Ana içeriğe atla

Archive: Mary Kate - Ashley Olsen Koleksiyonu! (Güncelleme)



Herkese Merhabalar!

Dün koleksiyon yayınlandığı zaman Özlem sizin bu yazıyı paylaşmış ayrıca burada da koleksiyona dair daha fazla spoiler olduğunu belirtmişti. Bugün sabah farkettim ki Archive koleksiyonuna 6 kat daha eklenmiş. Büyük ihtimalle benden daha erken farkedenleriniz vardır. Sanırım teknik bir hatadan dolayı koleksiyonun hepsi bir anda yayınlanamadı fakat daha sonradan hepsini yayınlamış olmalarına çok sevindim.

Tek eksik yanı sanırım bazı parçaların her doll ile uyumlu olmaması. 
Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?









Yorumlar

  1. sunnybloomdefne2 Nisan 2020 14:46

    siyah düşük omuzlu bluz 6 scye satılıyor halbuki beyazı 70 sc:) teknik hata sanırım

    YanıtlaSil
  2. Acikcasi koleksiyon benim cok hosuma gitti. Kac tane aldim bilmiyorum. Guzel kombinlemelerle cok guzel seyler cikabilecegini dusunuyorum.
    Bu sartlar altinda Stardoll'un bu koleksiyonu yayinlamasi bile mucize. Sanirim uzun bir sure Archive gelmez :D En son koleksiyonunda 3-4 kat vardi ve sayamadim katlari tarzinda bir yorum yazmistim buraya. Simdi ne yazmaliyim bilmiyorum :D Stardoll bu blogu takip ediyo haberiniz olsun :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder