Ana içeriğe atla

Sohbet #4


Herkese merhaba!
Her hafta devamını getirmeye çalışacağımız sohbet konumuzda bu hafta kapak dollumuz Eymenn oldu. Buradan Eymen'in kuzenine bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum. 

Gelecek haftanın sohbet konusunda da aynı şekilde yorum yapanlardan bir kişiyi çekilişle seçeceğiz. O yüzden özellikle anonim kullanıcılar nicklerini de yazabilirse çok güzel olur :) Bu sohbet yazılarında konu sınırlandırması yok, istediğinizi yazabilirsiniz. Yeni yorumunuzla yeni konu açabilirsiniz. 

Bildiğiniz gibi Stardoll'da çok yoğun bir hafta geçirdik. Şahsen ben Stardoll'a olan ilgimin tamamen geri geldiği bir hafta geçirmiş oldum, özellikle Museum Mile dövmesinin gelmesi beni çok güldürdü :D Bazen ekip böyle kararları alırken kendi aralarında neler diyordur diye merak etmiyor değilim. Bunun dışında her gün acaba ne interior gelecek heyecanı uzun zamandır Stardoll'da yaşamadığım bir şeydi. Şu an Stardoll yıllar sonra ilk kez üye kazanıyor. Ben 2013'ten beri chatte 3 basamaklı sayılar gördüğümü hatırlamıyorum, ancak bu sayılar şu an tekrar geri döndü. Stardoll ekibinin bu potansiyeli kullanmaya çabaladıklarını ama yine de yetersiz kaldığını düşünüyorum. Örneğin şu sıralar pek çok oyun kullanıcılarına evde kalmayı teşvik etmek adına oyun içi para veya premium diyebileceğimiz üyelikler hediye ediyor, ya da cazip kampanya ve indirimler yapıyor. Ne yazık ki Stardoll'dan henüz böyle bir adım görmedik, ama umarım görebiliriz. Kampanyasız ve hatta top-upsız haliyle bile Royalty klübündeki üye sayısı 2000 kadar artmış durumda. Bir de kampanya gelirse neler olur bilemiyorum :) Bu arada Stardoll'a yıllar sonra geri dönenler ya da ilk kez başlayanlar için çok büyük bir rehber yazısı hazırlığındayım. Bunun yanında Stardoll Tarihi'nin skandallı olayları, Callie's Picks Tarihi'nin devam yazıları, Stardoll'daki Efsane Kullanıcılar ve röportajlar da kafamda olan fikirler arasında. Ancak bu hafta kendi ders yoğunluğum artık kaldıramayacağım düzeye çıktığı için pek boş vakit bulamadım. Gelecek haftalarda programım hafifledikçe bu fikirleri yazıya dökeceğim.

Peki siz nasılsınız ve bu haftanız nasıl geçti? Artık karantinaya alıştığımızı, korkunç haberlerin dahi normalleşmeye başladığını düşünüyorum. Umarım kötü düşüncelerden uzak vakit geçirmişsinizdir. Yorumlarda buluşalım, herkese sağlıklı ve mutlu günler!

Yorumlar

  1. Ayyyneeennn katılıyorum. Stardoll inanılmaz canlandı bir ay öncesine göre. Tek sıkıntım sd'lerimin çok çabuk bitmesi 😆 Stardoll öyle bir oyun ki yeni gelecek olandan ziyade, eski olanların gelmesi insanları daha çok heyecanlandırıyor. Nostaljiden dolayı mı acaba? 🤔

    Dün akşam deprem oldu burada. Evde bir gümbürtü koptu sanki ev hopladı yerinden ama sallantı hissetmedim. İstanbul'da kendi kendine çöken bina haberlerinden sonra dedim bina çürük herhalde gidiyoruz çünkü sanki yıkılıyor hissi geldi :/ kötüydü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan beyni yeniliği sever derler ama nostaljinin her zaman farklı bir çekiciliğe sahip olduğunu düşünüyorum. Belki moda da bunu kullanarak benzer trendleri belli bir dönüşümle bizlere sunuyor olabilir.çok geçmiş olsun bu arada. :c umarım ciddi bir sıkıntı yaşamamışsınızdır

      Sil
    2. SENA (shovturkiye)10 Nisan 2020 16:53

      Geçmiş olsunn. Deprem kafası çok kötü ve o kafadan çıkmak biraz uzun sürüyor. İnşallah sizde öyle olmaz. Ve evet tek sorun sd hatta SC :D

      Sil
    3. Bana göre eski ürünler için bu kadar heyecanlanmamızın sebebi yeni gelecek olan koleksiyonlardan daha güzel olmaları :D
      Ayrıca depremden dolayı geçmiş olsun, umarım herkes iyidir.

