Ana içeriğe atla

Sohbet #5


Herkese merhaba!
Her hafta devamını getirmeye çalışacağımız sohbet konumuzda bu hafta kapak dollumuz shovturkiye oldu. Bu haftaki konunun gecikmesinden dolayı özür diliyorum, son birkaç günüm ders açısından yoğun geçti. Oyuna pek vakit ayıramadım.

Gelecek haftanın sohbet konusunda da aynı şekilde yorum yapanlardan bir kişiyi çekilişle seçeceğiz. O yüzden özellikle anonim kullanıcılar nicklerini de yazabilirse çok güzel olur :) Bu sohbet yazılarında konu sınırlandırması yok, istediğinizi yazabilirsiniz. Yeni yorumunuzla yeni konu açabilirsiniz.

Peki bu haftanız nasıl geçti, neler yaptınız? Yorumlarda buluşalım.

Ve son olarak, bugün 20.00'daki Paskalya Partimize hepinizi bekliyoruz! Parti hakkında detaylı bilgi almak için bu linke tıklayabilirsiniz. Bu blogumuzun ilk partisi olacak ve özel bir parti olacağı için katılımınızı bize bildirmeniz gerekiyor. Dilerim hepinizle tanışma ve konuşma fırsatımız olur :) Herkese güzel ve sağlıklı bir hafta diliyorum.

Yorumlar

  1. SENA shovturkiye18 Nisan 2020 18:42

    Kendimi görünce şaşırdım bir an :D Çok teşekkür ederim, hediyen içinde çok teşekkürler Özlem çok mutlu oldum ❤️ Bu benim partiniz için yaptığım kombin, iyi denk geldi konuya :D
    Derslerin nasıl gidiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahdhdajd evet senin kombinin önden spoilerlı oldu. Derslerim fena değil ama ben konu olarak çok geride kaldım maalesef. Yetiştiremiyorum :( Bir de bölümüm dil-edebiyat olduğu için çok ekstra okuma gerekiyor, inan yıldım :D Birkaç farklı alfabe ve dil görüyorum, bazen kafam gidiyor tamamen.

      Sil
    2. SENA shovturkiye18 Nisan 2020 23:39

      olsun bence çok konu gitmektense az konu ama anlayarak ilerlemek daha önemli. Umarım her şey iyi olur

      Sil
  2. Tebrik ederim Senacım çok güzel göüzüküyorsun. ♥

    Parti için ton sür ton bir kombin yaptım kendime ama pek de emin değilim. :) Ben de uzun zaman sonra bir partiye katılacağım toplu olarak eğlenceli olacağından eminim. :)

    Bu hafta ben mental olarak iyice bunalmaya başladım sizde de öyle oluyor mu? Artık iyice bir nefes almak istiyorum, sanki ev iyice küçülmeye başladı. :D Bu hafta anime filmlerine sardım. Herkesin bildiği ve severek izlediği klasikleri izliyorum ve hem eğlenceli geliyor hem de toplumun özelliklerini çok iyi yansıttıklarını düşünüyorum. Filmler bittikten sonra bir süre durup film üzerine düşünebiliyorum, böyle olması hoşuma gidiyor.

    Umarım herkesin haftası güzel geçmiştir, sağlıkla kalın. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklıymışsın, kesinlikle eğlenceli oldu :D

      Ben aksine ilk defa bu hafta daha iyi hissediyorum kendimi. Ama dışarıyı ben de çok özledim, dairenin içine tıkıldık kaldık. Sık sık bahçeli bir evimiz olsaydı bari diye düşünürken buluyorum kendimi :)

      Güzel bir tesadüf oldu, ben de animelere sardım bu hafta :D Bugün Neon Genesis Evangelion'a başladım. O bitince de hazırladığım anime filmler listesini izleyecektim :D Neleri izledin? Eğer izlemediysen Perfect Blue'yu mutlaka listene eklemeni öneririm, inanılmaz bir filmdi çünkü.

      Sil
    2. SENA shovturkiye18 Nisan 2020 23:42

      Evet çok eğlendik, çokta şıktın. Bu hafta bende de Eymen gibi oldu. Sanki evde çok gereksiz kalabalık var gibi gelmeye başladı, biraz yalnız kalacağım bir alan istedim, bunaldım. Dışarı çıkıp saatlerce yürümek istedim.
      Anime hiç benlik değil ya maalesef, arkadaşlarımda seviyor.

      Sil
    3. Dizilerden ziyade daha çok film izledim Özlem. Howl's moving castle, Ocean waves, from up on poppy hill, whisper of the heart (favorim), princess mononoke, spirited away, the wind rises (Çok güzeldi) izledim. Dizi olarak da Lost Song bakıyorum biraz. Değişik bir şey ama hoşuma da gitti. Önerdiklerini listeme ekledim hemen. İlk firsatta izleyeceğim.

