil
    2. Benimde superstarligim bitecek ama yenileyecegim :D Dizi olarak herkes Netflix dizisi izliyor fakat ben yine ayni seyi soyeleyecegim. Supernatural bitmeden yeni diziye baslamam :D :D Anladigim kadariyla stardoll oynayisindaki yas konusuna takilmissin. Ben 65 yasinda oynayan birini gordum. Kiz Crew'di hatta. Bunu kafaya takma :*

      Sil
    3. Teşekkür ederimmm ❤

      Eğer bu stardoll var olursa ben de emekliligimi burada geçiririm herhalde, öğrencilerimle beraber hem de. :D Yaş konusuna hiç takılma bu oyunun yaşı yok bence :D

      Sil
    4. Şuan yaş konusuna takıldığım tek şey banka kartlarımın internete kapalı olması .Telefon numarasıyla yapılan alımlar da aniden iki katına çıktı dışarı çıkmadan yenileyemeyeceğim. Daha 56 gün var ama sokağa çıkma yasağı bitmezse diye korkmaya başladım.
      Seneye zaten oynayamayacağım o yüzden bu sene olabildiğince süperstar olarak oynamak istiyorum .

      Sil
    5. Geçen Black Friday'de 1 ay Superstarlık alınca 1 ay hediye kampanyası yapılmıştı. Ben de abonelik şeklindeki yeni sistemi sevmediğim için 2 tane almıştım ondan. O 4 ay doldu ve geçen hafta Superstarlığım bitti benim, senin korktuğun şey gerçek oldu yani:D Normal zamanlarda oyuna gereğinden fazla para harcamamı kısıtlamak için her ay belli bir miktar kenara ayırıp top-up döneminde Ininal kartıma yükleyerek satın alım yapıyordum, ama şimdi o şansım yok tabii. Bir şeyler satmaya çalışıyorum o yüzden sürekli ama nereye kadar :/ Superstar olmadan aynı keyifte oynanmıyor oyun maalesef

      Sil
    6. Ben de ininal kart kullanıyorum dışarı çıkamayınca para yükleyememekten dolayı kötü oluyor o sistem banka kartımı da banka şubesine gitmeden açamayacaklarını söylüyorlar.2 aya her şey düzelir diye düşünüyorum son yüklememden sonra 2 aylık ödeme yapmıştım.Süperstar olunca verdiği 200 sdyi ödeme yapar yapmaz vermeleerini sevmedim ama param çok çabuk bitiyor böyle .

      Sil
    7. Bence de, bir de şimdi Starbazaar inanılmaz aktif. Hem de aylardır yayınlanmayan eski limitli koleksiyonlar geldi, insan tek seferde harcıyor tüm parasını :/

      Sil
    8. 4 günde 1000 stardollar harcadım satış yapmaya çalışıyorum şuan o yüzden.Satış konusunda iyi olan taktik verebilecek olan var mı?

      Sil
    9. Birkaç tane ürünü 600 gibi fiyatlara koymak :D

      Sil
  4. Öncelikle tebrikler Eymenn :)
    Ben de bir keresinde the vote günün birincisi olmuştum ama tesadüfen böyle girdim bi baktım 75 sd gelmiş ben şok dedim noluyor sonra bir baktım kazanmışım çok güzel hissetmiştim o gün kendimi orada görünce :)

    Karantina geçmiyor yani evde zaman geçmiyor ders çalışmaya çalışıyorum oruçla aç haldeyken zor oluyor çalışmak ama az kaldı bu arada Meyra ve Begüm YKS ye girecek bireyler olarak biz imza mı toplasak ne yapsak ortada söylentiler var sınav geriye alınacak diye ödüm kopuyor aman Allah korusun daha konular bitmedi :( ağlarım valla oturup pazartesi resmi açıklama olucakmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The vote kazananı 75 sd mi alıyor. Aaaaaa hiç haberim yoktu sdfdswdfvd
      Ay bu sene girenlerde bu kadar mı şanssızlık olur. Gerçekten üzgünüm sizin adınıza :( İnşallah en güzel yerleri kazanırsınız

      Sil
    2. Zaten hocalar hep soyluyordu eski tarihe yonelik calisin diye. Yapacak bir sey yok :/ Bende geriye alinmasini istemem ama, kac kac nereye kadar? :D Olsun bitsin. Sonu iyi biter insallah ^-^

      Sil
    3. Ya bence tekrardan geriye çekmezler ve eğer o geri çekilirse kpss için de mi aynısı olur? Gerçekten hepsi bitse de kurtulsak artık.

      Sil
    4. Eger cekilirse KPSS'de yuksek ihtimalle cekilir. Bekliyoruz hepimiz pazartesini anlasilan :D

      Sil
    5. Aynen bakalım pazartesi açıklanır açıklanmaz buraya uçucam :D hakkımızda hayırlısı olur inşallah kızlar:)

      Sil
    6. The Vote'un ödülü en iyisi cidden ama kazanmanın en zor olduğu yarışma da o sayılır :/ Tamamen şansa bağlı.

      YKS konusunda hepinize kolaylıklar diliyorum cidden. Sınav tarihinin erkene çekilmesinin gündeme getirilmesi bile öğrencilerin şu an hassas durumdaki mental durumlarını nasıl etkiliyor farkında değiller mi cidden ya? Umarım böyle bir şey olmaz ama ben olacağını sanmıyorum hiç. Sürekli olası bir 2. dalgadan bahsediliyor. YKS 81 ilde hareketlilik yaratacak ve en az 20 kişi aynı odada en az 135 dakika bir arada bulunacak. Ülkenin pandemiyle mücadelesi gerçekten bitmeden bunu nasıl göze alabilirler ki?

      Son olarak #ykstarihinedokunma sjdkjsjaffa

      Sil
    7. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 00:40

      İnanıyorum hepiniz başarılı sonuçlar alacaksınız sınavlarınızda kızlar. Ben baya fransızım üç yıldır okula giriş sınavlarına girmedim. Ama siz iyi sonuçlar alacaksınız inşallah.
      the Vote gerçekten zor, bu aralar sanırım herkes Stardolla sardığı için iyice zorlaştı. Birkaç kere kazanmıştım ama karantina döneminden beri en fazla 30. falan olabiliyorum :D

      Sil
    8. Ay Ozlem beni cok guldurdun :D :D Hashtag harika :D

      Ben emin degilim ama. Tarihi erkene alirlar gibime geliyor. Vefat edenlerin sayilari azaliyor. Ama dedigin gibi 2. dalga olursa erkene almazlar o zaman.