      Sil
    4. Gayet iyiyiz kızlar merak etmeyin teşekkürler^^

      Sil
    5. Öncelikle geçmiş olsun, her türlü felaketi birer birer hatırlıyoruz galiba :(

      Nostaljiye olan yatkınlığımız konusunda katılıyorum. Bence de farklı bir çekiciliği var ve bu sadece Stardoll konusunda da değil :D

      Sil
  2. Aynen öyle. Yaklaşık 5 senedir bırakmıştım oyunu,evde kendime vakit geçirmelik bir platform oldu sd uzuuun bir aradan sonra tekrar. Tabi eşek kadar biri olarak bazen bu halimi garipsesem de karantina neler yaptırmaz insana diyorum :) eski dönemlere kıyasla en net gözlemledigim şey kıyafetlerin aşırı pahalanmış olması(normal koleksiyonlardan bahsediyorum misal it girls,prettyn love) stardollda da yoğun bir enflasyon var,sd iyice bereketsizleşmis anacım. Ben de %50 daha fazla sd kampanyası tarzı bir şeyler bekliyorum ama bakalım. Sizi de yeni keşfettim,aktif bir Türk sd blogu görmek beni ne kadar mutlu etti bilemezsiniz. :) Hepimize sağlıklı günler dilerim *u*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada kullanıcı adım:size_one

      Sil
    2. SENA (shovturkiye)10 Nisan 2020 16:55

      Tekrar hoşgeldin evet baya yükseldi fiyatlar maalesef

      Sil
    3. Hoşbulduk efenim ^^

      Sil
    4. Hoşgeldin Sena, aramıza katılmış olmana çok sevindim! :) Ben 21 yaşındayım ama bilmiyorum çok büyük bir yaş mı hala oynamak için. Ne kadar büyürsem büyüyeyim hala oynamaya devam edeceğim gibi hissediyorum :D
      Fiyatlar konusunda da katılıyorum. Çok fazla değişme oldu, sc ürünler bile pahalıya satılıyor bana kalırsa.

      Sil
    5. ya aslında ben de böyle şeylerin yaşı olmaz diyenlerdenim ama çevreden görebileceğim muameleyi düşünmek beni buna itti. mesela annem bana hala o bebek giydirme şeylerini mi oynuyosun falan demişti bir keresinde kaldı ki o zaman çok daha küçüktüm 20 yaşa göre. tabi sadece benim fikrim önemli bu hususta o yüzden ben de gittiği yere kadar ilgilenirim diye düşünüyorum :)
      ve...hoşbuldukk ^^

      Sil
    6. Hoş geldin Sena :) Pek çoğumuz yıllar süren uzun aralardan sonra şöyle bir oyun vardı ya diye dönüp sonra bırakamayanlardanız :D Çocukluğun uktelerini dolduruyoruz herhalde. Şu an yaratıcılığımızın ve tarz/dekor anlayışımızın bizimle beraber değişmiş ve olgunlaşmış olması daha keyifli geliyor bana :)

      Fiyatlar maalesef çok yükseldi :( Salgın öncesi artık zirvedeydi bu konuda, şimdi düşürüyorlar.

      Sil
  3. aynen bu hafta bencede stordol için güzeldi kıyafet lookları çok iyiydi ayrıca ev için birsürü arkaplan geldi ve paskalya yarışmaları bence çok iyiydi

    ama bir şey beni üşündürüyor doğru mu yanlış mı düşünüyorum bilemiyorum ama markaların bazı özel ürünlerini tekrar getirip ucuz fiyatlara satması onları çok pahalı fiyatlara para ve emek harcayarak alanlar için haksızlık olmadı mı?


    stardolu bir kenara bırakıp ben film ve belgesel önericem umarım izlersiniz asla pişman olmayacaksınız

    Isi & Ossi = bir netflix filmi alman yapımı cidden çok şaşırdığım bir film oldu çünkü bu kadar güzel çıkacağını tahmin etmemiştim çok eğlendim filmi izlerken

    The Final Table = bu bir yemek yarışması ve master chefi izlerken bile bu kadar gerilmemiştim bir sürü farklı ülkeden gelen yarışmacılar her bölüm bir ülkenin yemeğini yapıyolar ve çok farklı malzemeler kullanıyolar baya iyiydi

    Gıda Suçları= bu bir belgesel ve inanın bana yediğiniz birçok şeye farklı bakacaksınız belgesel izlemeyi sevmeyenler için önermiyorum(allahtan bu belgesel türkiyede çekilmemiş çekilseydi hiçbir hazır gıdayı ağzıma koymazdım)

    Ice movie = bu film gerçekten hayallerinin peşinden koşan bir kızın hikayesi o kadar çok şeyi başarıyor ki ağzım açık izledim o kadar zorluğun üstesinden geliyor muazam bir hikaye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerilerinin hepsini izlemeye çalışacağım. Gıda suçlarını çok merak ettim. Yaklaşık bir sene önce twitter'da hazır gıdalarla ilgili bir video izleyip o videodan sonra paketli ürünleri yemeyi bıraktım. Özellikle paket kekleri ağzıma bile süremiyorum. Bu belgesel de böyle bir şeydir diye tahmin ediyorum. :)

      Sil
    2. SENA (shovturkiye)10 Nisan 2020 16:59

      Haksızlık oluyor mu bende kararsızım. Bir yandan ürünlerin alternatif renklerinin olması işine gelir herkesin bir yandan da ama ben buna şu kadar harcamıştım da der.

      Sil
    3. Ice movie dışındakileri izlemiştim, mutlaka ona da bakacağım.

      Stardoll belkide kullanıcılar ürünleri kural ihlali yaparak sattıkları için bu şekilde değerlileri tekrardan getiriyor olabilir diye düşünüyorum. Ondan çok fazla para vermiş kişiler için haksızlık olup olmadığından emin olamıyorum bende.

      Sil
    4. Ben bu konuda aşırı çekimserim. Begüm'ün dediği şekilde kural ihlali yapılarak ticareti yapılan ürünlerin getirilmesi bana haksızlık gibi gelmiyor, çünkü onları o paralara (hatta bazen gerçek paraya) satın almaları için kimse zorlamıyor. Yasak olduğu da belli sonuçta :/ Ama örneğin belli bir süre için getirilen özel ürünler konusunda haksızlık gibi geliyor bazen bana da. Cidden bilemiyorum :/ Benim için çok sorun yok açıkçası, eski ürünlerin yayınlanmasını veya yeniden renklendirilmesini yeni koleksiyonlardan daha çok seviyorum. Zamanında alamadığım bir sürü şeyi alabiliyorum şimdi sonuçta.

      Önerilerin çok ilgimi çekti bu arada, çook teşekkür ederim. Özellikle Gıda Suçları'nı merak ettim.

      Sil
  4. Stardoll bildiğiniz üzere değerli ve limited ürünleri farklı renklerle yeniden sürümlüyor. Yakında Limited-Re Edition adı altında Steampunk veya Paperbag'ı görürsem şaşırmam :D Stardoll, bunu yaparak bir bakıma kendi kurallarına göre yönetiyor oyunu. Şöyle, 600 sd üzeri ürün alımları çok fazla ve bu durum kullanıcı sözleşmesinde yasak olarak nitelendirilmiş. Değerli ürünler tekrardan yayınlanıyor ve değer kaybediyor. İyi mi oluyor bence evet, en azından oyuna servet yatırmamamız gerektiğini ve oyuncuların eşit olması ilkesini insanlara aşılıyor. Bakalım bu kullanıcı aktifliği durumu karantinadan sonra da devam edecek mi? Stardoll oyuncuları elinin altında tutmayı becerir umarım:) Sevgilerle, sağlıkla kalın -sunzey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limited-Re Edition koleksiyonunda Steampunk veya Paperbag'ı görmek bence şaşırtıcı bir şey değil. Koleksiyonun tüm amacı zaten eski Le ürünlerini getirmek. Önceki koleksiyonunda da değerli ürünler vardı. Yeni bir Le-Re koleksiyonu görmek isterim ben. :D

      Bence Stardoll elindeki kitleyi tutmak için çok daha fazla çaba harcaması gerekiyor, şuan çoğu kişi yapacak başka şeyi olmadığı için oyuna geri dönüyor fakat her şey eski haline döndüğü zaman aynı şekilde devam ederlerse kullanıcıların oyunda kalacağını zannetmiyorum. :/

      Sil
    2. Ben sana tamamen katılıyorum :D Böyle giderlerse tutabileceklerine eminim. Şu an aşırı aktifler ve kullanıcılarla sürekli iletişim halindeler. Eskiden staff kullanıcılarına ulaşmak bu kadar kolay değildi bence. Kullanıcı memnuniyeti odaklı giderlerse sitenin 2012'de tıkılıp kalmış haliyle bile devam edebilirler ama bakalım asıl Flash sorunu ne olacak

      Sil
    3. SENA (shovturkiye)11 Nisan 2020 15:27

      Flashı çözebilseler çok daha oynayan insan olurdu bence

      Sil
  5. Aaayy birden kendimi görünce çok şaşırdım. Ncg olmuşum gibi bir his uyandırdı. :D Çok teşekkür ederim, mutlu ettiniz beni şu an. :) Kuzenimle ilgili güncelleme yapacak olursam, şu an çok şükür o ve ailesi iyi durumdalar. Umarım herkesin ailesi, sevdikleri iyi durumdadır, tek duam bu. :)

    Bu hafta gerçekten çok heyecanlıydı, para yetiştirmekte biraz zorlandım. Ayrıca ben de yıllar sonra dönen üyelerden biriyim, başlarda alışmakta çok zorlandım ama şimdi güzel bir kaçamak oluyor benim için. Sadece sene 2009-2010'da üyeler olarak yaptığımız şeyleri hatırladıkça gülümsüyorum ve daha samimi buluyorum. (Çiçeklerden kıyafet yapma, yıldızlardan saç yapma falan :D) Rehber yazısı çok iyi bir fikir olabilir. Ben de Sena gibi eşek kadar halimle Stardoll'a dönüşümü garipsiyorum.