      Ve ayrıca evet parti çok eğlenceli olduuuu :)

      Sil
    4. Ayy Studio Ghibli :)) Sanat eseri gibi filmler. From Up on Poppy Hill ve The Wind Rises'ı henüz izlemedim ben ama merak ediyorum ikisini de.

      Sil
    5. Madem anime izliyorsunuz size Attack on Titan'ı önerebilirim :D Benim hoşuma gitti ama karamansar bir anime haberiniz olsun ^^ Ama ben de anime izlemeyen biri olarak onu bayağı beğenmiştim. Şimdi de popüler olanlardan Tokyo Ghoul var, onu izliyorum. Ama öyle aman aman değil bence

      Sil
    6. Ben Attack on Titan'ı izledim, gerçekten mükemmeldi :( O kadar sevmiştim ki 3-4 bölümlük yan mini dizilerini bile izledim. Animeleri çok sevmeyenler konusunu okuyunca bu mu beğenilmiş gibi düşünebilir bence ama kesinlikle öyle değil. Tokyo Ghoul'u da 2 sezon izlemiştim ama ben de aynısını düşünüyorum. Merak edip bitirmedim bile

      Sil
  3. Partiye kombin düşüneceğim için bu sohbet konusunu hızlıca hazırlamıştım, kendi haftamdan hiç bahsetmedim :D Bu hafta uzun zamandır beklediğim 2 albüm geldi. 1.'si Rina Sawayama'nın debut albümü SAWAYAMA, 2.'si deee Fiona Apple'ın Fetch the Bolt Cutters'ı. Rina Sawayama'yı dinlemediyseniz bir şans vermenizi isterim, pop müziğe dair umut kaynaklarından biri kendisi :D Ayrıca Take Me As I Am ve bu hafta çıkan albümdeki XS şarkılarında inanılmaz bir 2000ler başı Britney Spears havası var. Fiona Apple'ın albümü ise şu an her türlü müzik listesinin zirvesinde ve tamamen hak ediyor bence :D Albümü deneyimlemek gerekiyor gerçekten, anlatması çok zor çünkü.

    Bunların dışında bu hafta yukarıda Eymen'e söylediğim gibi Neon Genesis Evangelion'a başladım, muhtemelen bu gece onunla sabahlarım :) Film olarak sadece bir ara Harry Potter ve Sırlar Odası'nı izledim. İçimden pek bir şey izlemek gelmedi bu hafta. Stardoll zaten çok sıkıcıydı bahsetmeye bile gerek yok sjfhsfjksflaj Umarım gelecek hafta böyle olmaz. Güzel bir hafta diliyorum herkese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye18 Nisan 2020 23:46

      Dediğin albümlere bakacağım Özlem, merak ettim. Bende SATCyi bitirmek üzereyim. Ondan sonra biraz kitap okumaya yöneleceğim, sonra HIMYM izleyeceğim. Evet daha onu izlemedim ve Friends i de izlemedim, onu da izleyeceğim :D

      Sil
    2. Ilk kez duydum bu sarkicilarin isimleri. Bende bakip geri dusuncelerimi yazmak icin buraya donecegim. Friends'i cok cok cok cok duydum ama maalesef cok fazla yarim dizim var. :D Birde ben metafizik karakterlerin oldugu dizileri daha cok seviyorum ^-^ Ama ileride bir gun friends'e bakacagim. :)

      Sil
    3. Ozlem, Xs sarkisi cok guzelmis. Rina'nin tarzi gercekten cok farkli. Saci, makyaji ayri bir hava katmis kendisine. XS klibi bana reklamlari animsatti :D Sonunda tum turuncu siseleri alip kacmasina komikti :D Kendimi gordum ^-^ Sarki cok hosuma gitti.

      Fiona baya eski bir sarkiciymis :o Hic duymadim yada gormedim. Fetch The Bolt Cutters sarkisinin tarzi Rina'ninkinden cok cok daha farkli. Ritimleri cok hosuma gitti. Aksanida cok guzelmis kizin. Rahatlatici bir sarki. Birine kizdiktan sonra sakinlesmek icin dinlenebilir :D :D Tesekkurler tavsiyeler icin. Albumlere bakacagim. Rina'nin tarzi cok hosuma gitti ama ^-^

      Sil
    4. İkinize de Friends'i öneririm, ben bitince kendi arkadaş grubum dağılmış gibi hissetmiştim :( Keşke zihnimden bölümler silinse de bir daha izlesem ahfkajfjk

      Meyra çok sevindim beğenmene cidden :) XS klibi gerçekten çok eğlenceli, bayıldım ben de :D Fiona'nın Rina'ya göre daha komplike bir müziği var, inanılmaz yaratıcı bir kadın. Çok sık albüm çıkartmıyor ama çıkarttıklarının hepsi çok iyi albümlerdi bence. Umarım albümleri de seversin <3

      Sil
    5. Hiç duymadığım kişiler ama bakacağım bende :D

      Sil
  4. Dekorun ve kombinin cok guzel olmus Sena :* Tebrik ederim.

    Bu hafta ben cok fazla daraldim. Derslere odaklanamiyorum ki bunuda eve tikilip kalmaktan oldugunu dusunuyorum. Son bir kac gundur psikolojik olarak iyiyim ama ^-^ Dunki partinin etkisiyle gunlerim bir kac gundur iyi geciyor. Ama dersler konusunda ayni seyi soyleyemiyorum maalesef. Bu parti isini her ay denemeliyiz bence. Bizlere de iyi geliyor.

    Stardoll'a gelirsek it girls ve vinyl'den cok cok bunaldim. Ozellikle renklerinden :D :D Yesil ve hasir tarzi renkler geliyor. Yesili bende severim fakat it girls'e gelen yeni yesillerin rengi fazla cirtlak :D :D Evet en dogru kelime bu.

    Vakit gecirmek icin Supernatural izliyorum hala :D :D Seneye bugun biter herhalde:D Kendinize dikkat edin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye19 Nisan 2020 17:16

      Teşekkür ederim Meryem :* Sen beni partide çok güldürdün ya, çok eğlendim gerçekten :D

      Sil
    2. Ahahahaha aynen hele son gelen It Girls'deki renkler BAKIN BEN BU RENGİM İŞTEEE der gibiydi. Renk tonlarını beğenmedim. Bir de güzel parçaları recolor yapıyorlar, bu güzel bir şey ama yeni grafik ile sanki ürünün çakması gibi duruyor. Sanırım ucuza koyduklarından yeni versiyonlarını pek önemsemiyorlar. Yani tek yaptıkları yeniden renklendirmek grafiği bozmalarına gerek yok sonuçta yepyeni bir ürün değil -_- Sadece balenciaga olanlar güzeldi diğerleri çakma gibi gerçekten

      Sil
    3. SENA shovturkiye20 Nisan 2020 17:45

      Tek kombin halinde yayınlamalarındansa bari böyle renklendirsinler ona da razıyım :D

      Sil
  5. SENA shovturkiye19 Nisan 2020 17:22

    Ben bir tek The Vote kazanabiliyorum Stardollda. O yüzden her gün The Vote a fotoğraf yolluyorum, uzun zamandır da kazanmadım. Eskiden oylarken kendi fotoğrafıma illa ki denk gelirdim gün içinde, uzun zamandır gelmiyorum. Siz beni görür iseniz, ve dollumu hatırlarsanız :D, bana oy verir misiniz kızlar, ben sizden birini gördüğümde oy veriyorum bu arada aklımdasınız :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kazanabildiğim hiçbir şey olmuyor 😬 Ama ben the vote'a hiç katılmıyorum belki de katılmalıyım

      Sil
    2. SENA shovturkiye20 Nisan 2020 14:57

      Katılmalısın benimde bir tek orada şansım oluyor.

      Sil
    3. Ben Vote'a görev olmadığı sürece bakmıyorum hiç ya :D Çok sıkılıyorum nedense oylarken. Ama denk gelirsem mutlaka oylarım merak etme :D

      Sil
    4. SENA shovturkiye20 Nisan 2020 17:47

      Tamam teşekkür ederim :D Ya sc artık yetişmediği için Vote bolca kullanıyorum :D

      Sil
  6. Sena tebrikler çok tatlı gözüküyorsun 🥰
    Ya ben artık top offer gelsin istiyorum :((((( Sd bitik olunca gerçekten çok kötü oluyor. Zaten kardeşimin de bilgisayarda bir sürü ödev ve online dersi olduğu için iyice giremiyorum 🤷‍♀️ Ben bu aralar hay day oyununa sardım hala öyle gidiyor. Keşke kendimi geliştirecek bir şeyler de yapsam ama üşeniyorum 😬
    Acaba ne kadar sürecek stardoll'un recolor'ları merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye20 Nisan 2020 15:03

      Teşekkür ederiim :* Evet ya bende top offer istiyorum gerçekten umarım kısa süre içinde gelir

      Sil
    2. Ben de :((( Top up gelirse diye oyuna para da yüklemek istemiyorum ama SSliğimin bitmesine tam 32 saat kalmış :/ Top-up yapmak koleksiyon yayınlamaktan çok daha kolay, niye yapmıyorlar anlamıyorum

      Sil
  7. İnşallah korona yakın zamanda biter psikolojimizi bozdu cidden bu sene bayramın bile teknolojik olabilme ihtimali var artık görüntülü el öpücez mecburen kötü bi durum herkes sağlıklı olsunda o yeter, stardoll ise vinly kusucam artık keşke hiç getirmeseler madem korona yüzünden tasarım ekibi hasta zorlamasınlar bence ürün getirmek için renklensirilmiş koleksiyon fikri güzel onlar hoşuma gitmişti stardollu interior geldiği hafta heyecanla oynuyordum ama şimdi ise o heyecan kayboldu diyebilirim yerini eski sıkıcılığı aldı ben zaten mağaza dekor moda için giriyorum tüm arkadaşlarım maalesef bıraktı oyunu :(
    Bu arada elite izleyen var mı ya başlamak istiyorum ama bilemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye20 Nisan 2020 15:07

      Bayramda ziyaret edilmemesi benim lehime oldu çünkü hiç sevmiyorum ya :D Ama Corona keşke bitmiş olsa, bu daha önemli. Çoğu Avrupa ülkesi yasakları gevşetmeye başlamış, virüs azaldığı için. umarım bizde de azalır.
      Elite izlemiyorum ama tüm arkadaşlarım izliyor ve bayılıyorlar. İzleyesin varsa bence başla :D

      Sil
    2. Bence ihtimal değil, kesin bir şekilde bayram teknolojik imkanlarımızla kutlanacak. Bu kadar kısa sürede virüsün bitme ihtimali yok, en fazla azalabilir. O da bayramda herkesin 4 bir yana dağılmasıyla mahvolur, göze alamazlar bence :( Zaten teravih namazlarının camilerde olmayacağı açıklanmış bugün.

      Ve evet, o hafta Stardoll'u keyifli yapan interior beklemekti galiba :D Ben de sıkılıyorum, artık günlük mini koleksiyonları blogdan takip eder oldum.

      Elite'i izlemeyen son 3 kişi biziz galiba. Twitter'da ve Whatsapp gruplarında herkes sürekli onu konuşuyor

      Sil
    3. Elite ben de izlemedim ve izlemeyi düşünmüyorum. Twitterda falan sürekli gördüğüm için bir ön yargı oluştu galiba. Hiç elim gitmiyor.

      Sil
  8. Royalty üye sayısı 10 bine çıkmış :O Ben en son baktığımda 7 bindi. Sanırım 1-2 hafta önce bakmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay cidden inanılmaz ya :O Herkes Stardoll'a döndü gerçekten. Yıllardır hiç böyle bir üye artışı olmuyordu

      Sil
    2. Cogu donen uyeler dondugune pisman mi acaba onu dusunuyorum. Cunku hastaliktan dolayi Stardoll'un elinden bir sey gelmiyor ve koleksiyonlar bastan savma oluyor. :/ Bakalim bu hafta nasil bir koleksiyon gelecek.

      Sil
    3. Biraz pişman olmuş gibiyim Meyra. Ben biraz heyecan istiyorum yeni güzel şeyler görmek istiyorum ama geldiğimden beri geçen hafta hariç bunu göremedim maalesef. Sadece geçen gün spotlight'a fotoğraf attım ve biraz fazla beğeni aldı o beni heyecanlandırdı o kadar. :D

      Sil
  9. Bugün sabah 8 de ders çalışmaya başladım ve yeni çalışmayı bıraktım. Neredeyse 7,5 saat boyunca molalarla ders çalışmışım. Sanırım hayatımda ilk defa bu kadar çok ders çalıştım :D Ders çalışmaktan dolayı mı bilmiyorum ama çok yorgun hissediyorum. Ayrıca hasta olacakmışım gibi geliyor.

    Hafta başlayalı çok olmadı ama sizin haftanız nasıl geçiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bu güzel çalışmanı okuyunca benim de ders çalışmaya oturasım geldi hatta bunu yazdıktan sonra oturacağım galiba zaten stardoll vs çok bir çekiciliği yok şu an. Haftam biraz durgun geçiyor. Sanırım birkaç gün önce bileğimi incitmişim o yüzden yoga yapamıyorum biraz buna canım sıkılıyor. Onun dışında herkes gibi normal geçiyor galiba :D

      Sil
    2. Banada Stardoll çok sıkıcı geliyor, doğru düzgün koleksiyon yok ve oyun çok durgun. Stardoll çalışanlarından da ses seda yok.
      Boş vakit geçirmek yerine ders çalışmak en iyisi bence. Senide motive etmiş olmak beni çok mutlu etti. :D
      Geçmiş olsun bu arada, umarım kısa zamanda iyileşirsin. :)

      Sil

Yorum Gönder