      Su anda Amerika'ya cok fena sinirliyim ama. Cidden Turkiye'yi anlamiyorum. 2-3 gun once ilk yardimimizi Amerika'ya yolladik. Tamam iyi yaptik. Ama dun haberlerde cok carpici bir sey gecti. Amerika PKK-YPG'ye falan maske tarzi seylerin yardimini yapmis. Hemde bayaa yapmis. Bugun ise yeniden Amerika'ya yardim yollamisiz. Cidden cok uzucu. Burada ki en buyuk kabahat Amerika'da. Fakat Turkiye niye hala veriyor anlamis degilim. Cidden uzucu. :(

      Hepinize iyi dilekleriniz icin tesekkur ederim ^-^

      Sil
    9. Öncelikle haberi senden öğrendim ve tepkine katılıyorum. Ama şunu da düşünmek lazım, sonuçta tüm ülkelerin kararlarının sonucunda pandemi boyutuna gelinen bir salgındayız, bu yüzden ülkelerin diplomasisinde muhtemelen bu yardımlaşmalar konusunda uyulması gereken prosedürler ve düzenlemeler vardır. Bu konuda çekilen restin başka konularda yansıması da çok büyük olabilir. Virüsle küresel olarak mücadele edilmeye çalışıldığı için bazı hassas konular bir süreliğine rafa kalkmış bile olabilir bence :/

      Sil
    10. Ben TV, siyaset falan çok uzak kaldım hatta 1 mayısta annem nöbetten gelmişti eve. Bende dedim ki yasak olmamasına rağmen ne kadar sessiz etraf. Meğerse 1 mayısmış ve yasak varmış. Ne tarihten haberim var ne de son haberlerden. Toplam enfekte sayısını da 20 bin olmadan takip etmeyi bırakmıştım. Bildiğin mağarada yaşıyorum şu an :D

      Sil
    11. Ama şöyle söyleyeyim ben başka ülkelere yardım yapılmasını doğru buluyorum. Yani oradakiler de can ve nefes alamadan ölmeleri beni çok üzüyor. Bu virüs çok kötü öldürüyor zaten. Oradaki bir kişiye bile yardımı dokunması bence çok güzel. Siyasetin olmadığı bir zaten dünya olmuyor maalesef.

      Sil
    12. Siyasetin olmadığı bir dünya zaten olmuyor maalesef* Farem bozuldu ve kendi kendine yoruum paylaşıyor daha yazacaklarım bitmemişti sdfdsdfd

      Sil
    13. Inan ben de öyleyim twitter hesabım var herkes her şeye laf söyleyip, saçma sapan yanlış haberler yazdığı için girmiyorum bile artık oraya. Sadece aklıma gelen komik tweet varsa atıp çıkıyorum o kadar. Hatta dün vefat sayısında çok fazla düşüş olmuş onu da şans eseri gördüm bir yerden. :D ek olarak telefonumla o kadar ilgilenmiyorum ki bana mesaj atıyorlar ben bir gün sonra cevap veriyorum ahzhhazhhs

      Sil
    14. Haklisiniz. Ozellikle de Ozlem. Ama bazen cidden anlamiyorum. Trump sanki ulkeyi degilde, oyuncak evini yonetiyormus gibi. Biraz kati bir yorum gibi gelebilir size ama oyle dusunuyorum. Su anda onun yuzunden tum ulkesi ne hale geldi. New york'ta 2 kamyon dolusu ceset bir deponun onunde unutlumus. Curumus cesetler. Durum bu kadar vahimken gidip teroristleri dusunmesine cok uzuldum ben.

      Sil
    15. Evet Trump cidden ülkeyi öyle yönetiyor bence de ahdhahhaha Geçenlerde virüs tedavisi için enfekte kişilere dezenfektan enjekte edelim demişti, ben troll haber sanmıştım hatta başta. Bildiğin kıraathane muhabbeti :D

      Ben başta haberleri deli gibi takip ediyordum, kademeli olarak azalttım galiba :/ Günlük vaka sayılarına bakarken toplu halde okuyorum haberleri. S

      Sil
  5. Ayy Eymen çok sevindim senin adına, bir kaç oy da ben atmıştım :D Ama ben baktığımda dün 3. sıradaydı, gece mi 1. oldu çok sevindim ^^
    Valla benim günlerim o kadar aynı ki yazacak bir şey bulamıyorum sdfdsdf Sadece stardoll hakkında söyleleyim. Açıkçası öyle çok girdiğim söylenemez. Dünkü It Girls çok iyiydi sadece, botlara bayıldım. Antidote çeketin beyazı da aşırı iyi. Ben re-colour'lardaki renk parlaklığı mı deniyor artık onu sevmiyordum. Renkler değil de renklerin tonu aşırı absürttü. Bu defa sanki daha yumuşak ton seçmişler. Sonuç olarak beğendim :D
    Bazaarda da geçende Mortal Kiss aratırken bir bot buldum 306 sc'ye. Hiç de görmemiştim daha önce hemen aldım :D Sonra renk filtresinde pembe rengi aratırken 3 sc'ye Mortal Kiss etek buldum O.O Bende vardı ama hemen kaptım tabi 3 sc yani sdfgvfwasd Sonra içinizden biri yazmıştı 2 sd'ye fendi çanta buldum diye, Sena'ydı sanırım. Dur bende aratayım bari dedim ve tesadüf Chanel'e tıkladım. 2 sd'ye ayakkabı buldum. Bence çirkindi ama Chanel'di onu da aldım :D Öyle işte bazaar aratıyorum bu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada parti fikrini çok sevdim tabi ki yapalım :D

      Sil
    2. Yaa ama bana niye cikmiyorrr :( Pc'de mi sorun var acaba? :/ hjsegduya Birazdan sd'ye girecegim. Insallah satis yapabilmisimdir :D En azindan o olsun ^-^

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim oylarınız çok değerli benim için. ❤

      Hehehe 2 sdye fendi çantayı ben bulmuştum, ondan sonra 26 sdye de buldum, chanel elbise buldum 27 falandı galiba (Özlem'in çok sevdiği koleksiyondan) ama bu keşiflerden sonra sıkıldım oradan. Sadece bazen hotbuys balmain inspired boots için bakıyorum ama onu da en ucuz 250sd gördüm:(

      Sil
    4. Waww şanslısın valla ne güzel canım senin adına sevindim:))

      Ben de bazaara girince sc ürünler bakıyorum güzel olursa alıyorum bir ara wild candy couture ürünlerine kafayı takmıştım hepsini almak için bazaara giriyordum ama almak için girince çıkmıyor çoğu zaman böyle tesadüfen hiçbir şey aşmayacakmış gibi girince o zaman şansa her şey daha iyi oluyor gibime geliyor :)

      Kızlar diğer paylaşımda Chanel Le plastik çanta varya ondan stardolla e mail gönderdim dün it girl's mağazasına getirebilir misiniz diye bakalım bir umut yazdım inşallah olur.

      Bu arada parti fikri çok hoş akşam iftardan sonra müsait olurım ben de ne zaman ayarlarsanız ben ayak uydururum güzel fikir olmuş geçen pek katılamadım aranıza İnternet yüzünden ama bu sefer İnterneti yenileyip gelicem önceden her şeyi ayarlayacağım bakalım inşallah :)

      Sağlıklı ve mutlu günler hepinize :*

      Sil
    5. Eymen, "Özlem'in çok sevdiği koleksiyondan" detayına bayıldım ahjahhshahah. Bu arada o Balmain Inspired botların çok benzeri geldi aslında dün, ama yine de ondan istiyorsan 3-4 gününü ayır mutlaka bulursun uyguna. Ben 78'e bulabilmiştim

      Mira biz o çantayı 4-5 kez falan önerdik galiba Begüm'le ikimiz ahhahdajd. En son Begüm Royalty klübünde önerilere de yazdı dün. Umarım gelir, ben önermekten bıktım artık ama o kadar güzel ki insanın yine de yazası geliyor

      Sil
    6. Hahahahaha yokluğumda neler olmuş diye eski gönderilerinizi okuyorum bazen geçen gün de senin chanel için yazdıklarını okudum çok güzeldi oradan aklımda kaldı hshxhhsjxjs

      Evet botun çok benzeri geldi ama bu ara botlara sardım hepsini alasım geliyor, onu da ucuza bulursam almayı düşünüyorum

      Sil
  6. Bu arada bu botlar değerlenir mi sizce, stok yapmak gerekir mi? Ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmam :/ Her senenin sonlarina dogru yari fiyatina indirim yapiliyor zaten. Ki bunlara indirim yaparlar mi bilmem :D :D O zaman geldiginde yine alirsin istersen. :)

      Sil
    2. Ben değerleneceklerini düşünüyorum ama biraz uzun sürecek tabii. Plazadan gitmesi bile en az 1 yıl alacak sonuçta. Yine de gidecekleri zaman bir de indirimdeki halleriyle birer tane daha alınabilir bence. İleride iyi fiyatlara giderler oyun hala olursa:D

      Sil
    3. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 00:43

      Katılıyorum, bu aralar iyi bir satış olmaz ama bir iki sene beklemeyi düşünüyor isen iyi giderler

      Sil
    4. Kızlar bu indirim olayı ne zamandan beri oluyor? Ya da hep oluyordu da ben mi unutmuşum:D

      Sil
    5. Evet ben 1-2 kere denk geldim valla alacağım bir sürü şey var ama yıl sonuna doğru olduğunu bilmiyordum. Öyleyse çok iyi biraz daha almadan durabilirim :D

      Sil
    6. Sanirim yilda 2 kez oluyordu. Ya da bir kez miydi? Emin degilim. Kara cuma zamani oluyor biri. Kasimin son haftalarina denk geliyor.

      Sil
    7. 2019'da 3 kere yapmışlar:
      - 10.04.2019 - Çok az markaya yapılmış, muhtemelen sadece sondaki bir iki kat gitmişti o zaman: https://modamstardoll.blogspot.com/2019/04/her-sey-gitmeli.html
      - 03.05.2019 - Ay tam 1 yıl önce bugün :D Her markada o güne özel %30 indirim olmuş, keşke yine olsa: https://modamstardoll.blogspot.com/2019/05/30-indirim-gunu.html
      - 11.11.2019 - Çoğu markada %50 indirim olmuş, son katlar gitmişti diye hatırlıyorum: https://modamstardoll.blogspot.com/2019/11/singles-day-sale.html

      Bu sıralarda indirim iyi giderdi ya :/

      Sil
    8. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 15:35

      Yaa tam bu aylarda oluyormuş, keşke yine yapsalaar

      Sil
    9. 3 kez mi? :o Kasim ayinda yapiyorlardi zaten. Digerleride neredeyse yaz baslangiclarina denk gelmis. Dediginiz gibi keske olsaydi indirim. Eminim ki Vinyl'dan daha cok severdik. Yarin pazartesi. Umarim bir vinyl faciasi daha gormeyiz :D :D

      Sil
  7. Tebrik ederim Eymen :* Hem kapak dollu icin hem de dekor icin ^-^ Nice basarilara :*

    Bu hafta hizli gecti sanki. Bilmiyorum. Biraz sorunluydu bu hafta benim icin. Oruc'da gelip geciyor. :D Sinava hazirlananlardan bazilari orucluk geldi nasil tutacaz diye acayip bir telasa girerler normalde. Evdemiyiz diye mi acaba bilmiyorum ama benimki baya sorunsuz geciyor. ^-^ Hep boyle olmasi dilegiyle. Dizlilerehic girmeyecegim. Supernatural'i izliyorum haalaaaaaaa :D :D

    Stardoll vinyl faciasina deginmyecegim. O payetli siyah tayt :/ Yoksa leoparlimiydi? O kadarki uzagim. Tek kelimeyle berbat. Ama sd bu aksilikler It girls ile kapatmak istemis. Cok da iyi bir sey yapmis ama ben renkleri hala sevemiyorum. O degilde Ozlem gordu mu bilmiyorum. Begum gordu. Dun aksam Facebook'ta spoiler faciasi cikti :D :D Mavi, pudra renkli urunler falan vardi. Gorursun onu Ozlem :D Ona en azindan biraz sevinmistim her ne kadar icinde yesil urunler hala bulunsada. Fakat isin acayip tarafi spoiler'in yanlis olmasi :/ Acayip bir olaydi :D dfhsgkhjx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ❤

      Vinyl gerçekten faciaydı ya ve onları stardoll access'a '#welldressedwednesday' diye falan koymuşlar ahzhhshzhs Şu facebookta ben de hesap açacağım galiba artık:D

      Sil
    2. Benim bir instagramim bir de facebook'um var. Ikiside dollum icin. :) Guzel oluyor ama.

      Bu arada unutmusum parti icin yanit vermeyi. Benim icin uygundur. Eger aksam yapalim diyenler olursa sehirlere gore en gec iftari acan kisi kim ise ona gore ayarlayalim derim. Ben 7.30-7.45 civari aciyorum orucu. O gune kadar 7.45 olur muhtemelen. Sofra falandanda ben sorumlu oldugumdan en erken 9 benim icin uygun.

      Sil
    3. Ben de katılmak isterim en geç iftar eğer Edirne'de oturan falan yoksa büyük ihtimalle benim olduğum yerdedir.

      Sil
    4. Ben şu an iftarı 20.06'da falan yapıyorum o zamana kadar da 20.25 falan olur herhalde tam bilemedim.

      Sil
    5. Meyra evet ben de gördüm :D Paperbag eteğin renkleri çok kalitesiz duruyordu o yüzden troll olabileceğini düşünmüştüm ben ama Antidote kürkler çok güzeldi keşke gerçek olsalardı :D

      Parti için 22.00 ve onun sonrasında bir saat daha uygun olur o zaman? Zaten daha çok var, yapmayı planladığımız hafta hep beraber kesin olarak karar veririz. Şimdilik mayısın son haftası gibi düşünüyorum eğer herkese uyarsa.

      Sil
    6. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 00:46

      Dediğin gibi daha çok var o zaman ayarlanır bir şekilde :* Başka hiçbir grupla yaptığım parti sizinki gibi tat vermiyor kızlarrrrrrrr :D

      Sil
    7. Aynen yaa :/ Kurkler cok guzeldi. Uzuldum bende.

      Mayisin 23'une bitiyor zaten oruc. Son hafta ise bayrama denk geliyor.Zaten karantinadayiz. O yuzden cogu kisiye uyacagini dusunuyorum. Su anlik 22.00 benim icin uygun gorunuyor. Dedigin gibi daha cok var. O zaman daha detaylica konusuruz ^-^

      Sil
  8. SENA shovturkiye2 Mayıs 2020 15:03

    Selam herkese ben bakana kadar ne kadar çok şey olmuş buradaaa oysaki gece bakmıştım en son :D
    Öncelikle Eymen tebrik ederim ben baktığımda 3. idin zaten konuşmuştuk, kazanmana çook sevindimm. Umarım daha çok başarın olur. Ve bu sohbetin kapağı olduğundan dolayı da tebrik ederim. Bence torpil değil olması gerekendi :*

    Ben parti için uygunum istediğiniz saat olabilir, konsepti de çok sevdim vallahi.

    Hepinize dersleriniz için başarılar ve motive olacak güç diliyorum. Ben iş bulma sürecindeyim. Yapacak pek bir şeyim yok.

    Stardolla ilişkim ise bu aralar kulüplerdeki yarışmalara sardım :D Bazıları çok yoruyor, en çok yazan kazanır gibi. Ama yapmaya çalışıyorum. Katıldıklarımın yarısını falan kazanıyorum. It Girls bu arada ondan bahsetmeden olmaz, bayıldıım. Çok iyi bir koleksiyon. Onlar dışında pek bir şey yapmıyorum zaten ss değilim. Ama sizin başarılarınız tasarımda yarışma konusunda beni teşvik ediyor, kulüp yarışmaları sıkarsa onları deneyebilirim. Bu arada mortal kiss koleksiyonuna yenilerini eklemene sevindiiim.

    Ben bu ara dizileri bırakıp kitap okumaya döndüm. Bir ara konuşmuştuk ya kitaplara odaklanamıyorum artık diye, daha çok odaklanabilmek adına bir şey izlemiyorum. Az da olsa işe yaradı.
    Birkaç gündür regliyim oruç tutamıyorum. Oruçta zorlanıyordum bu ara bana iyi geldi. Spor da yapamıyordum oruç halsizleştirdiği için. Ona da fırsat bulmuş oldum. Evde tartı yok, mezura ile beden ölçümü yapıyorum 1-2 cm incelmeler var. Buna seviniyordum ki hayatımda ilk defa gıdımın çıktığını fark ettim. Evde kafamı az hareket ettirdiğim ve normalden az konuştuğum için galiba agagag :D O yüzden iftardan sonra zorlansam da dayanabildiğim yere kadar yapıp, her gün spora devam etmeyi düşünüyorum. 1-2 günde alışırım herhalde.

    Benim hikaye de bu kadardı :D Okuduysanız vallahi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuna kadar okudum :D :D Dedigin gibi kitap okuma odaklanmaya cok yardimci oluyor. Ama ben okusamda yinede odaklanamiyorum :D :D Onceden daha cok okurdum ama simdi vakitlerim kisitli. Kitap okumaya vakit ayiramiyorum :/

      En cok yazan kazanir yarismasina ben daha once bir kez yazandim. Ondada katilan benim haricimde iki kisi vardi. Yani biraz fazla basit bir sekilde kazanmistim. :D O tur yarismalara pek katilamiyorum ben. Cok yorucu oluyor acikcasi. Sana basarilar dilerim ^-^

      Benim oruc zamanlarim iyi geciyor bir sorun yok. Ugrasacak bir seyler bul. Elbet halsizligin gecer :* Kendine dikkat et ^-^ Umarim en yakin zamanda is bulursun ^-^

      Sil
    2. SENA shovturkiye2 Mayıs 2020 18:31

      Vallahi herkes bu aralar odak sorunu yaşıyor, bende kitaba çok odaklanamıyorum. Umarım düzelir bunlar :/ Ve yazımı okumuşsun o da bir şeydir kitap gibiydi ahahahah :D

      Bende bir daha en çok yazan kazanıra katılmayacağım, günün tamamını orada geçiriyorlar. 4-5 saat uyuyup tekrar devam ediyorlar, bir daha bu tempoya dayanamam :D

      Dileklerin için teşekkürler, hepinize iyi dileklerimi yolluyorum :*

      Sil
    3. Ben de özellikle geçen yaz kombin yarışmalarına çok katılıyordum, bir sürü güzel şey kazandım sayelerinde :D Ama şimdi ne yalan söyleyeyim ödüller cezbetmiyor beni, uğraşasım gelmiyor. En çok yazan kazanır yarışmalarına tek bir ATP bile harcayamıyorum çünkü cidden bütün gün uğraşabilen insanlar oluyor o tür yarışmalarda jdjahaja Ben de bir ara aktif tutuyordum klübümü, öyle yarışmalarda çok tartışma çıkıyordu maalesef. Hele ki geriye doğru saymalar en kötüsüydü.

      Sil
    4. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 00:49

      İlk üçe ödül veriyorlarmış yarışan da üç kişiyiz bari üçüncü ödülü alırım diye yazıyorum bir sekmede açık bırakıyorum yarışmayı ahahah bir iki İBS de yapıyorum, onlar bittiğinde daha bu toplara gireceğimi sanmıyorum. Oturmaktan dizim ağrıdı artık :D Bunları kasacağıma ss olacağım hepsi bittiğinde :D

      Sil
    5. :D :D Dedigin gibi bazilari uyumuyor bile. Cok geldim oylelerine ama cidden cok yorucu oluyor. Ozlem'in dedigi gibi geriye say en kotusu :D :D En cok sorun o tur yarismalarda cikiyor. Ben arada bir kombin yarismalarina katiliyorum. Iyi geceler bu arada. ^-^

      Sil
    6. Ayy İBSler çook eğlenceli, en sevdiklerim olabilir. Güzel konseptler verdiklerinde insan kendi kendine meydan okumuş oluyor. Yakın zamanda başlayacak olan bildiğiniz İBSler varsa söylerseniz sevinirim, kombin yapmaya sebep olur ajdafjafa

      İyi geceler Meyraa :*

      Sil
    7. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 02:39

      İyi geceler kızlaar,
      Ben bu pazartesi Jinxed kulübünün İBS sine başlıyorum, yarışmacıları seçti ama istersen bir bak belki tolerans yaparlar. Romanson kulübü de diğer haftaya başlayacak. Bildiklerim bu kadar Romansondakini bekleyebilirsin belki.
      Kombin yapmak için güzel oluyor aynen ama bazen de jüriyle fikir uyuşmuyor ama o zevkine uymuyor diye düşük verince insan sinirleniyor asadasd

      Sil
    8. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 02:50

      Özlem sana yazdıktan sonra gördüm yasemin_woww kulübünde yeni bir yarışma başlatıyorlar, az önce yazmışlar. Stilvor diye bir şeymiş. Formatı İBS den biraz farklı ama yine her gün konsept verilip, oylama yapılan bir şey. Aklında bulunsun

      Sil
    9. Ayyy yarışma deyince ben yabancı kulüplerde yarışmalara katılıyordum ama inan sinir hastası olucaktım. Tamam ben moda okumadım, modaya düşkün de değilim takip etmiyorum ama çok da kötü değilim bence. Ve inanır mısın kazananları buraya atsaydım şoka girerdiniz. Daha kendi verdiği konsepti bilmiyen kişi yarışma yapınca çıldırıyorum. Konsept dışı şeyleri 1. seçiyolardı ya. Hepsinden çıktım :D

      Sil
    10. :D :D Hangi kulup bu yabanci dedigin? Benimde 1-2 tane uye oldugum var. Onlara onceden katilmistim. Kombinleri iyi olanlari seciyorlardi, merak ettim.

      Ben 2-3 hafta onceye kadar bi kulubun ibs'sine katildim. Yorucu oldugundan baska kuluplerdekine katilmamistim. Su anda ciamore diye bir kulupte baslayacak. Uyeler secilmis. Gordum ama ona da katilmadim. Yasemin ablanin kulubundeki zd'de gormuustum yarisma baslatilacak diye, ama daha bakmadim. Bende bir bakayim...

      Sil
    11. Ozlem, Yasemin_woww kulbundekine baktim simdi. Ibs tariziymis. Ama 3 hafta surecekmis. Ben yinede katildimda cok uzun olacagi icin beni baya yoracak. Eararmut_sd kulubuyle isbirligi yapacaklarmis. Ilk iki hafta kulupler ayri ayri 10 kisiyi yaristiracakmis. Ilk haftanin sonunda elemeler olcakmis. Ikinci haftanin sonunda ise her kulupten ikiserkisi yasemin_woww kulubunde birlesip son hafta yani 3. hafta icinyarisacaklarmis. Umarim analatabilmisimdir. Cok yorucu gozukuyor ama ben yinede sansimi denemek istedim ^-^

      Sil
    12. Meyra, çok yoruyor mu bunlar cidden? Stardoll'a girdiğimde boş boş dolaşmaktan sıkıldım acaba katılsam nasıl olur diye düşünüyorum şu an:)

      Sil
    13. Öneriler için çook teşekkür ederim, hepsine baktım hemen :D Sena Romanson klübündekinde başvuru kısmını göremedim, sanırım önceden seçilmiş onun katılımcıları da. yasemin_wow'un yarışması ise fazla uzun geldi bana. Daha önce böyle uzun süreli bir tanesine katılmıştım ve bir yerden sonra cidden sıkılmıştım artık. Ve dediğiniz gibi jürilerle uyuşmayınca insan deli oluyor :DDD En iyisi katıldığımız yarışmayı açanların kombinlerini önden bir incelemek bence hajhadha Cidden konsepti internetten bulup sonra bir de anlamsız ahkamlar kesenler oluyor bence, bana da denk gelmişti :/

      Sil
    14. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 15:40

      Romansondaki daha yeni yapılacağı İBS için başvuru açmadı yakında açarlar ama oda üç hafta yapıyor. Ona da sıcak bakmıyorsun galiba :D

      Sil
    15. Aynen.. Biraz uzun ama, su bir kac aydir cogu kulupler 2-3 haftaya cikardi ibs isini. Bazen jurilerin tarzlari birbirinden farkli olabiliyor. Birinden 5, birinden 9 falan alabiliyorsun. O yuzden Ozlem'e katiliyorum. Katıldığımız yarışmayı açanların kombinlerini önden incelemek mantikli.

      Sil
    16. Aa ben Romanson'daki zaten başladı sandım. Takipteyim o zaman katılırım ona konseptlere göre :D

      Sil
  9. Bugün çok yorum yazdım ama umarım hiç birinizi sıkmamışımdır .Geçen sohbette LGBTQ+'dan bahsetmişsiniz ve ben de merak ettiğim için sormak istedim benden başka bu aileye dahil olan var mı ?Ve bu konuyu görmek beni rahatlattı çünkü oyunda saçma sapan mesajlar atan sapık erkek oyunculardan sapık mesajları yetmezmiş gibi nedeniyle reddettiğimde küfürler de duyuyordum ve fandomda lgbtq+ üyelerinin reddedilmediği bir yer olduğunu bilmek beni mutlu etti .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 02:46

      Sıkılmadım niye sıkılalım sohbet ediyoruz, LGBTQ üyesi değilim ama saygı duyuyorum. Cinsel yönelim yüzünden görülen şiddet ve hakarete karşıyım, son derece normal olduğuna inanıyorum.

      Sil
    2. Ne sıkılması, aşk olsun. Sohbet ediyoruz burada Sena'nın dediği gibi :) Maalesef ataerkilliğin dibine vurularak yetiştirilmiş, ergenlik buhranlarında bir sürü cahil kullanıcı oyunda yer alıyor. Bu kullanıcılar durduk yere de homofobik küfürler ediyorlar, partilerde falan görüyorum ben de. Çok rahatsız edici ama şaşıramıyorum ben. Daha geçen hafta Twitter'da trendlere girmiş bir sürü homofobik hashtag ve korkunç tweetler vardı zaten. Bu blogu LGBTQ+ dostu bir yer yapmak bizim için çok önemli, emin olabilirsin <3

      Sil
    3. Son bir senedir hayatımın büyük bir bölümünü homofobiyle savaşmaya harcadımki olay sadece homofobi değil lgbtq+ bireylerin hepsine bir şiddet var özellikle ülkemizde transseksüel veya interseksüel insanlar psikolojik şiddete maruz kalıyor ve bunu kendim için de söyleyebilirimki bir insan kimliğini saklamak zorunda kalıdğında arkasından gelen psikolojik sorunlar bu şiddeti uygulayanlardan hiç birinin hesabını verebileceği şeyler değil .Non-binary bir birey olarak en çok şiddet gördüğümü düşündüğüm alan çevremin sürekli kadınsı olmamı beklemesi galiba.Aslında her insanın farklı yönleri var ve kimsenin 7/24 kadınsı olmasını bekleyemezler ama saçların kıpkısa ve kıyafetlerin erkek reyonundan olduğunda insanlar sürekli bunu söylüyor.Sanki içimde biri kız biri erkek iki kişi varmış gibi hissetmeye başladım.

      Sil
    4. Ya ben oyundaki sapıkları ciddiye bile almıyorum, büyük ihtimalle küçük çocuklardır. Tabi bu daha da üzücü, küçük yaşta böyle iğrenç nasıl olabiliyolar anlamıyorum.

      Ben bundan 6 sene önce hatırlıyorum bir partiye gitmiştim. O ara gerçekten büyüktüm, lise sondaydım. Ama ne ailemde ne de çevremde küfür olmadığı için böyle şeylere uzağım tabi. Durduk yere kavga çıktı, nedenini hatırlamıyorum. Benim de ağzımda tek salak var tabi :D Bana ne deseler beğenirsin. "Bebe misin sen ya, bebeye bak hahahah" Evet küfür etmediğim için de bebe oldum. Onların bebe olmasına rağmen. Yaşımı söylediğimde inanmadılar "he he kesin" falan dediler sdfdsdfvds Ya bunları ciddiye almaya bile değmez. Zaten oyunda çıkma teklifi nedir ya ben daha liseye geçmeden bile çocukça görüyordum bunu daha kendim çocuk olmama rağmen dcfvfdfdsfc Hiç anlamadım, hala da anlayamıyorum.

      Bir de bilmiyorum aranızda öyle olan var mı öyleyse de çok özür dilerim ama küfür eden kişilerin tatlı tip olduğunu söyleyeyim. Özellikle onlar arasında aşırı bir küfür etme "kültürü" var. Zaten "aq" olmadan asla konuşamıyorlar. Tabiki de genellememek lazım ama yine de risk almaya değmez :D Ben bir parti görevi olduğunda tatlı tip dedikleri ama asla tatlı olmayan kişilerin partisine girmiyorum. Hatta onları ziyaret bile etmiyorum bana giriyolar sonra. Stardoll'da da kimsenin küfürünü çekemem yani, kafam rahat.

      Ben lgbt'ye uzağım. Pek bilmiyorum. Aslında sosyal medyaya da uzağım. Ne dediğiniz küfürleri gördüm, ne de böyle olduğunu duydum. Hatta stardoll'dakileri bile görmedim. Ben bu dünyada yaşamıyorum galiba sdfvgfdf Ama böyleyse çok kötü tabi ki. Zaten -bana göre tabi- bizim ülkemiz aşırı bir linç ülkesi. Kim olduğun fark etmez. Çoğunluğun dışında farklı olan kişi hemen baskıya uğruyor ve linç yiyor. Keşke böyle olmasa

      Sil
    5. Bende LGBT degilim. Cok bir arastirmisligim yok acikcasi. Ama arastrisam dahi yine duyarli olurdum. Sosyal medya'da yazilan kotu yorumlar duyarsizlarin yorumlari. Turkiye'de bence bu konuda duyarsizlarin sayisi fazla. Uzak dogu ulkeleri anlayisla karsiliyor. Ama avrupaya dogru gelince is biraz sarpa sariyor. Hatta uzakdogu ulkeleri savunuyor diye erkeklerine kiz muamelesi dahi yapiyorlar. Mesela Bts'i LGBT savunucusu olarak gostermisti bir ulke. Ve yanlis hatirlamiyorsam o ulkeye girisi engellendi. Ben cok arastirdim ama Bts'in LGBT'yi savundugu adam akilli bir sey goremedim. Sirf adamlarin saclari renkli diye yapmadiklari kalmadi. Irkcilik boyle bir sey. Ha zenci diye insana hakaret etmissin, ha LGBT diye. Bos insanlar cok. Ama bos insanlari susturmakta bizim elimizde ^-^

      Sil
    6. Bence herhangi birini LGBTQ+ savunucusu olmakla suçlamak da nefret saçmakla aynı. Sonuçta bunu negatif bir durummuş gibi göstermeye çalışmış oluyorlar. K-pop'a uzak olduğum için bu konuda çok yorumum yok ama şu an dünya starları cinsiyetlere yüklenen rolleri yıkmaya ve kendi kimliklerini kucaklamaya çalışıyorlar. Ezra Miller ve Harry Styles bu konuda ilk aklıma gelen isimler.

      @evaandreanne şu anda etrafında olan insanların senden beklentilerinin değişmesi bu saatten sonra çok zor bence. Bir kere sana hissettirdiklerini karşındakiler anlayamıyor ve empati de kurmayı muhtemelen reddediyor olacaklar. Bundan sonra da sırada ciddi bir dünya görüşü farkı var. O yüzden bu konuda yapabileceğin tek şeyin kendini daha da kucaklamak olduğuna inanıyorum. Ama ülkede bu kadar transfobik ve homofobik söylem, şiddet ve hatta cinayet örnekleri varken bunun ne kadar zor olduğunu da biliyorum. Sen de bu yolda yalnız olmadığını bil <3

      Bu konuda görüşüm şu fotoğrafta nnsmdaj:
      https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/001/177/200/cb1.png

      Sil
    7. İnsanların kafalarına göre istedikleri için eşcinsel ya da transseksüel ya da non-binary olmadıklarını toplum bir gün anlayacak diye umut ediyorum.Hangi hakla tanrının yarattığına yanlış diyebilirler.Yanlış desikleri yetmiyor bir de kıyamet alameti olmakla suçlanıyoruz .Kıyameti alametlerini kendi zihniyetlerinde arayanları yok ama .

      Sil
    8. Şu küfür eden cool tatlı tip durumu evet internette de ingilizce bir sürü video var "how to have a cute cool medoll?" falan diye .Tatlı değiller özlelikle de küfürleri asla tatlı değiller .

      Sil
    9. bunları okuduktan sonra o tatlı tiplerden daha çok soğudum kızlar, hiçbirine tahammül edemiyorum ben bu aralar ya :/

      Sil
    10. Ozlem :D :D Ekran goruntusu harika :D Benim aklima gelen ilk iki kisi Kristen stewart ve Ellen d'generes. Kristen LGBTQ+ oldugunu acikladiginda cok elestiriye maruz kaldi ama su anlik bir sey yok sanirim. Ya da ben denk gelmedim. Ellen'a zaten biliyoruz. Iliskilerini asla saklamadi. En mantiklisi da bu.

      Sil
  10. Oyunda haziran ayında Pride partisi açık eşcinsellere küfreden manyaklar dolu.Ne yazıkki stardoll tamam kelimeisni bile sansürlüyor bazen ama gerçek küfürleri fark edip hesapları kapatmıyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuyu ben çok anlamıyorum, bazen haklı olarak böyle hesaplar kapatılıyor ama bazen hiçbir şey olmuyor. Daha önce ziyaretçi defterinde homofobik küfürler eden birinin hesabının kapatıldığını gördüm ama bu konuyla alakasız olarak hesabını takas ettirmek isteyen ve bunu ziyaretçi defterine yazan birinin hesabı kapatılmadı mesela. Şikayetleri neye göre değerlendiriyorlar anlamıyorum, düzgün bir sistem yok bence

      Sil
    2. Dogru. Gecenlerde bir kac arkadasimin sebepsiz yere hesaplari kapatildi. Stardoll ekibi yapmalari gerekenleri yapmiyorlar, ama hic yapmamalari gerekenleri yapiyorlar. Pride ayida yaklasiyor dediginiz gibi. O zaman yarismalarda gelir. Umarim irkcilik vakalari gorulmez o zamnalr. Bir mucize olurda virus biterse Pride haftasi eglenceli gececek gibi. Stardoll gecen sene baya bir yarisma duzenlemisti. Bazi yarismalari kazanan kisileri 1 ayligina ss yapiyordu. Bakalim bu sene n'olacak? :/

      Sil
    3. Geçen sene Pride Month koleksiyonlar dışında çok güzeldi bence :) Yarışmalardan çok keyif almıştım. Umarım bu sene pas geçilmez :/

      Sil
  11. Az önce Royalty klübünde okudum, kendim denemediğim için %100 doğrudur diye konuşmak istemiyorum ama yorumlardakiler doğru olduğunu yazmış. Bildiğiniz gibi top up sona erdi :D Ama siz eğer önceden top-up tekliflerinden yararlandıysanız satın alım kısmında son satın alımlarınıza gidince onları tekrardan satın alabiliyormuşsunuz :D Bende şu anda 3000+1500 SD ve 1000+500 SD teklifleri gözüküyor mesela. Staff Royalty klübünü aktif kullandığı için görüp muhtemelen durumu düzeltir, eğer almak istiyorsanız gitmeden değerlendirebilirsiniz bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohaaaa Özlem koşuyorum şu annn bir saniyyeeeee :D

      Sil
    2. şu an bunu nasıl gözden kaçırdıklarına şaşkınım ve evet senin dediğin gibi oluyor. teşekkürler haber verdiğin için. ♥

      Sil
    3. İşe yaraması süper oldu, ben de muhtemelen alacağım param bitince :D Royalty klübünde söyleyen kişi konuyu sildi, umarım Stardoll fark etmez bu durumu.

      Sil
    4. Benim de en son yararlandığım top-up gözüküyor süper :D

      Sil
    5. Ben agliyorum :( :( Kaderimde bu da mi vardi mood :/

      Sil
  12. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 15:58

    Bence bu yıl Pride haftası çok renkli kutlanmayacak. Bir iki yarışma, yarışmalardan birinde bir küçük hediye falan olur sadece diye düşünüyorum.
    Ve görüşlerinizin farklı olduğu insanların sizi anlaması zordur, bunları kafaya takmamak için kendinize oturup düşünüp, öğrenme zamanı tanıyın.
    Ben sadece bir top-up almıştım, sanırım o yüzden bende gözükmüyor ya hiç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba son 5 satın alım gözüküyor sadece. Bende Sevgililer Günündeki Hearts paketi çıkıyor mesela:D

      Sil
  13. Kızlar ben şimdi kendime stardoll için facebook hesabı açayım dedim ve açtım, fakat stardoll hesabımı bağlayamıyorum diyor ki; 'güvenli olmadığını saptadık, stardoll güvenlik ayarlarını değiştirene kadar bağlanamayacaksın'. Bunun bir çözümü var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 17:46

      Bende bilmiyorum maalesef tüm ayarlara bak

      Sil
    2. Maalesef yok. Bunun sebebi Stardoll'a girdiğimizde sol üstte "Güvenli değil" yazısı çıkması ve Facebook'un bu sertifikaya sahip olmayan sitelerden girişi kabul etmemesi :/ Birkaç ay önce Stardoll'a bu konuda biri mesaj atmıştı ve durumu düzeltmeyeceklerini söylemişlerdi. İstersen kendin tekrar deneyebilirsin.

      Bu arada adın ne, ben seni Stardoll gruplarına falan ekleyeyim :D

      Sil
    3. Adım 'Eymenn SD'. Çok iyi olur Özlem şu an hiçbir şey anlamış değilim çünkü :D teşekkür ederimmm

      Sil
    4. Yaa bende de oyle oluyordu. Mesaj atmistim bende. Eger silmediysem bakayim bir mesajlarima. Hemen geri yazarim buraya

      Sil
    5. Geri duzlenmisti hatta bende. Duruuunnn kizzzz. Bakiyorum :D

      Sil
    6. Ilk kisim bana verdikleri cevap. En asagida ise benim yazdigim soru var. Bana bu mesaji attiktan sonra duzeldi. Verdigi cevabin ozeti su: Guvenli degil dese bile devam edin. Yani surekli dene. Duzelecektir diyor. Bende denedim ve oldu.


      Hi bts_fire,

      Thanks for getting in touch.

      I am sorry it's been so annoying for you. You should be able to select the option to continue, even without the 'safe' unless Facebook changed that rule.

      Stardoll has secured pages on the login and payment pages. They are really the only pages that need it, because they are the only ones that require you to input personal information. Anywhere else doesn't need that kind of security, which is why the rest of the pages once you are logged in or have made a payment do not have the little security lock in the address bar or the 's' at the end of http.

      As long as the login and payment pages are secure, and you are not providing your personal information to other members, your account will be safe. Having every page secured on Stardoll is unnecessary and would slow game play. I hope this information has been helpful and informative. :)

      Regards,
      Svea
      Community Support









      You wrote:

      Hello there. I changed my facebook account and I want to connect my stardoll there. but it's not working. both on my facebook account. I can login both. I want to link my 2nd account to stardoll right now. but always a message like this. "Facebook has detected that Stardoll does not use a secure connection to transmit information. Until you update your Stardoll security settings, you won't be able to use Facebook to log in to this app." How do I fix this?

      Sil
    7. Evet. Yilin sorusunu soruyorum. Niye ekran goruntusu atmadim? :/

      Sil
    8. Hahahahahahahh olsun Meyra aynı şeyi yapacaktık yine. Teşekkür ederim ben o zaman denemeye devam ediyorum sürekli ahzhshhzhs

      Sil
    9. SENA shovturkiye4 Mayıs 2020 02:26

      ahahha çok güldüm :D ama sende mesaj at belki artık çözümünü bulmuşlardır

      Sil
  14. Ne yazıkki benim bildiğim bir çözümü yok bende de aynı hayatı veritor hatta stardoll güvenli dğeil diye flash bile kapanıyor çoğu zaman neden böyle bilmiyorum ama bir kaç aydır böyle

    YanıtlaSil
  15. Ay en aktif Sohbet konumuz bu oldu, aşağı in in bitmiyor :D Size bir konuda danışmak istiyorum. Birkaç hafta önce bir üyemizden Plaza'da alınabilecek şeyler tarzında bir yazı fikri gelmişti. O zaman bazı ürünleri seçip hazırlamaya başlamıştım ama araya ödevlerimin girdiği yoğun haftalar olunca yazı kaldı. Yazı Plaza'nın uygun fiyatlı ve kullanışlı ürünlerine, bir de pahalı ama değerlenebilecek ürünlerine yoğunlaşacaktı. Şimdi de birkaç haftadır It Girls'e gelen ürünlerin neredeyse hepsi kullanışlı ve uygun fiyatlı olduğu için yazıya devam edip etmemek konusunda kararsız kaldım. Sizce bu It Girls koleksiyonlarını çıkartarak devam mı edeyim, ya da direkt yazıyı yayından çıkartayım mı? Daha sadece ürün seçtiğim için yazmaya başlamamıştım bu arada. Fikirlerinizi merak ediyorummm.

    Bu arada evaandreanne'in önerisiyle hazırladığım bir başka konu daha var, o ve skandal odaklı bir iki Stardoll Tarihi yazısının da şimdiden haberini vereyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem bence yayınla o tarz şeyleri okumaktan çok zevk alıyorum. It Girls çıkartılabilir ya da orjinal hallerini de koyarak yazabilirsin ama senin için uzun ve yorucu mu olur bilemedim. Ama her türlü zevkle okuyacağıma eminim. :D

      Sil
    2. SENA shovturkiye4 Mayıs 2020 02:34

      Bence kesinlikle yapmalısın, ben eskiden koleksiyonlara çok hızlı göz atardım, ilk bakışta beğendiklerim dışında hiçbir şey almazdım, değerlendiği zamanda baazarda normal fiyatının iki üç katına almak zorunda kalırdım. Bu aralar daha mantıklı hareket ediyorum neyseki ama çoğu kişi hayatındaki yoğunluktan dolayı hızlı bakıp bazı şeyleri gözden kaçırıyor olabilir. o yüzden bu yazı iyi olur diye düşünüyorum. Ama çok emek vereceksin, vakit harcayacaksın onun içinde biraz kötü hissediyorum, bizde senin sadece ruhsal olarak yanında olabiliyoruz.

      ıt Girls için, bence çok ayrıntısına girmezsin belki 2-3 en en önemlileri koyarsın, koymasanda zaten herkes farkında.