    Ekstra sd teklifi gelse hiç fena olmaz aslında. Bütün hafta belki gelir diye bekledim ama umutlarım boşa çıktı. Stardoll'a ara verirken de kıyafetlerimin çoğunu satıp gitmişim o yüzden buna çok ihtiyacım var. :D

    Size ve emeklerinize tekrardan çok teşekkür ediyorum kızlar, sayenizde biraz daha keyifli vakit geçiriyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda dekoruna ve kombinine bayıldım. Normalde bu interioru almayı düşünmüyordum fakat resmi görünce almaya karar verdim :D

      Kıyafetlerin fiyatları çok düşük olsada interiorlar çok pahalı olduğu için çok fazla para harcamak gerekti gerçektende. Bende ilk hesabımla 2010 yılında başlamıştım oyuna. O zaman daha çok küçük olduğum için çoğu şeyin bile farkında değilmişim, sürekli bedavaları almaya çalışıyordum. :D
      2010-2012 sene arası sanırım Stardoll'un çok fazla sponsorluk aldığı ve bol bol etkinler yaptığı zamandı. Şuanda doğru düzgün en bedavalar var ne de etkinlikler. Çok nadir sponsorluk alıyor o da genelde yabancılara özel oluyor. :/

      Sil
    2. Teşekkür ederimmm. Ben de aldıktan sonra niye aldım diye biraz düşündüm fakat birkaç tablo ekleyince içime sindi açıkçası. Senin de hoşuna gitmesine sevindiim. :)

      Evet insan eski etkinlikleri ve o eski heyecanı özlemiyor değil maalesef. Fakat hala en favori oyunum bu 22 yaşındayım, 32 yaşımda da bunu diyeceğim galiba. :D:D

      Sil
    3. Kuzeninin ve ailesinin iyi olmasına çok sevindim :) Umarım her şey en kısa zamanda düzelir.

      Ben de bu hafta oyuna ne Starcoins ne de Stardollar yetiştirebildim ya :D Sürekli bir harcayıp harcadığını geri kazanmaya çalışma halindeydim. Para yüklemek istiyorum ama sonra kampanya olursa diye almak da istemiyorum :D Eski zamanları ben de gülümseyerek hatırlıyorum hep. Benim ilkokul ve ortaokul zamanlarımda Stardoll bizim sosyal medyamızdı :) Sürekli kampanya ve bedava peşinde koşardık, keyifliydi cidden. Yine öyle olmasını ben de çok isterdim. Bakalım 10 yıl sonra da bugünleri anacak mıyız :D

      Sil
  6. SENA (shovturkiye)10 Nisan 2020 16:50

    Selamm. Yeni Sena da gelmiş hayırlı olsun o yüzden ismimin sonuna dollumun ismini de ekledim, karışıklık olmasın diye :D Ve Eymenn tebrik ederiim :*
    Ben Stardollun bu koleksiyonlarına aşığımm fiyat ve kalite oranları müthiş. Tekrar Stardoll bağımlısı olmaya başladım. Bence çok iyi gidiyorlar, ekibin çoğunun hasta olmasına rağmen. Umarım çabucak iyileşirler ama bu koleksiyonlar devam eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekibin şuanda çalışamıyor olması sanırım tüm oyuncuların işine geldi. Çalıştıkları zamana kıyasla daha çok insan memnun ve oynamaya istekli.:D
      Sürekli kullanıcıların isteklerine göre çalışıyor olsalar hep bu şekilde ilerlerler fakat çok nadir istediklerimizin olduğu oluyor normal zamanlarda. Umarım bunun farkına varırlar ve gelecek koleksiyonları da buna göre belirlerler. :)

      Sil
    2. SENA (shovturkiye)10 Nisan 2020 20:14

      Bence bu süreçte onlarda fark ettiler oyuncuların ne istediğini. Ve corona geçtiğinde de artık bizim isteklerimize önem vereceklerini düşünüyorum yani umarım öyle olur :D
      Bende 2009dan beri oynuyorum ve 20 yaşındayım. Uzun zaman sonra tekrar oyunu bu kadar sevdim. Birkaç sene önce sadece 5 dakikalığına girip kapatırdım. Şuan gayet iyiyim. Ve baksanıza daha alıp kombinleyemediğim kıyafetlere https://hizliresim.com/9cFqxu Yani hiç bu kadar ürün olmamıştı kombinlemem gereken :D
      Ve benim ssliğim yarın bitiyor umarım LE falan ssliğim bitince gelmez çok üzülürüm :D

      Sil
    3. Kombinine bayıldım Sena, pantolonun harikaymış! Ve teşekkür ederiiiim. :** Ben de böyle ilerlemesini umut ediyorum ama LE gelir mi bilmiyorum sonuçta ekip çalışamıyor.

      Sil
    4. SENA (shovturkiye)10 Nisan 2020 20:36

      Bende çok teşekkür ederiiim :* Belkide ekip sağlığına kavuşunca bizi limitli mağazaların bombardımanına tutarlar :D Şuan Vinly, It Girls gibi mağazalardan ilerliyorlar. Ama limitli mağazaları üstüste yayınlarlarsa asıl o zaman sd sıkıntısı çekeriz :D
      Ve pantolon PPQ markasının, geçen gün bazaarda 10 sdye bulunca kaptım. Bu arada bazaarda da çok ucuz ürünlere rastlıyorum size de bu ara bakmanızı tavsiye ederim.
      Demin PPQnun White Collared Blouse unu 2sdye buldum, aldım. Çok aranan Hotbuys pembe kürkü 5 sdye, It Girlsün kahverengi botlarını 11 sdye, Pretty In Love ın eski grafikteki pembe LV çantasını 5sdye, Antidote bir çantayı 11sdye buldum. LE bir eteği 33sdye buldum.
      Yani şiddetle Bazaara bu aralar bakmanızı öneriyorum :D

      Sil
    5. Voovvv sena ne yaptın ya maşallah :D 11 sd'ye antidote mu 😲 Önerini dikkate alacağım 😂

      Sil
    6. SENA (shovturkiye)11 Nisan 2020 01:05

      Evet kızlar acil bakın bazaara böyle şeyler çıkabiliyor :D

      Sil
    7. Ay kombinin çook güzel bayıldım ben de <3 Alışveriş isteğimizi bazaarda karşılıyoruz artık :DD 11 sd'ye Antidote bile bulmuşsun, çok iyi cidden. Ben bazaara girmeye korkuyorum çünkü harcamalarımın sonu gelmiyor sonra :D Limitli bir şey gelirse falan diye bitirmekten korkuyorum paramı.

      Ve salgından sonra da bu şekilde devam ederlerse bizim durumumuzdaki pek çok üyeyi uzun bir süre daha düzenli oyuncu olarak tutacaklar ellerinde :) Bence müthiş bir fırsat. Gerçekten yıllardır oyundan şu 1 haftada aldığım keyfi almıyordum ya

      Sil
    8. Beğendiğinize çok sevindiim. Evet gerçekten de bazaarda alışverişe sardım :D umarım bende kaptırıp paraları bitirmem.
      Kesinlikle katılıyorum. Her gün acaba yeni ne geldi diye heyecanla giriyorum

      Sil
    9. Inanmiyorummmm :o Ama Ozlem hakli. Benimde sd'm azaldi. :( Alisverislerimi ksiitliyorum. Bazaari yasakladim kendime :D

      Sil
    10. SENA (shovturkiye)11 Nisan 2020 15:30

      Karantinada olduğumuz için param da kaldı cüzdanımda :D onlarla da sd yüklerim dedim eğer LE falan gelirse :D

      Sil
    11. Benimde aklimda oylebir fikir var ama gelir mi ki LE? Bu durumda olunca emin degilim :/ Bend egelirse diye sd biriktirmeye calsiiyorum ama Corona oldugu surece bu durum supheli gorunuyor. Bakalim..

      Sil
  7. Bu arada yeni blog kapağı süper olmuş elinize sağlık ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu halini çok sevdim :*

      Sil
    2. Tasarımı tamamen Begüm yaptı ve bence de cidden süper oldu. Beğenmenize çook sevindim <3

      Sil
    3. Beğenmenize çok sevindim, benimde çok içime sinen bir kapak oldu! ^^

      Sil
    4. Aynen. Ellerine saglik. Fotografa bayildim ben :*

      Sil
  8. Veee 2 günlük sokağa çıkma yasağı gelir :D Sizin yaşadığınız yere de geldi mi? Bence zamanlama açısından korkunç bir karar oldu, malum herkes sokaklara fırladı... 1-2 saat fırın vs. yerlerin açık olup olamayacağının haberi de gelmeyince olanlar oldu. Gerçekten çok üzülüyorum ülkenin durumuna ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende az once duydum ama Maras'ta hala disarida arabalar var :D :D Tinlamiyo bizim sehir. Sonumuz Amerika'da tuvalet kagidi icin yasanan kavgalara donmez umarim. Daha oncede soylemistim. Cok gec kalindi yasak icin. 2 gun degil. Bu hastalik bitene kadar surmeliydi. Her seyi yavas yavas neden yaparlar ki? :/

      Sil
    2. Dün akşamdan beri olan olaylara gülüyorum resmen ağlanacak halimize güler olduk. Ben -evde kalanlar- bir aydır boşuna mı evlerdeyiz? Gece resmen virüs gözümüzün önünde yayıldı da yayıldı. Bir de aklımda bir soru var. Ben marketlerin saat 8'de kapandığını biliyorum yani biz ihtiyaçlarımızı ona göre ayarlıyorduk, dün gece neden hepsi acıktı? Çok kötü bir yere doğru gidiyoruz bence. Sonumuz kötü olmaz umarım.

      Sil
    3. İkinize da tamamen katılıyorum. Özellikle Eymen'e ağlanacak halimize gülme konusunda... Sinirlerimiz bozuldu artık. Böyle bir süreç nasıl bu kadar paniğe sevk edecek bir şekilde yönetilir anlayamıyorum. Yasak için hem çok geç kalındı, hem de bu böyle olmamalıydı. Devletin üst makamları bile koordine olamamışçasına bir atmosfer vardı dün akşam. Çok üzgünüm cidden ya. Çok yazık oldu. Biraz mucize beklemek gibi olacak ama yine de her şeyin düzelmesi için umut etmekten başka yapabileceğimiz bir şey yok artık.

      Sil
  9. SENA (shovturkiye)11 Nisan 2020 02:45

    Evet gerçekten kötü oldu herkes sokağa fırladı. Hatta bazı sıralarda kavga çıkmış videolarını gördüm. Benim yaşadığım yerde de yasak var. Abimde su az kaldı diye çıkmıştı bakkal çok yoğunluk oldu, herkes dip dibe diye kapatıyorum artık demiş. Ki haklı da sosyal mesafe falan kalmadı çok kötü oldu bugün durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durumumuz cok daha kotuye gidiyor. Tum ulkelerdeki vaka siralamasinda 9. olduk. En mantikli karar sokaga cikma yasagiydi. Fakat o bile duzgun yapilmiyor. Su alma isi cok mantikli. Ekmegide kendiniz yapin bence. Bizim sehirde bir ekmek fabrikasinda biri korona'ya yaklanmis :/ O yuzden yaklasik 1 aydir biz ekmegimizi kendimiz yapiyoruz. Annem 3 gun boyunca sabah kalkip ekmek deniyordu :D :D 3. gun basarmisti :D

      Sil
    2. Aa kendi ekmeğinizi yapmanız çok güzel. Peki tadı nasıl :D Valla bizim millet ekmeksiz yapamıyor galiba fırınlardaki kalabalığa bakılırsa 😅

      Sil
    3. Valla benim fikrim halk cahil anam. Büyükşehir olmayan yerlerde bile sokağa akın akın çıkılmasının başka açıklaması olamaz 🤔

      Sil
    4. Su dağıtım şirketleri çalışıyor ama bunun yasak duyurusundan 2 saat sonra haber verilmesi :DD Sinirlerim bozuldu gerçekten. Dünden sonra artık yapılacak tek şey "gönüllü karantina" teşvikinden zorunlu karantinaya geçmemiz. Ama o da şu an hayal gibi görünüyor. Çalışmak zorunda kalan milyonlarca insanımız da yarınının maddi manevi hiçbir güvencesi olmadan gitmeye devam edecek artık.

      Meyra bu arada evde ekmek fikri çok hoşuma gitti, anneme söyleyeceğim bakalım :D

      Sil
    5. SENA (shovturkiye)11 Nisan 2020 15:33

      Haklısın ekmek için çıkılmamalı ama annemin dediği şey bu sefer de un için çıkacağız oldu :D O yüzden bir sürü paket ekmek alıyorlar. Şuanlık yeterli var elimizde. Bir dahakine de mısır ekmeği yapacağız size de tavsiye ederim :D

      Sil
    6. Sandvic boyutlarinda ekmekler yapiyor annem. Firin ekmekleri beklemeyin :D :D Ilk gun ramazan pidesi denedi. Olmadi. Ikinci gun bazlama denedi,oldu ama her sabahta bazlama olmazdi. 3.gun tarifi sonunda tutturdu :D :D Dun yine yapti. Haftada 1 kez yapiyor ekmek. Ama bu ay elektrik faturasi baya gelecek. Hem online dersler yuzune hemde firin :D :D fdscgkjx

      Evde ekmek artik mecburi oldu bizim sehirde. Demistim zaten ekmek fabrikasinda cikan korona olayini. Sizde yapin. Tavsiye degil bu. Bence gereklilik olarak algilayin :* Umarim iyisinizdir ^-^

      Sil
  10. Tebrik ederim Eymen ^-^ Dekorun ve kombinin cok hos olmus :* Umarim sen ve ailen iyisindir. Guvende olun ve evinizde kalin.

    Bu hafta sd'de ne oldu anlamadim :D Dedigin gbi mm dovmeleri benide soka ugratti. Fakat rengini sevemedim. Keske eski dovmeler gelip daha yuksek bir fiyata olsaydi en azindan. Ona bile raziydim. Dedigin gibi chatte de artmalar yasandi. Ama benim arkadas sayim az. o yuzden en fazla 39-40 goruyorum :D :D Yetiyorr o bana. Diger oyunlarda bu tur premium lar yapildigini bilmiyorudm. Stardoll'da da gelse keske:/ Bakalim.. Bu Corona'dan kurtulamayacak gibiyiz ama umarim kurtluruz. Durm gercekten cok kotu. Amerika'da almadigi tedbirleri fazlasiyla oduyor. Trumpgecen cikmis konusuyordu "Siz maske takin ama ben takmayacagim" Bu neyin kafasi? jhsgduyjhdgsk Devlet baskani boyle ise ulke ne yapsin? Disari cikmak istiyorum. Kursa gitmeyi dahi ozledim. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BitLife diye bir mobil oyun oynuyorum, orada oyuna girince açılan seçeneklerde evde kalacağıma söz veriyorum'u seçersen 14 gün premium üyelik hediye ediyorlardı :D

      Amerika da kötü durumda gerçekten. Öyle bir başkanı insanın ciddiye alması da çok zor zaten :D Ben de dışarıyı artık iyice özlemeye başladım. İnsan bu sıralar yapabileceği şeyleri düşündükçe daha da üzülüyor :( Eninde sonunda bu beladan kurtulacağız ama bakalım ne kadar sürecek. Devletlerin ekonomik kaygılarla yapmadıkları şeylerin bedelini biz ödüyoruz ve bu bedelin süresi her gün daha da artıyor bence.

      Sil
    2. SENA (shovturkiye)11 Nisan 2020 15:36

      Amerikanın durumu da gerçekten çok kötü. Hem insan yoğunluğu çok hem insanlar özgürlükçü olunca pek tedbir alamadılar hemde başkan iyi bir başkan değildi. İşler çığırından çıktı

      Sil
    3. çok teşekkür ederim bu arada, hepimiz güvende oluruz umarım. :**

      Sil
  11. Bu hafta garip bi şekilde stardoll çok eğlenceli geçti ister istemez hep stardoll a girerken buldum kendimi son 1 ay hiç girememişitim ama interiorlar ve gelen ürünler beni oyuna bağladı diyebilirim güzel geçti harrods un gelmesi mm dövme gelmesi harika ötesiydi keşke değerli limitli ürünler olarak chanel çanta le versiyonu vardı onun gelmesini çok isterim size linkini bulup atıcam mutlaka sizin de seveceğinize eminim, ben de nedense stardollda alışveriş temalı şeyleri çok seviyorum dekorda filan çok hoşuma gidiyor bu arada bu blog türkiyenin şuanda en aktif bloğu çok seviyorum cidden her gün girip bi bakıyorum bu arada yeni kapak fotoğrafınız çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan mı bahsediyorsun? https://www.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2Fghandoora94.blogspot.com%2F2012%2F08%2Freal-version_27.html&psig=AOvVaw29BlQDHz9Fiq2lWieYk23C&ust=1586693580887000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCICuo62s4OgCFQAAAAAdAAAAABAI

      Eğer buysa gerçekten oyundaki en güzel ürünlerden biri bence :D Ne yalan söyleyeyim gelmesini çok isterim. Blog hakkında yorumların için kendi adıma çok teşekkür ederim :* Sizlerden gelen yorumlar sayesinde aktifliğimizi iyice artırıyoruz biz de :)

      Sil
    2. Evet bu ürünü diyordum canım, süper bir ürün ben böyle farklı tasarımsal şeyleri seviyorum bence de stardoll daki en güzel ürünlerden gelirse ben çok mutlu olurum pembe versiyonu var reelde oda çok hoş hemen yükleyip atıcam canım, rica ederim canımın içi doğrular :*

      Sil
    3. https://hizliresim.com/W0Updd

      Bu da pembe - yada toz pembe diyebiliriz- versiyonu muazzam gerçekten zengin olsam reelde de alırdım gerçekten :D, inşallah stardolla da gelir yeniden

      Sil
    4. bence de umarım gelir bu çanta bunu ben de çok beğeniyorum.

      Sil
    5. Ben de şöyle bir şey buldum: https://www.sydnestyle.com/wp-content/uploads/2009/03/chanel.jpg

      Aslında orijinali limitli olan Museum Mile dövme yeniden renklendirilip geldiğine göre bence bunun da gelmesini isteyebiliriz öneri olarak :D Bu renkleri de müthiş çünkü. Ben yarın önerileri e-posta atarken ekleyeceğim, eğer isterseniz siz de öneri olarak gönderin :)

      Sil
    6. SENA (shovturkiye)11 Nisan 2020 22:37

      Bencede gelebilir ve çook çok isterim gelmesini en sevdiğim çantalardan gerçekten

      Sil
    7. Aynen özlemcim bu fotoğrafı ben de görmüştüm pembesi de muazzam gerçekten aynen getirebilirler bence de pembe versiyonunu ama calileye gelir mi bilmiyorum bence limitli ürünlerin getirsinler achieve limitli ürünler koleksiyonu filan yapabilirler bu çantabında pembesi müthiş olurdu doğrusu aynen siz de önerin hep beraber önerelim yarın ben de önereyim e postayla herkes önerdiği zaman gelme olasılığı artar :))

      Sil
  12. Aa önce yine interior yayınladılar cumartesi normalde kataloğa hiç ürün gelmiyordu bu beni şaşırttı birde bu aralar pek insanların önerilerini getirmiyor son 2 gündür stardoll gibime geliyor sürekli bedavaya yada sc ye satılan ürünleri 20 sd ye getiriyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görünce şaşırdım ama hafta sonu da devam edecek olmaları çok güzel bence :) Yakın zamanda olan özellikle Starcoins ürünlerin gelmesi cidden sinir bozucu :/

      Sil
  13. Kızlaaar inanamıyorummmm. Aldığım şeye bakar mısınız? https://hizliresim.com/F1WkLQ 😱😱😱😱 Bana 1 fendi, 1 balenciaga, 2 subcouture'a patladı ama bence değdi 😂 Bu hafta stardoll'da inanılmaz bir hafta yaşadım inanamıyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh My gottt!!! 😦😦😦 Ben size geçen yazılarda dedim mortal Kiss in sc ye satıldığı pin brosh var diye vay be almışsın helal olsun nasıl buldun çok zor bunu bulmak ve tabi ki de almak sc versiyonunu yani, gerçekten 2 sc ye mi aldın? Omg hala şoktayım

      Sil
    2. SENA (shovturkiye)11 Nisan 2020 23:14

      İnanmyoruum çok sevindim adına. Çok çok popüler bir ürün gerçektenn.Fendi balenciaga ve subcouture zamanla yeri doldurulur ama bu biraz zor bir parça bence güzel bir alışveriş olmuuuş.

      Sil
    3. Mira takas yaptım 😂 orjinal pini görünce yemin ediyorum elim ayağım titremeye başladı o derece heyecanlandım. Hayatım canlandı birden 😅 sena kız çok tatlıydı ya değiş etmeyi kabul etti. Ben dedim ki istediğin her şeyi al ama lütfen o pini bana ver ki antidote, le falan da vardı, ama o bunları istedi ^^

      Sil
    4. SENA (shovturkiye)11 Nisan 2020 23:39

      İyiymiş vallahi koleksiyonuna eklemen şarttı :D Ve o da o parçaları arıyordur belki çok iyi olmuş yaa çok sevindim :*

      Sil
    5. Çook teşekkür ederiim sena. Evet iyi oldu. Ben hatta başta beni kandırıyor mu diye düşündüm ama takası yapabildik şükür 😋

      Sil
    6. Agzim acik ekrana baktim. Nasil yaaa? Bide 2 sc. Yok artik :o Ben bir fatiha okuyup kendimi ufleyeyim belki banada gelir boyle sans :D :D

      Sil
    7. Ayyy çok sevindim cidden, bunun Callie versiyonu oyunda çok yaygın ama orijinali çok nadir bulunuyor ve sen çok iyi bir takas yapmışsın bence :D Verdiğin şeylerin hepsini kısa zamanda da bulabilirsin

      Sil
  14. Senin adına çok sevindim canım güle güle kullan :* bu ara stardoll olarak mortal Kisslendik 😁😅 gerek interior olarak gerekte archieve olarak sen de koleksiyonu tamamlamışsın mutlu son gibi bişey yani 🌸😊👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen bayağı geldi bu ara :D Ama maalesef koleksiyonum bitmedi ve bitmeye de yaklaşmadı bile çünkü bulmak çok zor :/ Keşke vaktinde daha fazla alsaymışım diyorum ama olsun. Bu pin'i bulacağımı aklımdan bile geçiremezdim. Ben yok oldu falan sanıyordum çok şaşırtıcı oldu :O

      Sil

Yorum Gönder