      Diğer konularda çok iyi olacağa benziyor, merakla bekliyoruz :D

      Sil
    3. SENA shovturkiye4 Mayıs 2020 02:36

      Ve gerçekten baya konuşasımız varmış bu sefer :D Baya keyifli bir sohbet sayfası oldu. Ama yeni yazılanların hepsini göremiyorum çok uzun olduğu için artık sadece alt kısımdakileri okuyorum adasfdf

      Sil
    4. Ya ben bu konularda çok kötüyüm hiç tahmin edemiyorum. Benim için bayağı yararlı olabilir eğer yaparsan sfvfdfv

      Sil
    5. Harika olur. Eger islerini aksatmayacaksa, devam etmelisin bence. Skandallara bayilirim... :D :D Cok merak ediyorum simdiden ^-^

      Sil
    6. Sena gerçekten ben de bir sürü yorumu gözden kaçırıyorum bu konuda artık:D Aslında Disqus diye bir yorum sistemi daha var ve yorumunuza cevap gelince bildirim gelmesi, en son yapılan yorumun en üstte olması gibi iyi özellikleri var ama maalesef üyeliksiz yapılmıyor ve Türkçe olmadığı için yorum potansiyelini düşürür muhtemelen. O yüzden burayla kaldık :D

      O zaman ben ürünleri seçmeyi bitireyim, umarım yararlı bir yazı olur. Görüşleriniz için çook teşekkürler <3

      Sil
  16. Bir sey danisacagim. Su aralar satis yapabildigimden sd'lerim artti. Ve gecen yuzlerce sd harcayip yinede kazanamadigim interior'u denmek istiyorum. :D :D Kazananlara bir sorum var. Tam olarak saat kacta kazanidiginizi ogrendiniz? Begumunki yanlis hatirlamiyorum gece 3.00 -3.30 civariydi. Ama o bir ay onceydi. Belki degismistir diye ve isi garantiye almak icin soruyorum. Eymen yada kazananan bir baskasi bana donebilir mi acaba? ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birkaç gündür takip ediyorum o listeyi. Gördüğüm kadarıyla gündüz 16.00 sıralarında değişiyor, gece 01.00dan sonra değişiyor bir de. Ek olarak bir de sabah 08.00 gibi ama ondan tam emin değilim. :D aynı kişileri görmekten sıkıldım seni birinciliğe taşırsak çok mutlu olacağım. :)

      Sil
    2. Aynen. Liste kafasina gore degisiyor gibi :D Senden sonraki kazanan kisi sanirim sabah 8'de yayinlandiginda kazandi. Ss'ligim bitiyor. Yeniden olmayi dusunuyordum ama emin degilim. Bitmeden deneyeyim dedim. Tesekkur ederim :)

      Sil
  17. Bu yıl YKS'ye gireceklere Allah sabır versin :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sena shovturkiye4 Mayıs 2020 23:57

      Gerçekten öyle yaaa inanamıyorumm :/

      Sil
    2. Amin canım amin valla sabrımız tükendi artık çocuk oyuncağı yaptılar sistemi :( turizmin eğitimden daha önemli bir coğrafyada yaşadığımız gerçeği üzüyor beni konularım daha birsürü var nasıl yetişicel bilmiyorum çok stresliyim hakkınızı helal edin demeye geldim 1.5 ay oyuna girmeyi düşünmüyorum, sizleri seviyorum arada girerim, hoşçakalın :*

      Sil
    3. Yaa Mira, ne zaman kafanı dağıtmak istersen buradayız. İstediğin zaman mesaj da atabilirsin biliyorsun. Söylediklerinde haklısın, keşke biz değiştirebilseydik bir şeyleri. Konuları yetiştirebileceğine inanıyorum, sana iyi çalışmalar. Güzel bir programla halledersin sen. Biz de seni seviyoruz, kendine çok iyi bak <3

      Sil
    4. Miracımmm kararına saygı duyuyorum fakat stresinin seni ele geçirmesine izin verme. Öyle olunca çalışma motivasyonu hem düşüyor hem de verimli çalışma olmuyor. Ben sana güveniyorum, elinden gelenin en iyisini yapacağına eminim. Ve unutma hiçbir şey senden önemli değil. Ben de seni seviyorum kendine iyi bak. ♥

      Sil
    5. Televizyondan ogrendigim an ekrana ne ayaksin bakisi atip geri calisma odama gectim. Belliydi zaten. Takmayin kafaniza olacagina variir. Kazanip gideriz umarim :/ Ablam oturmus dua ediyo umarim KPSS'nin tarihi degismez diye :D Eymen sizin is nolacak daha belli degil ama bana onuda erkene alirlar gibime geliyor.

      Sil
    6. SENA shovturkiye5 Mayıs 2020 11:24

      Mira nasıl iyi olacağına inanıyorsan öyle olsun. Gerçekten can sıkıcı bir hal aldı yaptıkları, ama kafa dağıtmaya ihtiyacın olursa biz buradayız. Bizde seni seviyoruzz ♥

      Sil
    7. Aayyy Meyra aynı ablan gibi oturdum dua ettim dün inan hqhshwhsha umarım değişmez umarımmmm

      Sil
    8. Yaa :) güzel dilekleriniz için teşekkür ederim kızlar kısa sürede böyle güzel insanlarla tanışmak beni çok mutlu etti iyi ki bu bloğu keşfetmişim, koskocaman sevgiler ❤️❤️ :*

      Sil
  18. SENA shovturkiye4 Mayıs 2020 23:58

    Kızlar birazdan size iki gelinlik kombini atacağım İBS için, en beğendiğinizi söyler misiniz kimler online

    YanıtlaSil
  19. SENA shovturkiye5 Mayıs 2020 00:18

    1- https://hizliresim.com/y7Gkts
    2- https://hizliresim.com/3ssINU
    Sizce hangisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2. kombine bayıldım. Duvakla 2. kombin çok daha şık durmuş bence <3

      Sil
    2. ben de iki diyorum çok zarif duruyor ♥

      Sil
    3. SENA shovturkiye5 Mayıs 2020 00:32

      Ay benimde gönlüm ondaydı teşekkürler kızlaarrrrr :* ♥

      Sil
  20. Bu da bir seçenek - https://hizliresim.com/fiLVj6

    YanıtlaSil
  21. İBS sohbetimizi aramakla uğraşmak istemedim, tekrardan açıyorum buraya o yüzden :D Ben klübümde yazın aktifken neredeyse her kombin yarışmasına katılan 2 kişi vardı, çok da güzel kombinleri oluyordu. Onlar katılıyordur diye düşünerek üye oldukları klüplerin hepsine tek tek girdim veee bingo, hepsinde İBS var şu an :D Çoğu zaten başlamış ama ileride tekrar başlar bence. Bulduğum İBSleri yazıyorum:
    - PERSONA (başvuru döneminde şu an)
    - NightDiamonds (buradaki Doya Doya Moda adında ve başvuru döneminde)
    - hasretclub
    - bizbizeGirls
    - ece_fener

    Bir de Sena'nın söylediği Romanson klübü vardı, onu zaten biliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye5 Mayıs 2020 00:33

      Evet kızlar sizi de İBS lere sardım aahahsh katılın bencede ya eğlenceli

      Sil
  22. SENA shovturkiye5 Mayıs 2020 02:24

    Kızlarr Vinyl son koleksiyonun orjinal halini buldum, direkt kombini kopyalamışlar çanta hariç :D Vinyl konunun altına linki attım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder